Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 maart 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat zijn we stilletjes vanmorgen?
Ik droomde vannacht dat ik verschrikkelijk dik was geworden, niets paste me meer en ik voelde overal vetrollen.
En ik werd wakker met een enorme trek in van die ouderwetse citroengazeuse, kennen jullie dat nog van vroeger, met zo'n beugelsluiting. En van die bubbels die je in je neus voelde. Nergens meer te koop waarschijnlijk. Maar goed, beter trek in iets dat niet meer te koop is dan trek in roes.
Enfin ik klets maar wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond een feestje.
Ga me daar maar eens toeleggen op de lekkere hapjes ipv de alcohol.
Zal echt wel een paar biertjes drinken, maar dat zullen er niet veel zijn! :)

Heb sinds aanmelden hier echt hernieuwd vertrouwen in mezelf gekregen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal!

Vie heette dat spul geen exota?
uit de handel genomen omdat de flessn telkens ontploften!
net als mijn broodrooster! straks maar ff naar de Hema,want ik kan niet zonder een toastje met
marmalade 'smorgensvroeg!

en we gaan er een droge dag van maken vandaag,depressief of niet depressief,de fles blijft in de kast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ook goeiemorgen allemaal....
zat even op het rookdraadje ...
Maarru, exota klopt hoor.
alleen ontploften ze niet echt: Marcel van Dam (jajajaja) heeft met zijn team de flessen gewoon door middel van een kogeltje laten ontploffen om het item geloofwaardig te maken voor tv.

Kzie net dat men wordt opgeroepen meer kangaroe vlees te gaan eten, ze zijn beter voor het milieu, laten geen scheten.. moet niet gekker worden ook hoor.
Gewoon geen vlees meer eten... nog veeel beter voor het milieu en ook veeel beter voor al die zielige beestjes in de bioindustrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sailor, hallo trouwens en hoe gaat het met je, Exota! Een wereld van nostalgie gaat voor me open.

Yvonne, naast stoppen met drinken is stoppen met roken het beste dat je voor jezelf kan doen.
Heel veel succes!

Vicster, zit je nu op je werk te frummen?
Over het nemen van een paar biertjes heb ik geen oordeel. Alleen een vraag: wat voegt dat voor jou toe aan de feestvreugde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kyon, Sailor, Vic, Vie, Jane, Witte Vonneke, Ya en Dees.

Dees hoe is het nu met je zuster? Gaat het een beetje en is alles wat rustiger nu?

Vonneke, geen vlees eten. Ik wel hoor al is het heel veel minder dan vroeger. Ik ben een echt jusmens.

Vie wat ga jij vandaag doen meis?

Sailor fijn dat we je weer wat meer zien. Blijven doen hé? Is altijd goed.

Vics. Jij gat goed. Knap hoor. Zo door blijven gaan hé? Dan ben je een kanjer?

Ya wil jij jouw kleine draak een lekker knuffie geven van me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bol, minder vlees eten helpt uiteraard ook al een hoop. .
... ik zat nog ff de draad van gisteren na te lezen , maar het is echt onbegonnen werk zo'n dag door te gaan......
Eigenlijk moeten we hier iemand hebben die snachts een korte samenvatting maakt van de voorgaande dag en daar alle belangrijke dingen in vermeld, hahahaha. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen saampjes.
Vic, ik heb er wel een oordeel over en geef het maar meteen toe hoor.
idd voegt het niets toe als je het er toch bij een paar kunt laten.
Maar de ervaring leert dat dan die paar, en eigenlijk al na de eerste, dan denk je in je euforie
nog dat je sterk bent. maar de bier is sterker, dat heb je vast al vaak ondervonden, ik wel tenminste.
En dan wordt het uiteindelijk;.............dan nmorgen maar weer matigen of niks nemen. Echt hoor, ik weet dat ik iemand ben die mensen wil behoeden en ik weet ook dat iedereen het toch zelf moet ondervinden en ik ben ook zo eigenwijs om het je toch maar even te zeggen. Als je wilt verwijder iki het weer hoor. Maar het is zo zonde en ik gun je een krachtig en fris opstaan weer morgen, niet dat je weer bij af bent.

en Yvonne bij ons in de kelderkast zijn heus waar 2 van die flessen ontploft, of er een bom afging, en heel de hamstervoorraad van mijn moeder onder de rode plak (was geen citroen). Mijn zawger werkte toen in Bunnik bij de Vrumona en er kwamen erg veel klachten uit heel het land. Dus misschien was die stunt om het gevaar aan te tonen of gewoon de sensatie, maar het klopte echt wel, helaas. Want wij vonden het lekker en mijn moeder goedkoop. Ze moesten uit de handel toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...