Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het gaat wel ER.
Wat relatieperikelen.
Hij loopt nu rond of er niets gebeurd is (na ruzie) en loopt
heel erg zijn best te doen. Echter, ik praat er dan toch liever over na.

Op zich is het gelukkig beter dan gisteren.

Ja, en dit forum? Ik denk dat het logisch is dat het veranderd. Ook wij als
wat langer aanwezigen moeten dan weer wennen. Dat kost wat tijd natuurlijk.

Ben jij je vakantie al aan het voorbereiden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geniet van de koffie en het bezoek Borretje.

Emmaroos ik heb dat zelf ook wel, af en toe een gevoel van vervreemding. Het is natuurlijk hartstikke goed dat er het laatste jaar veel aandacht gegeven is op tv over het forum, maar zo nu en dan loopt het wel erg door elkaar heen met zoveel mensen. Gewoon niet meer te doen om de volgende dag al die pagina's door te nemen, op zoek naar een bericht waar je wel op zou willen reageren.
En het vervelende is, dat er dan mensen met een serieuze opmerking of vraag, niet opgemerkt worden.
Maar inderdaad, toch.... Er blijven juweeltjes tussen zitten :present:

Oh jee Cathy, dat is naar, een man die de dingen niet stevig uit wil praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me goed voorstellen dat jij wat na wilt praten Cathy. Ik zou dat ook hebben.
Veel mannen denken echter dat alles gezegd is met ruzie en bij ons vrouwen werkt dat gewoon niet.
Bel je me wel als je praten wilt?

Tja het zal dan wel wennen zijn op het forum maar als je niet lekker zit wil je dat kwijt en soms lukt dat dan niet en dat is beslist niet fijn.

Druk bezig ja met voorbereiden. De laatste dingen in en om het huis doen, dit nog even kopen en dat, ach ja het heet dan de voorpret maar ik ben te down om daar van te kunnen genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief dat je dat zegt: natuurlijk zou ik je bellen!
Toch ben ik in de praktijk meer van het mailen hoor. Vellen vol!! haha

Jammer dat je van de voorpret zo weinig kunt genieten....
(wij gaan volgende week ook een dag of wat weg, maar nu kan ik me ook nog niet aan de voorpret
overgeven. Voor het zelfde geld gaan we niet?)

Ja, ik zie hier ook veel juweeltjes voorbij komen.
Steeds deelnemen aan het forum lukt miss niet altijd, maar lezen weer wel. Soms scrollen naar de mensen die je nog bekend zijn (afhankelijk van de tijd die ik heb).
Ook daarmee kan ik me vaak al wel voeden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee goeiemorgen allemaal
Hier jullie juweeltje:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Er blijf maar lekker hangen hier hoor, soms is er is een mindere dag
dan gewoon eerder uitloggen
en soms is er een goeie dag, dan lekker blijven hangen.
Hoe staat het er trouwens voor met de bruiloft???

Vie....
wat een qualitytime krijgen jullie dan samen...
Lekker van genieten hoor

Kerels zijn soms gewoon grrrr
maar ja Cathy dat zeggen ze soms ook wel is van ons toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos ik zat net even de laatste pagina's van gisteravond/vannacht door te lezen, en dat vind ik dan weer wel nuttig en mooi. Dan krijg je de indruk dat mensen werkelijk iets willen delen, anderen opmerkzaam maken, een èchte vraag stellen.
Bijvoorbeeld het perfectionisme van Marika, ja, daar kan ik wel inkomen.

Cathy je vroeg nog iets over tuinieren. Nou, eigenlijk doe ik in de tuin alleen de kruiden en de bloemen, mijn lief doet het grovere hak- en snoeiwerk. Heel traditioneel, ja. En wat ik doe vandaag, ik zit even te wachten op info om verder te kunnen werken, maar hoop vanmiddag toch ook nog naar buiten te gaan.

Ha juweeltje Witte! Dat zal wel meevallen hoor, van die qualitytime. Volgens mij krijgt hij het nog drukker dan toen hij nog werkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Cathy; alles ok, niets aan de hand. Het was iets wat je benoemde, een gevoel voor
een verandering, wat iets in me opriep. Zo iets van je leest op het forum waar iemand
mee bezig is en denkt bij jezelf; die ander gaat binnenkort iets doen; actie in iets.
Terwijl ik gewoon zelf iets heb te doen ;)
Gewoon lekker schrijven.
:present:

Ik kom er nog wel eens op terug, heb het zelf ook niet helemaal duidelijk wat ik nou wilde zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah dus er verandert weinig lijkt me dan.
Nou ja, sommige vrouwen worden horndol als hun man opeens de hele dag voor hun benen lopen.
Constant vragen: wat ga je doe, hoe laat ben je terug
Krijg jij dus geen last van.
Dat klinkt ook niet verkeerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad juweeltje Witte,
De bruiloftsgasten zitten nu op Kos om wat bruin te worden, staat zo leuk in die witte jurk he? Hahaha.
Ik ben zelf helemaal klaar qua kleding, Theo ook.
Nu ga ik uitloggen want ga de badkamer doen en de slaapkamers. Dat is mijn taak voor vandaag en dan vanmiddag in de zon??
Vanavond weer zingen. Dus ik meld me wel weer hoor.
Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag ER
En hopelijk lukt het je om te genieten van de kleine dingen
die wel goed gaan of leuk zijn om te doen.

Dat klinkt heerlijk dhendro 37 gr.
Hier waait het mega hard en echt lekker qua weer is het niet.
Een flauw zonnetje met af en toe een wolk ervoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doei doei Em!! Fijne dag en lekker zingen!!

Witte, ik vind ons vrouwen veel allrounder.... Juweeltjes, zeg maar....

O jee, ineens allemaal dingen om op te reageren (en ik sta ook te strijken en buiten te roken, hoe fiks ik dat nu weer?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro, ik kan me wel voorstellen dat je dat bij mij hebt aangevoeld.
Iets is er ook wel van waar hoor.

37graden? oei, wat lekker!

Bloemen Vie? Heb ik juist geen kaas van gegeten.
Weet jij of de zaadjes van de papaver gewoon in de grond kunnen en dan ook weer wat gaan doen?
Ik heb van die mooie grote rood-oranje papavers en zou er wel meer van willen.

Ja, ik vond het gisteravond op het forum ook prettig!
Maar ja, nu blijven de anderen weg; lijkt me ook niet de bedoeling toch?
Ik hoop dan maar dat Fleur en anderen nog serieus verder kijken naar hun Aprobleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Borretje, er is niks speciaals gebeurd, maar voor mijn gevoel was het een fijne uitwisseling van wat serieuzere gedachten.
En daarbij wil ik heus het "geiten" af en toe niet veroordelen, want dat heeft ook een functie.

Daar zeg je wat Cathy, papavers. Ik heb ze zelf niet maar vind het wel een idee en ga meteen even googlen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen (nog 10 minuten)

Om 7 uur ging de bel, of ik mijn auto even weg wilde zetten, natuurlijk, maar ik liep bijna in slaapshirt
de straat op, niet helemaal wakker dus.

Verder heeft Zoon vandaag een belangrijk Engels Examen, dochter heeft gewoon proefwerkweek.

Pubers........:devil::angry::brokenheart: af en toe kan je ze wel WURGEN.
Het ASM zijn valt soms niet mee, de relativerende mannelijke ondertoon mis ik dan wel.
Zoon is gisteravond (ze maar vannacht) met kleren en al gaan slapen, voor het gemak denk ik,
fris is anders.
LOSLATEN HOUTJE.
Maar hoe?

Dochter valt nog wel mee, is een stuk meegaander op haar 13e dan Zoon op zijn 10e al was. Daar heb
ik 5 jaar oorlog mee, en ik ben het ZAT.

Ik ga vanmiddag maar weer sporten voor de goede stofjes, de laatste dagen kom ik amper buiten, en
dat is heel slecht voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Houtje! Ben jij een Alleen Sijnde Moeder? Oh nee, alleenstaande moeder natuurlijk.
Pubers kan ik nog even niet van meepraten, en als ik tegen die tijd het leven nog heb, dan alleen nog maar op afstand.
Krijg wel het idee van veel moeders van pubers, dat ze in de puberteit van de kinderen, zelf ook een beetje gaan puberen ;)

Bor heeft gelijk Cathy, als je eenmaal papavers hebt, vermenigvuldigen ze zich hun eigens. Als het goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...