tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Wil,proberen kan geen kwaad, als je het maar bewust doetdaar gaat het eigenlijk toch ook om?bewust worden van je gedrag, wat de valkuilen zijnwordt vervolgd dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Hoi alle latere inloggers,Alain, idd. 2 kids, die nog geen pubers zijn maar al wel het voor het zeggen willen hebben en Ma die het ook voor het zeggen wil hebben.En idd. soms komt de stoom uit m'n oren!!Will, met Ya gaat het goed, ze zijn nu alles terug aan het opbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 wil veel plezier vandaag en hou het droog.Tas sterkte met je dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 DaR thankseigenlijk wel jammer Dar, dat mees het heeft opgegeven.tis toch gezellig zo een huppelend beestje achter je aan!fijne dag vandaag!maak er wat van.wil,ik zit hier ondertussen te gieren van het lachenik heb nogal wat verzoeken die ik in drie/voud kan indienenik sla vanavond maar eens aan het printen, tis toch administratie-tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Ik moet weg; allemaal een fijne droge dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Bor,gebeurt hier ook niet hoorof nou ja...............die opdrachten krijg ik wel, ik voer ze alleen niet uitik krijg af en toe een beetje moeite met haarze begint me een beetje voorbij te streven in haar taalgebruikdat kind had voor psycholoog moeten gaan studerenze weet het zo vaak te draaien dat ik een beetje confuus achter blijfmaar ach, ook wel weer mooi om te zien hoe volwassen ze gaat wordenmaar liever even op de avond en niet op de ochtenddaar kan ik niet zo goed tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Fijne dag alaineheb je wel koffie gehad om wakker te worden?nou ja, te laatfijne dag en vergeet niet te genieten onderweg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Dar, Alaine, een fijne dag verder, tot strakjes of morgen misschien ?Bor, die blikjes storen me niet zo hoor. Heb me rouwens dit weekend al laten gaan. Nu herpakken dus. Zou erg graag eens over die 9 dagen gaan. Ik leer elke dag bij, beetje, bij beetje.Igor bedankt, ga ik zeker doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Bor,ik heb nooit een slecht ochtendhumeurik wordt wakker en ik dansklets de oren van je hoofdloop als een wervelwind alvast even de klusjes te doenmaar..........JE MOET NIET TEGEN ME ZEUREN!!!normaliter sta ik dus elke dag een uur eerder op, om het ochtend/ en zeurhumeur van dochterlief te vermijden.of in ieder geval om dat humeur te kunnen handelen.helaas, vandaag had ik beter een uurtje langer in bed kunnen blijvengeen gezeur, geen getreurik ga vandaag leuke dingen doen!en die koffie smaakt echt lekker.wat zijn bij jullie de plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 goeie morgen iedereen, had het gisteravond zwaar beroerd maar ga met vol vertrouwen m`n 9e dag droog tegemoet!!maar eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 ik ga er vandoor, werken. tot latersszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 goedemorgen Gifted,zag je in een sneltrein vaart gisteren al voorbij komen!Welkom hier!~Dag 9?dat is een waardgaat steeds makkelijker worden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Igor,werk ze voor vandaagvergeet jij ook niet te genieten onderweg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Hé Gifted, welkom hier. 9 dagen is momenteel ook mijn rekord, dus het gaat je goed hoor !!Ben ermee weg lieve mensen, even cruisen op de bike. Kom straks nog wel binnengevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 pas je op Wil?fijne dag in ieder geval en succes vanavond met de BBQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Goeie morgen kanjersWelkom Gifted. Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt. Dag 9 al Hier deze zijn voor jou Ik hoop dat je zo verder door gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 morge Bol!hoe is het deze ochtend?beetje geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antje Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Goedemorgen iedereen.Ik lust wel een bakkie!! Vraagje waar vind ik de icoontjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Goedemorgen.Tas ik heb hier een pre-pubertje van 10. Net zo'n wijsneus en af en irritant stijfkoppie als d'r moeder. Word je ook niet altijd blij van hoor. Nog tips:DGift welkom en goed hoor AL dag 9 ipv pas dag 9:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Goedemorgen.Hermie, heel veel knuffelen, met 10 doen ze stoer maar ze zijn eigenlijk nog maar heel klein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 goedemorgen antjeook jou ken ik nog niet!Welkom dus!Hermie,diep zuchten, nog een keer zuchtenen afwachten tot ze 18 worden!dan mag je legaal slaangeintje uiteraard, maar lijkt ze op haar moeder?pff, rot voor jevooral terug kijken dan maar hoe je zelf wasgoedemorgen bye the way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 morge lin!waarom krijg je geen knuffels meer als 37 bent?ook ik ben nog maar heeeelllll kleinnnnik had gewoon nooit volwassen moeten worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Moghu Tassie. Ja ik ga vandaag toch maar weer ff verder met de tuin. Ik denk als ie voor mijn gevoel klaar is, dat ik me dan weer wat lekkerder ga voelen..Dag lief Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Rustig aan bol,ik heb trouwens gisteren op mijn 1/3 afgemaakte terrasje alleen maar zitten te kijken, genieten en vooral verder zitten te fantaseren.tip van flip;pak een stoel en bekijk eerst eens wat je allemaal al hebt gepresteertheb je wel goed geslapen?of valt dat ook de laatste tijd tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Dank je Bor,hihihi,voel me even lekker kleinjump ondertussen even de waterstralen onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden