witte Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Wat mij ook erg geholpen heeft jacc is een maatje zoeken op het forum.Dan kun je in pb neerzetten wat je niet zomaar de wereld in wil vertellenMisschien ook iets voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Lieve jacc, zo lang jij nog in een rouwproces zit wat betreft jouw maatje, kun je ook nogniet genieten van de leuke dingen. Rouwen doet altijd pijn, ook al was dat maatje jouw vijand. Dadelijk als je dat eenmaal verwerkt hebt kan het best zijn dat je wel kunt genieten van alles om je heen. Houd moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Mensen ik ga aan deze ochtend een eind breien,want de plicht roept.Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe!Bedankt voor alle mooie gesprekken.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Vie een foutje bij jou? Wat leuk mensen dat jullie die laten staan. Echt. Ik voel me daardoor toch wat meer erbij horen hoor. Nee serieus, ik doe altijd m'n uiterste best om zo goed mogenlijk, in het nederlands te schrijven, maar doordat ik te vlug typ, en te veel ineens wil, lukt me dat vaak niet.Blijf maar lekker veel fouten maken hoor mensen, ook dat mag iemand zien.Goeie morgen Emma:present: Mooi om jouw bericht zo te lezen. Dat geeft veel mensen moed.Zo mensen ik ga naar m'n manneke toe. Kijken hoe hij zich vandaag voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Witte, maatjes heb ik, ik mail met Cathy en bel af en toe met Hermie, zij heeft me er de eerste dagen doorheen gesleept waar ik haar heel erg dankbaar voor ben ..Vie, ik weet dat ik een schuilnaam heb maar toch voel ik me af en toe kwetsbaar, zeker nu het forum toch een van soort openbaarheid heeft gekregen door die uitzending Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Dag allemaal, ik zit op mijn werk en spiek even op het forum. Teveel om nu te lezen, dus dat doe ik vanavond wel. Want ik zag o.a. "werk" en 'carrière" langskomen en ik wil graag lezen wat jullie daarover denken.Ik probeer positieve gedachten te hebben!Tot later, daag:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Jacc,Fijn dat je een maatje hebt, dat is hartstikke goed.Moet ik ook nog steeds doen, wie voelt zich geroepen om mijn maatje te zijn? Hahaha.....En over die kwetsbaarheid, in het begin durfde ik hier niks te zeggen, draaide er maar wat omheen.Later dacht ik, ach wat kan mij het ook schelen wie er mee leest, wat kunnen ze me maken.Als je al op ADB gaat zitten kijken, over wie zegt dat dan wat?nu ben ik heel open en geef veel bloot van mezelf maar dat praat een stuk gemakkelijker en de contacten mer forummers zijn intenser geworden daardoor. Ze kennen mij nu ook een stuk beter.Als je dan eens een opmerking krijgt van: zo ben je niet of, ik ken je, zo doe je anders niet, dan voelt dat goed voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Ik moest mezelf even een schop onder mijn achterste geven,als er een discussie is waar ik in op ga, vergeet ik een beetjewat ik wilde doen.Dus, net pas onder de douche geweest, wasdroger leeggehaald,afgestoft, nu even strijken en boodschapjes.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 quote: Originally posted by: borretjeJacc. Welke uitzending? Heb ik iets gemist???? Borretje: uitending van een vadaag over dit forumAan Vie en Tina: ik was net een heel verhaal aan het typen maar dit was weer weg, ik ben nooit ze scheutig met met die dingen maar dit is van harte gemeend, ik ga me nu maar eens storten op het stofzuigen en zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Goede middag!!Heb net een belangrijke deadline net gehaald!Door mijn uitstellen moest ik vanochtend al heel vroeg der aan beginnen!! Maar Pffffff gelukt!Nu ff. pauze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Ik merk net dat ik een brilletje nodig heb, sorry voor de type fouten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Was het leuk gisteren Bor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Zie je wel Bor!Het valt allemaal nog wel mee!!!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Wat goed van je Bor:heart:En begreep hij het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Moet er niet iemand tegen alco zeggen dat zijn profiel nog open staat??Ik weet niet hoe je dat meld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 heee, de website doet weer moeilijk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Ja Cathy, ik kon er ook al niet meer inkomen, vervelende computer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Ik heb het al even gemeld bij de tactussen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hey,Was alles ineens weg!! Server en al??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Goeiemiddag saampjes,ik ga ff bijlezentot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Druppie, is het je toetsenbord dan:o:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hihi Bor, de aanhouder wint. Als we te snel met meerderen schrijven gaat het wel es mis. No worry's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Maar opletten Bor!'T is verslavend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Haha idd. Bor!!Maar woordomino is leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Duhus, nu jij aan de beurt Bor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden