Spring naar bijdragen

Maandag 3 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marieke meisje, hoe wil je nu dat anderen, instanties, je helpen als je zelf niets onderneemt. Of niet durft. Ik voel met je mee, echt waar. Maar de aktie dient bij jezelf te beginnen. Als jij niet verandert, en alles blijft doen zoals je het altijd gedaan hebt, zal er niets veranderen.
Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Take care Marieke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hebben jullie snel gedaan Vlaamse, die 8 kilometer! :present:
Of heb je zelf niet de hele route meegelopen? Ik zie je wel voor me:
Dunnetje Dap
Zat op de trap
's morgens vroeg om kwart voor zeven
enzovoort enzovoort, met haar oranje laarsjes voor de regen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke het lijkt er werkelijk op dat je het niet meer aankan. Overigens is het niet zo duur om een kat te laten steriliseren. Je wi er toch niet mee fokken?
Steriliseren is ook beter voor de kat.
Verder ben ik het wel een beetje met BB eens, je zal toch echt zelf iets moeten ondernemen voordat je omgeving mee-verandert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus:
Weet altijd niet hoe of ik op je moet/wil reageren...Je pingpongt mij teveel heen en weer...WAT WIL JE DAT WE ZEGGEN? En met een beetje pech log je je zo weer uit...

Borretje:
Superfijn dat je je mannetje weer even thuis hebt gehad! Nu het goed is gegaan zullen ze die bezoekjes vast verder uit gaan breiden lijkt me. Fijn dat je je nu ook zo goed voelt, vasthouden maar!:)

Woman:
Oefenen dus maar, maar desalnietemin (wat een woord:() toch knap van je dat je het aangaat!!

BamBam:
Goed je weer even hier te horen, vindt je altijd zinvolle bijdrages leveren hier.

Marieke:
Ik heb zelf geen volwassen kinderen zoals jou zoon. Maar het lijkt me idd dat je hem een termijn zult moeten stellen. Òf je past je aan aan mijn huisregels (incl. omtrend zijn katten) òf je hebt met ingang van die en die datum een zelfstandige woonruimte elders. En dat laatste is misschien moeilijk, maar een kamer of pension is altijd wel te vinden lijkt me. Betaalt hij jou eigenlijk kostgeld?? Ik woonde zelf op mijn 17de op kamers en dat heeft de relatie tussen mij en mijn ouders alleen maar veel goeds gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Marieke,

Ik kan me voorstellen dat je helemaal over je toeren bent meis maar blijf aan de bel trekken, ook hier op het forum en laat je niet ondersneeuwen, ook nu niet;)

Dees meis, ook voor jou is het moeilijk lieverd, schrijf van je af op het forum, en zorg dat je gehoord wordt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus om goed 13.00 was je redelijk gestemd.
Even daarna gaf Marieke aan, moeilijk te zitten. Promt daarna zie jij het ook niet zitten en trekt daarmee toch weer alle aandacht naar je toe. Het gevolg, Marieke krijgt eigenlijk niet die aandacht waar ze nu ff om vraagt. Je walst er gewoon over heen. Dees zit moeilijk maar je blijft aandacht vragen. Ik krijg hier toch een beetje een rot gevoel van kan er niets aan doen. Ik schreef van de week al, dat ik het gevoel heb, dat je ontzettend veel aandacht nodig hebt maar als je de berichtjes eens terug wil lezen, misschien valt het jou dan ook op.
Ik val je niet aan hoor, je hebt het moeilijk maar er zijn nu nog meer mensen die het ook moeilijk hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat mensen die hier een fikse hulpvraag deponeren en dan uitloggen geen antwoord willen/hoeven. Waarschijnlijk gaat het dan enkel om de aandacht? Vindt het wel jammer want er zijn toch steeds mensen hier die zich dat steeds opnieuw aantrekken en dat kan toch niet de bedoeling zijn...
Ik denk dat ik om die reden maar besluit om op Suus niet meer te reageren de komende tijd. Klinkt misschien hard, maar ik kan toch niks voor haar doen. En wanneer je er energie insteekt is ze weer weg..
Misschien is het voor jullie anders omdat jullie haar langer kennen. Maar ik zit hier net en zie alleen haar gedrag in die periode en daar wordt ik kribbig door merk ik...Zegt ook iets over mij weet ik ook wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag, heb mezelf kort voorgesteld bij wie is wie, hopelijk vanavond een avond zonder drank.. al beangstigd me dat ten zeerste... ook nog eens klote weer en druk bezig aan t voorbereiden op een zitting eind mei, ploeg bergen mails door, waar ik verdrietig van wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...