Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 april 2010


Babble

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 174
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen.

Bambam sterkte :present::present:
Weer een overlijden van een geliefd persoon, dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.

Houtje, fijn dat je operatie goed is gegaan, hoop dat je gauw van alle pijn afbent.
Ennuh, rustig aan he??

Emoke, dat zijn goeie berichten!

Emma, sterkte bij de BA.

Ik heb me ook verwonderd over de zaak Lucy B.
Ik was er natuurlijk niet bij en weet niet wat er werkelijk gebeurd is. Maar iemand zonder harde bewijzen veroordelen dat is niet goed. En zolang er voor mij geen aanleiding is is er ook geen reden om mensen te verdenken. Wel goed dat dit nu aan het licht komt. Er kan nog wel wat verbeteren in de rechtspraak.

Hier gaat het goed. Ik maak vandaag zonder moeite de 8 weken nuchter vol. Het trekt niet meer aan me.
Soms denk ik nog wel: nooit meer een glas rode wijn bij een etentje? En dan denk ik direct daar achteraan, wat een onzin. Die kennen we nou wel.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Darretje,
Wat fijn dat je weer uit bed bent, en ja een raar idee dat je nu toch nog het gevoel hebt dat je eigenlijk niet in de baas z'n tijd, achter de p.c. zit. Komt natuurlijk dat je bijna nooit ziek bent, dat ben je niet gewend;)
Maar ziek maar lekker uit hoor meid, je hebt nog een heel weekend. En laat je maar lekker verwennen door je omgeving.:heart:

Bol gaat er weer vandoor. Heb gisteren lekkere soep gemaakt voor mijn manneke. Hopelijk heeft hij een beetje goeie zin en kan genieten van de soep.
Mensen tot later weer.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum,
veel geluk strakjes in je nieuwe huis, een nieuwe start en een nieuwe kans:rose:

Dar beterschap en Vie ook met de missleijkheid en Drup natuurlijk met dat eeuwige gekots.

En Houtje, meid, ik gun je zo een leven zonder pijn, na al die moeilijke jaren, en het lijkt nu wel erg dichtbij te komen he! wat is slapen toch belangrijk!

Jannigje, het komt goed hoor, sport maar lekker veel, die endorfientjes helpen je wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja jullie zullen wel wat meer "last" van me hebben inderdaad hihi :P.

Ik moet de huisarts nog afwachten want ik moet nog anti-biotica krijgen en pijnstillers.
Jaaaaaaaaa, natuurlijk slaap je goed met pijnstillers en een slaappil maar daar wens ik
niet reclame voor te maken.
Die slaappil gaat vannacht in 2 delen, maar de pijnstillers hoef ik van mezelf pas na een
week af te bouwen.

Ik ben ook erg dankbaar, dat ik de afgelopen periode, ondanks alles, toch nog "redelijk"
goed heb kunnen functioneren.

Er was net een vriendinnetje van me, die heeft me gedouched en mijn haren gewassen,
schone pon aan, héérlijk.
De nekkraag ligt klaar en wordt vandaag door iemand anders weer opgehaald.

Ik moet mezelf nog wegen want ze hebben veel bot weggehaald, en daarvoor in de plaats
is een ceramische tussenwervel gekomen dus die moet erg licht zijn en ik hoop dat ik een
paar kilo kwijt ben :) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jane, het was niet altijd even makkelijk, dat klopt.
Maar ik ben niet van de afdeling "opgeven" zoals je weet.

En die drie maanden revalidatie kom ik ook nog wel doorheen.

Trouwens, het kan alleen maar béter gaan en ik verwacht maar een
paar dagen echt in bed te hoeven blijven. Zo na het weekend wou
ik maar weer eens in de kleren gaan.

De pijn die ik nu heb, is vooral van de operatie zelf bv. het snijden in
de spieren in mijn hals dat moet ook rustig kunnen herstellen natuurlijk.
En het opzij leggen van de luchtpijp en slokdarm voel ik ook erg goed
(eufemistisch gezegd). Ik had gelukkig voor ik naar het ziekenhuis
ging al flink wat pakjes astronautenvoer ingeslagen, vermits (ik spreek
nog half Belgisch) ik er daar 3 per dag van wegwerk krijg ik alles binnen.

