Spring naar bijdragen

woensdag 24 maart


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dhendro, ik ben heel blij voor je dat je levenslust weer zo terug is. Terug van weggeweest.
Zou jij denken dat alcohol op zich eigenlijk jouw probleem was, en dat, nu de alcohol weg is, je alleen nog maar de goede kant op gaat?
Ter uitleg: ik heb nu ruim 21 maanden geen alcohol meer gedronken, maar heb nog steeds het idee dat ik nu pas goed aan het harken en schoffelen ben in de onderliggende zaken.

Drup, jullie komen er vast wel uit, welk kabeltje er nodig is. Veel plezier samen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi laat ze maar lekker naar buiten. Jij ook veel sterkte met alles want zal zeker zwaar voor je zijn. Reageer niet altijd op je omdat het moeilijk is om op iedereen te reageren maar leef wel met je mee hoor.

Verhip ik ben nog niet op mijn vingers getikt na wat ik gisteren probeerde uit te leggen over het taalgebruik hier. Naja kan nog komen want zal niet de eerste keer zijn dat dit dagen later komt. Of miss had ik mazzel en zat er iemand die het begreep (ja doen ze allemaal) maar niet zo streng in de regeltjes was. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Vie e.a. en ja plezier zal het zeker worden. Het feit al dat je vrienden ontmoet in het leven is al kostbaar en helemaal hier want je bent erg kwetsbaar als je toe moet geven een alcie te zijn. Maar feit is ook dat mensen me vroeger van de beste kant zagen en nu laat ik zien dat het andersom is. Als mensen dan toch vrienden met je willen zijn dan ben je op de goede weg en weet je dat je toch niet helemaal de verkeerdste bent ondanks gebreken. Denk dat ik goed begrijp wat je wilde zeggen want nuchter leer je pas jezelf kennen en zeker heel veel over jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen,

Ben net terug van de borstcontrole.
Alles goed !!!
Alle lymfeklieren ook nagekeken!?
Maar alles perfect.
Ze vroeg of ik nog moe was, maar ik ben nooit moe geweest.
Niet voor en niet na de operatie.
Werk trouwens soms 60 uur in de week, en dat gaat prima.
De kans dat de kanker terug komt in de borsten is minder dan 1% en dan alleen mogelijk in het littekenweefsel is er gezegd.
Al het weefsel is immers weggehaald, dus kan daar ook niets meer inkomen.
Enfin, ben superblij, over een jaar weer terug, en na 5 jaar hoef ik helemaal niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro, je kan je niet voorstellen hoe blij
ik met jou huppel up-dates ben
Op één of andere manier komen ze ook altijd
op het juiste moment

Ik laat me nogal eens in het donker terugwerpen
Maar ondertussen huppelt het al de tijd
De oude wereld (included me) wil graag dingen zien die ze
altijd zo zagen, logisch.
Ondertussen heb ik -hoe klein ook- mijn zaakjes wel op orde

Dingen gaan soms langzaam en ik heb natuurlijk
ook de grote vertrager er weer tussen gezet

Dat maakt het niet eenvoudiger maar ik zie wel waarom

Anyways Tnx!
Dappere kanjer!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,
Dank voor jullie reacties.
Zie net dat mijn definitieve rangpositie van het huisje met uitzicht op weilanden nr. 4 is.
Dat geeft de burger moed.
Ga de uitnodiging tot bezichtiging afwachten
Spannend.....
Ga nu als een speer naar mijn werk.
Nogmaals dank voor jullie medeleven, en geniet van het mooie weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alaine, gefeliciteerd met je 3 maanden. Lekker joh :musicnote::present::musicnote:

Dhendro wat een mooi positief bericht. We hoeven niet te blijven hangen maar mogen gaan genieten van bewuster leven.
Marjo skat kleine stapjes brengen je ook vooruit op je reis.

Rapilos, ben blij voor je.
En Jane sterkte bij de kaakch.

Sterven. We vinden het zwaar om iemand te laten gaan van wie we houden. En dat is zeer begrijpelijk.
Toch, als iemands tijd gekomen is, is het mooiste geschenk dat je kunt geven hem of haar de ruimte te geven om te gaan. In vrede. Niet tegenhouden.
Verdriet is rauw maar ook mooi omdat er liefde achter zit.
:present::present:

vanmorgen de klusjes in huis gedaan.
Dus nu met een boekje in de zon joepie!
Fijne dag! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben vandaag blij!!

prachtig weer, de zon schijnt volop en ik loop in een t-shirtje
een heerlijk huppelbericht van dhendro
nog beter bericht van Rapilos
en cathy gaat op voor het huisje!!

Cathy,
ik zou voor de deur rondhangen en tegen iedereen die komt kijken naar het huis, alle slechte dingen opnoemen.
gevaarlijke buurt, 86 inbraken in een jaar en ga maar door
laat den fantasie maar werken en voordat je het weet haken de eerste drie af :D

ik had zo een haast om thuis te komen dat ik de hele bieb ben vergeten, ach ik ga nog wel in de herhaling met een oud boek.
Voor de rest heb ik alle taken afgestreept en ga nu beginnen aan de belangrijkste
mezelf verwennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: tasseke
en cathy gaat op voor het huisje!!



Cathy,

ik zou voor de deur rondhangen en tegen iedereen die komt kijken naar het huis, alle slechte dingen opnoemen.

gevaarlijke buurt, 86 inbraken in een jaar en ga maar door

laat den fantasie maar werken en voordat je het weet haken de eerste drie af :D

En zeggen dat er veel alcoholisten wonen, dat zij de enigste in de buurt is die nuchter rond loopt, en dat het heeeeeel vervelend is, die alcohollucht.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi en een mooi zonnetje ook hier
zit hier zielig te wezen met zak ijsaan de kaak,
maar ga ook zo maar eens een huppeltje naar de tuin proberen
met een goed boek, scheelt vast enorm!

Rapi meid gefeliciteerd met de goeie uitslag
en dat huisje komt nu ook dichterbij, tijd om te oogsten he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

grote kies eruit Bol, en de knoepert van een ontseking eronder goed schoongemaakt
ebn daarna de boel gehecht.
de ander wachten ze mee tot 7 april.
De spuiten waren het ergst hoor
ging bijna van mijn stkje, niks gewend aan troep inb mijn lijf,
zeker niet meer na de alco
stoel ff gekanteld, bloed naar mijn hoofd (moest de billen aanknijpen???)
en toen was het goed, ik ben maar naar die buik gaan ademen, heel aandchatig, leidde ook af.
Ach als ik lees wat anderen nu meemaken, is dit weer een luxeprobleem,
morgen ziet het er weer beter uit en overmorgen ben ik het weer vergeten
tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos:
Fijn dat alles goed is!! Feestje! En...succes met je huisje!!

Jane:
Sterkte met je kaak, fijn dat je het nu in ieder geval achter de rug hebt!

Alaine:
GEFELICITEERD:moon: met je 3 maanden! Super! Op naar de 4de:)

Bebe:
Hoop dat het slapen snel wat beter gaat! Las dat je Dormeossan probeert en dat het al wel wat hielp, mooi!

Vie:
Voor ik het vergeet vast heel veel succes maandag bij de Nordic walking! Het zal vast meevallen! En denk maar zo: iedereen staat daar met de kriebels in zijn/haar buik;) Ik vind het ook altijd moeilijk zo'n eerste keer, ik denk iedereen wel!

Ladytinne:
Succes met de nieuwe opname. Spannend lijkt me!


Probeer een beetje te reageren hier op het forum, maar dat valt nog niet mee...Er wordt zoveel geschreven dat het amper bij te lezen valt. Doe mijn best, maar toch:$
Probeer in ieder geval iedere dag een keertje of 2 langs te komen. Dat houdt me bij de les.
Prettige middag maar weer:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog wat leuk nieuws ik ben uitgenodigd ergens in april voor een vrouwenavond in de kroeg. Hartstikke leuk, ik ga dat zeker doen. Het zijn geen zuipmeiden volgens mij, dus hup groen pilletje erin en een beetje schudden met de billen, dan komt alles goed. :)
(Er word vast wel een keer Shakira gedraaid...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net ook heerlijk even in de zon gezeten in de tuin
de was wappert aan de lijn in het zonnetje, heerlijk gezicht en
vanavond onder lekkere frisse lakens

Jane
Dat heb je weer achter de rug gelukkig!
Nu wens ik je sterkte met het uitzitten van de pijn want dat dit zeer gevoelig en pijnlijk
is weet ik maar al te goed.

Heb een afspraak gemaakt bij de tandarts. Ben daar jááren niet geweest. Ben een enorme
angsthaas wat dat betreft, al vanaf de schooltandarts. Wat een butcher was dat, mijn hele kaak uit z'n fatsoen getrokken met z'n dikke worstenvingers.
De tandarts erna was een alci. Ging onder het spreekuur door met zuipen, goh wat stonk die vent zeg en ondertussen zat ie in mijn mond alles naar z'n grootje te helpen:o
Next tandarts moest ik zowat iedere week terugkomen omdat hij aan het sparen was voor zijn huis
in Kijkduin:wacko:
Tussendoor 2 keer naar de kaakchirurg geweest. Drámáá. Verdovingen werkten niet goed.... wat een slagveld. Nou goed.... Nu alweer jaren verder... maar morgen ga ik weer voor het eerst, Heel erg nodig want mijn gebit is er zeker niet beter van geworden en is wel tijd voor een kleine renovatie. Eén voortand is helemaal donkergeel verkleurd door een val vroeger, zenuw dood. De laatste keer dat ik bij die tandarts was zou hij beide voortanden gaan afslijpen en er eenzelfde kleur hoesje opzetten of zoiets. Is er dus nooit van gekomen. Nu ligt de vulling los die ik heb tussen mijn voortanden en laatste had ik m er bijna uitgepoetst:o Eén kies vulling er helemaal uit, alleen nog opstaande randen, een ondertand met weggetrokken tandvlees, een kies die zeer doet met bult op kaak. Nou.... en dan heb ik het nog alleen over wat ik kan zien en voelen...Dus... reisje kaakchirurg Jane, zou goed tot de mogelijkheden kunnen behoren en verder ben ik bang dat ik die stoel daar geregeld ga zien de komende tijd. Maar ik GA. Het moet gewoon, kan niet meer wachten. Is toch een kwestie van tijd dat die vulling eruit springt en ja dan kan ik zo niet meer doorlopen. En ja is er ook zeker nog de kwestie geld... Nou ja ik hoor en zie het morgen allemaal wel. Misschien wordt het wel een kunstklapper :D alles eruit en klappertje erin :P

Dhendro
Go for it! :rose:

Rapilos
Fijn nieuws hoor! :present:

Desi
Sterkte met je zus :heart:

állemaal een fijne dag!!!
:)

enne woman
inderdaad dat pilletje er maar in, je weet maar nooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...