Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 maart 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Het is gewoon heel frappant. Voordat ik de supermarkt binnenliep had ik helemaal niet de intentie om drank te gaan halen, maar inderdaad.. Na het voorbijlopen in de rij bleef er toch ineens een kratje bavaria aan mijn vingers hangen...

Denk dat ik maar eens een supermarkt ga uitzoeken waar de drank inderdaad niet op mijn route ligt. Er is hier een plusmarkt waar ik nooit kom normaal gezien, maar daar staat de drank wel achter in de hoek. Daar kan ik dus ook met een ruime bocht omheen.

Een idee inderdaad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar als je niet meteen zoiets drastisch wil doen als de kat elders plaatsen, kun je het ook een tijdje proberen met een verdamper met kattenferomonen in huis. Daar ruik je zelf niets van en de kat gaat zich er lekker rustig van voelen.

Het nordiccen gisteren was op zich erg leuk, maar iets in een groep ondernemen jaagt mij nog steeds in de stress. Zelfs in die mate dat ik thuiskwam en dacht: en nu een roes, en snèl!
Dat zou natuurlijk erg dom zijn geweest. Heb de honden tot actie gemaand en een uur gaan wandelen in de duinen. Toch heeft het me nog de hele dag gekost om weer een beetje tot mezelf te komen.
Ik ga er wel mee door, het nordiccen dan. Wie weet wordt die stress elke keer minder en dan heb ik er toch wat bij gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Tas.
Tja, de groep. Tuurlijk, hartstikke aardige mensen. Het ligt echt aan mij, dat ik dichtsla als ik iets in een groep moet doen. Zolang het puur zakelijk is gaat het wel, maar het is hier juist de bedoeling dat het ook dient als een soort gesprekstherapie. Na het nordiccen nog over de ervaringen praten enzo.
De anderen kenden elkaar al van gesprekstherapie van PsyQ, dat maakte het ook niet gemakkelijker.
Maar goed, we gaan stug door. Tenslotte is het een serie van tien keer, eens in de week, en als ik er daarna nog niks mee opgeschoten ben, stop ik er alsnog mee.
En nu ga ik een boterham eten en heerlijk individueel trainen op de sportschool. ;)

Ben je een beetje bijgekomen van je drukke weekend Tas?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al vaker een soort van lijstje proberen te maken met do's and don'ts

Op de 1 of andere manier wil dit maar niet lukken.
Enige tips hoe dit aan te pakken? Hoe stel je zo'n lijstje op? Print je zoiets uit of heb je het ergens in een kladblokje staan wat je bij je draagt?
Hebben jullie wel eens zoiets gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,

inderdaad wie niet waagt die niet wint
dat soort dingen moet je nu eenmaal wel de tijd geven.
het zo toch mooi zijn dat alles opgelost is of wordt na één keer doen
helaas blijft het hard werken

mijn drukke weekend?
ik was gisteren gesloopt en lag echt vroeg op het bedje,
zelfs vandaag nog uitgeslapen maar voel me fitter dan fit!
wel eerlijk bekennen, ik heb de hele week bijna geen afspraken, verplicht rustig aan doen dus
zou ik het dan toch ooit nog een keer leren?
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vickster,

zelfspot is heel belangrijk!
geeft ook aan dat je eerlijk naar jezelf durft te kijken.

misschien een idee om alles op te schrijven?
de dagen dat je je goed voelt en nu je katergevoel?
meestal zijn de slechte herinneringen in gedachtes snel verloren
en juist die heb je nodig om consequent te zijn en te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Kanjers

Ook ik heb beregoed geslapen. Was pas om 8.30 wakker. Met m'n zelf gemaakte zorromasker op en daardoor geen licht zie, slaap ik een gat in de ochtend.Verder ga ik dadelijk maar weer eens het terras inspuiten met azijn. Kijken of die groene aanslag weggaat. Het zou vanochtend toch droog blijven?:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allen,

Pfff.... wilde dat ik kon zeggen dat ik goed heb geslapen, maar was helaas vannacht niet door te komen:(
Gisteren een vrij heftige aanvaring gehad met mijn vriend en dat gaat me niet in de kouwe kleren zitten zal ik maar zeggen !!!

Afijn, vandaag weer gesprek bij psych en wil nu eindelijk eens spijkers met koppen slaan... Idee dat ik een beetje blijf hangen, dus actie !!!
Of wil ik nu te snel ??? :huh:

Ben in ieder geval wel steeds positiever en heb het idee dat ik alles weer wat beter aankan...
Zou dat dan toch het effect zijn van die rotdrank laten staan ???

;)

:sun:Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee goedemorgen blondie,

denk zeker dat je sterker wordt en positiever als je de drank laat staan,
merk ik aan mezelf ook steeds en als ik dan weer in die valkuil trap voel ik me een stuk minder dus je gaat heel goed meid!

Jammer dat je zo,n heftige aanvaring met vriend hebt gehad,hoop dat jullie eruit komen!

Goed bezig hoor en hou het droog he ondanks je aanvaring!

dikke kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yajala,
Tuurlijk hou ik het vol om niet te drinken, al kost het soms nog wel erg veel moeite vooral na dit soort aanvaringen/ruzies !!! En dan te bedenken dat de aanvaring juist te maken had met mijn stoppen met drinken... hahaha !!! Moet toch niet gekker worden;)

Bolletje,
Misschien wil ik wel te snel hoor... Heb ik nogal een handje van om te snel te willen !!!
Maar heb inderdaad het gevoel dat ik een beetje blijf hangen in mijn groeiproces... Heb soms niet echt het idee dat mijn problemen bij de wortel worden aangepakt, maar dat ik blijf hangen in het aanpakken van de bijzaken...
Pfff... en dan te bedenken dat het bij mij nog niet eens duidelijk is waar de wortels precies liggen, laat staan dat mijn psych dat weet !!! :huh:

Afijn, ga dit gevoel wel bespreekbaar maken met mijn psych en wie weet ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...