En ik heb mezelf nog een dikke veer gegeven dat ik al die tijd (aangepast)
ben blijven sporten. Daardoor zijn al mijn spieren nu sterk genoeg om
goed overeind te komen (ik mag mijn armen niet gebruiken daarbij).

De haren-was vriendin heeft ook mijn kamertje lekker opgeruimd dus ik
lig er knap bij.

Kortom ik ben een dankbaar mens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum gefeliciteerd met je huisje!
Ik hoop dat je nu een fijne rustige tijd tegemoet gaat met je dochter!!

Houtje, heerlijk om versgewassen in je ponnetje zonder 'arm'pijn in je bed te liggen
voor een ander is dat normaal, jij was even vergeten hoe dat voelde ;)
Nog knapper dat je het allemaal los kan laten momenteel en niet denkt, ach ik kan morgen wel weer aan de slag.
Tot na het weekend in bed bivakkeren!! Klinkt goed!!

Hier schijnt de zon regelmatig tussen de grijze wolken door,
hond ligt alweer heerlijk buiten op het balkon in de 'zon'
Ik heb hardgelopen en ben nu weer schoon en fris en ga zo aan de bak

Ik ben weer gestopt met het dr Frank dieet, wat een ellende zeg!!
Ik zat zo verstopt en alles viel zo zwaar op de maag dat ik 3 weken beroerd ben geweest
de kilo's vlogen er van af maar de centimeters niet, dus alles knelt nog steeds even erg terwijl ik 4 kilo kwijt ben (?)
Ik geniet weer lekker van het brood en van lichtverteerbaar eten!! joepie!!

Okee, ik ga de buurkrant in elkaar zetten en oja,
vandaag drink ik niet!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig de Pemig: iedereen wenst elkaar vanalles toe en het duizelt me:huh: dus voor iedereen: het allerbeste gewenst!!
Het is haast niet bij te houden, er gebeurt zoveel bij iedereen!! En ik lees het en leef mee.

Vanmorgen bijgeklust op een afdeling beademing. Heftig.
Ik word er altijd heel dankbaar van.... ik ben toch verdraaide gezond in vergelijking.
Nu weet ik wel dat vergelijken niet altijd goed is en ook niet altijd opgaat. Maar dit helpt me. Maakt nederig en dat kan geen kwaad...

Evenzogoed zo direct een uurtje plat op de rug liggen; poor me :D


Hoe is het met onze moestuinierders? Hebben jullie de boontjes ook al in bakkies in de zon staan??
Ik heb al plantjes zelfs, ook courgets! Kan ik eindeloos naar kijken; elke dag groeit dat toch een pietsje door. Boeiend, nature.

En ook hier komt de zon zo langzamerhand door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog eventjes over Lucia de B.
Beeldvorming.... pfff, het is toch .... geklaagd.
Ik ben zelf ook een tijdje ten prooi geweest aan een zondebokfenomeen; het is werkelijk afschuwelijk
waarmee mensen dan aan de haal gaan! Ergens ook heel lachwekkend mits je dingen kunt traceren en mensen erop kunt aanspreken. Ik haat DOMME mensen, zeg ik dan altijd. En probeer verders...() maar zo min mogelijk te oordelen.
Ze zit er de rest van haar leven aan vast.... ik gun het haar dat ze het kan loslaten en haar hernieuwde vrijheid zal invullen met zoeken naar een stukje geluk. Wie kan ze nog vertrouwen??

Nou, dat wou ik nog even kwijt.

Ben nu weg hoor!

Tapas, drup, ER.. e.a. een fijne dag!!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, wat afschuwelijk voor Lucia de B inderdaad.
Je zal maar 6 jaar onschuldig moeten "zitten". En het is niet de eerste keer dat zoiets voor komt.
Politie en justitie maken erg, erg veel fouten. Willen soms graag een dader hebben en kijken niet verder dan.
Ik heb een hekel aan Peter R de Vries om zijn zelfingenomenheid maar hij lost toch maar mooi zaken op die anderen laten liggen.
Jaren geleden heb ik het boek van de Paskamermoord gelezen, over een verkoopster van een boetiek in Zaandam. Ook zoiets, Rob van Zaane jarenlang verdacht en was dus ook onschuldig.
Nou ja, even off topic maar dat wilde ik even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...