Spring naar bijdragen

Even opnieuw


Josje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, eind 2010 heb ik me hier aangemeld en ben begin 2011 voor 3 maanden gestopt met alcohol. Daarna een periode gehad van minderen (ik was niet toe aan definitief stoppen en dacht dat ik het wel kon), wat een paar maanden goed is gegaan totdat mijn hond van net 2 jaar onder de auto is gekomen en overleed. Toen stortte mijn wereld in, ik kon niet met mijn verdriet omgaan, het verlies van mijn maatje, en ben weer een periode dagelijks gaan drinken. Eind van 2011 nog eens 10 dagen gestopt en weer begonnen. Uiteindelijk heb ik in december besloten wat extra hulp en handvaten nodig te hebben. Het lukt me niet alleen. Dit ben ik aangegaan.

En heel voorzichtig nog durf ik te zeggen dat ik nu rust ervaar, hoop, vertrouwen, ik voel wat levenslust en kracht terugkomen. Kortom, het begin is er.

Ik ben af en toe wel teruggeweest op het forum, heb ook contact gehouden met een aantal mensen, maar er zullen er ook veel zijn die mij niet kennen, vandaar even opnieuw voorstellen. Ik weet niet of ik dagelijks op het forum kom, maar zeker regelmatiger dan ik de laatste tijd gedaan heb.

Josje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Josje,

Fijn dat je hier weer bent, hoe meer zielen, hoe meer kracht! Ik zit hier vanaf januari op, ben niet ervaren in stoppen, 1e keer voor mij. Valt tegen, maar ik blijf doorgaan! Moeten we allemaal doen he! Ik heb zelf ook een hond verloren in december, werd plotseling ziek en binnen 5 dagen overleden. Waaraan??? Waarschijnlijk interne bloeding of gezwel. Ondanks rontgen en mri konden ze er de vinger niet op leggen. Hij was 6 en van mij en mijn (inmiddels) ex een beetje ons kindje. Dus begrijp je verdriet daarin. Gelukkig ben je al heel goed op weg als ik je zo lees en het verdriet moet slijten. Dat lukt beter zonder alcohol, dat vergroot het toch maar.

Veel groetjes,

JJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...