Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Yep Marjo,Na een nacht slapen gaat het wat vastzitten.Ik heb kunnen eten en weinig pijn.Wel een pilletje.Wat ik mider leuk vind is een tweede sessie.Zit ik niet echt op te wachten.Dan word ik pas echt een hamster, zo zegt men daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Geen zorgen voor morgenJe kan je altijd nog bedenkenOf misschien gaat 't vanzelf wegDat kan!Nu is het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nou Denemarken Zweden en Ierland waren erg goed.En nou ga ik afsluiten want het kost een hoop energie hoor zo'n Euro Songfestival te volgen. hahaha.Tusten mensen tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Alf, verleden jaar heb ik niet gezien. Jammer.Maar inderdaad teveel maniertjes en ingestudeerde pasjes,om het ontbrekend talent te compenseren.Maar ja, ze doen het allemaal.Als je daarin niet meegaat, verlies je zeker.The looks kloppen wel, zo af en toe, vind je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Truste Bol en Yvonne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik hou het ook voor gezienVoor ik weer met een zak uienop mijn hoofd zit...Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Truste Marjo:heart:Ga er ook van tussen, truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Trusten lady's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 De looks kloppen zeker!sommige zangeressen hoeven helemaal niet zo goed te kunnen zingen, hebben genoeg ehh.. andere kwaliteitenERBladmuziek van Marco, DochtersIn D en naar A gezet voor gitaar, akkoordenAls je nog geen bladmuziek had...Vind er best wel hoge noten bij zittenhoger dan de hoge C....dochters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Zo zegDat was flink dansenOvermorgen optreden Jippieieieeieie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goede nacht dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Vooral diegene die moeten, of willen gaan stemmen.http://www.youtube.com/watch?v=YPjfddS8QLsEn verders, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Wat een schurken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik zag geen van onze lijsttrekkers erbij staan..?Ik vind deze trouwens engermeer van de buurman nextdoor...Muziekje ook eng...ook eng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 En dan nog slaap lekker wensen..VMIk kan niet meer slapen na het zien van die freaksO, hoor net dat Israël door isde meest valse van vanavond.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Alf, wat verschrikkelijk lief dat je dat hier neerzet.Die bladmuziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Voor jouw ER..en je dochteren nou aan de slagmet de zang!Kan het later ook wel eens gaan gebruikenoudste dochter is 21.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 dankjewel hoor.Nederland ligt eruit, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ach wat jammerSien is niet door...En een aantal ongelooflijke valseliedjes wel..Ik zal er nooit iets van begrijpennet als Idolsworden de besten ook weggestemd Gelukkig hebben we ER nog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 en een hele goede welterustenvoor tijdens het nagenietenvan het Songfestival:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nou Alf, de eerste helft van Israel was wel zuiver, en op de CD is het ook erg mooi. Maar horen wat hij er zaterdag van bakt. Hoera, Oekraine ook door (mijn favoriet van vanavond)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Wat ik al zei, het gaat niet om de liedjes, het is politiek.Ja, ik ga wel volgend jaar. Wie wil mij begeleiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Welterusten,Geef niks om het songfestival of Sien en haar liedje maar vind het toch wel zielig.Toch maar lekker slapen en dromen allemaal.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 OK Alaineheb het van de zijlijn gehoorden hoorde dus vooral de valse notenIk begeleid je wel ERnaar het podium....Truste Jane, Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hahaha Alf, dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden