Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 ik mocht er bij liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Ook hoi,ik kom even uithuilen hieroal 2 weken met allerlei fietsen pechgestolen dure vouwfietsreserve vouwfiets steeds kapotgisteren mijn gewone fiets laten oplappenbij het afscheid gezegd dat ik de fietsenmaker liever niet meer zie voorlopig(hij mij wel maar dan zonder reparaties zei hij heel lief)kom ik vanmiddag uit de kringloopwinkelis er een auto over mijn fiets gereden, total loss en geen briefje natuurlijkgeen getuigen. een wiel helemaal gegegolfd, achterwiel kaduuk, voorvork helemaal verbogenspaken natuurlijk kapot, alleen het licht doet het nog. Zelfs de fietstassen zijn gescheurd en geschaafd.ik moet in mijn vorig leven wel een erg slecht mens geweest zijn maar wat het met fietsen te maken heeft mag Joost weten.Nou ik heb er zwaar de pest in hoor, ik ben niets zonder fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Jane jeetje....dat is inderdaad wat..Wat naar voor je! Wat je in je vorige leven gedaan hebt?Geen idee...en wat dat met fietsen te maken heeft...weet ik ook niet.Nou heb nergens een antwoord op. Ook vervelend.Nou sterkte Jane, hoop dat je snel weer een leuk fietsje hebt.Ken je niemand die fiets wegdoet voor prikkie ofzo,of op Marktplaats... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Ja ik moet even kiezen tussen marktplaats of een aanbieding van dieaardige Turkse fietsenmaker, die gun ik de klandisie wel en misschien kan hijnog wat met de restanten. En dan heb ik in elk geval garantie 1 jaar.maar weet je, ik zit gewoon te janken van gefrustreerdheid, dat iemand dat zo maar doet.Ik kom in die kringloopwinkel (mooi zijden topje gescoord voor € 1,50, echte Betty Barclay!, ha ha)ook niet omdat ik zo rijk ben, maar goed daar heeft zo'n automobilist natuurlijk ook geen boodschap aan.Dochter moest de fiets naar huis dragen want dat houdt mijn rug niet meer. Zij zei meteen oh die is in elkaar geramd, en mensen die ik regenkwam ook. maar dat geloof ik niet het was een supersterke fiets,met speciaal verzwaard frame, die trap je niet zo maar op klaarlichte dag in elkaar.Maar ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven en die reaktie had ik ook toen mijn vouwfiets was gestolen 2 weken terug. net alsof dat soort dingen alleen anderen overkomen, raar he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Nou geit maar lekker verder hoor,ik moet eens even goed nadenken wat ik ga doen,aangifte heeft weinig zin lijkt memaar de politie zei dat heel misschien het waarborgfondsuitkeert bij doorrijden, maar dan moet er wel aangifte gedaan zijn.gelukkig schijnt de zon nogen past het topjeB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 ja Jane alleen bij anderen..en ineens ben je het zelf.Heb het zelf ook meegemaakt 1 1/2 jaar geleden. Had ik ook eenmooie fiets gekocht, kostte nog 400!! euries, is ie gepikt bijeen kroeg waar notabene portiers voor de deur stonden.Wat was ik daar ziek van!En nog, dat ding fietste zo geweldig lekker!Vorig jaar hele mooie fiets van toenmalige vriend gekregen, veelduurder en nieuw voor mijn verjaardag, maar hij haaaalt het nietbij die oude, die fietste 100 keer lekkerder.Tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hey veel plezier met je mooie topje Janetoch nog iets positiefs ! Geiten? waar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Ja het gebeurt dagelijks hedat gesteel, bah.Dit was een fiets van de verhuur op het stationdie verkopen ze na een jaar voor €300,- maar dan heb je er een hele goeie aandus ik dacht van de week, nieuwe banden erom, bijstellen enz en dan kan het weer een paar jaar.De nieuwe aanbiedingen zijn van die lichte fietsjes, maar dan ben ik voor € 200,- wel klaar voorlopig.het is koopavond hier dus ik zal zo maar eens binnenlopen bij de fietsenmaker en overleggen.Maar zoals jouw fiets, het ergste is dan nog dat je weet dat ze m voor een habbekrats te koop zetten.Vriendin uit mijn volleyteam heeft zo via Marktplaats haar gestolen fiets teruggevonden en gauw de politie erbij gehaald. die rijdt weer op haar eigen fietsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Nou dan heeft ze echt geluk gehad... dat hoor je niet vaak dat een gestolen fietsbij de rechtmatige eigenaar terugkeert.Ik heb nog tijden gekeken hier of ik mijn fietsje ergens zag, en nog weleenshoor... bah balen is dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hallo Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hey Dar, bijenkoningin!!Alles kits?Ik ben alweer vrolijker dan gister!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hoi Vlaams Meisje,Een dar is een mannetjesbij.Vervelende betweter, ik weet het...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Goeie avond lieve mensen ik ben weer terug. En een beetje moe. Niet van het werken maar van het niet werken. Ik word altijd zooooo ontzettend moe als ik zit te niksen. We hebben het dus heel rustig gehad. Een paar ritjes en verder niets.Hier is weer druk geschreven zag ik. Ja daar hebben ze ook een p.c. voor de vrijwilligers dus ben ik daar maar ff achter gekropen.Goed mensen ik ga nu op de bank hangen. tot later misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 VMgelukkig maar, weer een beetje vrolijker,depri zijn is heeeel vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hey Bol hangse!!!Nog gelukt met de kraan gisteren? Heb je een andere? Wijzer geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Vie en ERWat jullie schrijven over de reacties van mensen op depressie is heel herkenbaar. Het komt natuurlijk dubbel hard aan als het je eigen zus betreft. Mijn familie kan er ook niet mee omgaan, er wordt gewoon niet over gesproken. Mijn broer had een burn-out, dat was ERG!!!! Dat ik en depresie had............., ach ja.Ook op mijn werk heb ik een aantal keer meegemaakt dat men met dubbele maten meet: een collega van mij die net zolang afwezig was geweest als ik mocht zonder problemen weer terug komen. ik niet. Zij had kanker, ik had een depressie, en mij probeerden ze weg te werken.En angsten begrijpen mensen al helemaal niet.Sterkte Vie, en alle anderen die met angsten/depresiie worstelen (ik dus ook)Lucht gerust je hart, want er zijn hier wél mensen die begrijpen hoe het voelt!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Zon begint!!Idd. Dar is mannelijke bij Harry!!Maar Dar hier op't Forum heeft een speciaal pllatje in m'n hart! Waarom Pfffffffffff weet ik niet is gewoon zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hey Co, nee het is gisteren niet meer gelukt maar ik ken iemand die misschien een oplossing voor het probleem heeft. Er schijnt iets in de handel te zijn waardoor het probleem opgelost zou kunnen worden maar ik moet nog ff wachten op het antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 DarMomenteel geen werk.Zoekende en wachtende...Vervelend...keer op keer afwijzing...niet eens kans op een gesprektjavermoeiend, slopend, deprimerend, etc etchelaas niets positiefs te melden in die richting..Verder lichamelijk veel klachten ws overgang gerelateerdrug-en nekpijn, spierpijnen, vocht vasthouden, pijnlijke benen, dikke voeten,duizelig, hartkloppingen en overslagen, zweten pffffhahaha we zullen doorgaaaaaaaaaaaaaaan Ach... komen wel andere tijden, beslist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Tot we in top pop staan Co? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Niet alleen in jouw hart, Vlaams Meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Dadelijk gaat Dar zich nog echt koningin voelen Harry!!Mag ze hoor ze verdient het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Top Pop hihiis dat er nog? Of moet dat eerst terugkomen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hoi allemaalvandaag lekker bezig geweest met hoge druk reiniger en de dag was zo omwater en een beetje zon en ik ben `s avonds zo rozig dat ik eigenlijk nu wel weer naar mijn bedje wil.maar ik hou me in en ga nu nog even wat eten.vanaf morgenavond mag ik even op een huis en hond passen en ik weet niet of ik de pc daar aan krijg dus als jullie na morgenochtend pas zondagavond iets van me horen ligt het daaraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Ik wens jullie allen nog een fijne avond Ik ga bankhangenen tievie kiekenlaterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden