Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Jaja Cathy....praatjes vullen geen gaatjes, geen wóóóórden maar dáááááhaden...
Moe word je ervan, die heren met hun mooie beloftes. En ze menen het ook nog zo oprecht als ze het beloven. Alleen komt er nooit wat van.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weet je: een tijdje calculeren kan ook geen kwaad natuurlijk. Ik kan redelijk goed anticiperen op de toekomst en zie dan dat ik veel moet inleveren, dankzij het feit dat hij jonge kids heeft. Het afgelopen jaar kostte dat al véél tijd en geld... (om nog maar te zwijgen over de rol die ik dacht te hebben voor zijn kids en waar ik in beschadigd ben geraakt).
Ik heb het al zó lang alleen gedaan, en ook in mijn vorige relatie: was ik financieel b.v. de belangrijkste inbrenger. Ik word daar een beetje moe van. En dan idd veel beloftes tot aan een volgend leven aan toe! Nou, als dat hier en nu al niet kan!

Hij is een zielemaatje, als in een sprookje. Maar verder komen we niet.
De roze wolk is nu wel echt opgelost denk ik. Auw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grutjes, over calculeren gesproken....
Ik was vergeten een rekening te betalen van t mobile, nu blijkt dat ik door mn abonnement veel tegoed gespaard heb, en dus de komende maanden kan uitzingen op 7.50 per maand. dat is leuk !!!

Niwi voel je je aangesproken, als je goed leest staat er: DIE heren. Dus niet alle heren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit ...... gevoel is echt nog niet weg.
Maar de plicht roept.
Zo dus even een vriendin bellen en dan weg.

Kom vanavond nog even weer kijken.

Overigens zou hij zomaar mee kunnen lezen....
maar dan nog; hij weet hoe ik erin sta!

doeidoei, sterkte allemaal. Ja, nog een bak koffie dan maar.....
Bor?
Woman?
Sterkte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moe
Ik doe toch iets heel erg goed
Ik krijg veel geld terug van het Nuon
Omdat ik nu in de keuken woon waar de zon schijnt hoeft de kachel niet meer aan.
Ik krijg 900 euro terug !!
Nu kan ik het kostuum kopen !!!
+ mn maandbedrag gaat flink achteruit
Jeemig de peemig zeg he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Marieke, lijkt me tijd worden ook, om die vogel eens uit het nest te gooien. Hij heeft werk, is toch al lang en breed meerderjarig. Je zit hier nu al mee zo lang als ik je ken. Zo kom je toch ook geen stap verder? En ook al heeft hij niet meteen een eigen huis, kamers genoeg te huur hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff sinds vrijdag alcoholvrij, ging eigenlijk de gehele tijd goed, zelfs gister met de wedstrijd. Maar vandaag ben ik me toch een portie chagrijnig en gespannen, iemand een idee hoe dat zit? Ben zojuist tegen mijn moeder uitgevallen wat niet de bedoeling was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sjonge jonge ik heb me vandaag maar opgesloten en niet naar m`n werk geweest maja op naar dag 10
verder leuke discussies hier, en ik heb m`n collega tapas gevonden, nouja zij mij:) ga zo eten, verder iedereen eet smakelijk voor straks,
en wellicht tot later...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
marieke44

Altijd die vriendin hier, nu heeft hij nachtdienst gehad, schijnt hij haar vanochtendvroeg opgehaald te hebben, is ze hier weer blijven slapen, ben hier heel boos om, het hele weekend zitten we al met haar opgescheept in dit kleine huis.


Hij doet gewoon geen enkele moeite om woonruimte te zoeken, we zitten er aan te denken om hem de deur nu uit te zetten, hoe rot en vervelend ook, maar ik ga hier anders kapot, ik zit me het


hele weekend al in te houden van woede, nu is het dus klaar, nu de woedeuitbarsting, huilbuien, ik weet het even niet meer...



Hoi Marieke,

Alles uit z'n kamer halen en het hem laten terugkopen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@borretje, helemaal niets eigenlijk, heb de hele dag al een zenuwachtig gevoel. Heel erg gespannen, trillende handen. Terwijl dit toch echt weg zou moeten zijn al. Misschien is het de angst dat ik vanavond voor het eerst nuchter met mijn club ga stappen in een zuipomgeving. Er wordt daar ook met bier gegooid, iemand een idee of dit - mocht ik dit in mijn gezicht krijgen - reactie kan geven met refusal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, eindelijk weer eens bijgelezen
Marieke het is gewoon klaar, je weet allang dat je hem het huis uit moet zetten, dit speelt al zo'n tijd
wat houd je tegen om het niet te doen? omdat je bang bent hem pijn te doen?
dus hij mag jou wel pijn doen maar jij hem niet??
zo wordt hij nooit volwassen!

Marieke het is de hoogste tijd om uit je slachtofferrol te komen en nu voor jezelf te gaan zorgen en die jongen een ultimatum te stellen
en.... je daar ook aan te houden!!

Ik lees later wel weer verder, moet nu eerst met de hond naar het bos!

Foei Gifted, gespijbeld vandaag? hopelijk voel je je morgen wat beter
probeer de balans te vinden tussen afleiding en rust

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baklap ik ben eigenlijk voornamelijk benieuwd of je daar nu nuchter plezier in zal hebben, zo'n zuipfestijn.
Zal wel meevallen hoor met die refusal, als je het alleen op je huid krijgt en geen plenzen in je mond.
Lijkt me trouwens een goeie verklaring voor je nerveusheid, dat je vanavond nuchter uitgaat.

Gifted had je het zo te kwaad vandaag? Maar wel gelukt hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hele weekend heb je zoveel ergernissen opgelopen dat deze zijn omgeslagen in woede.
Dat worden dan situaties Marieke, die om veel drank vragen.
Door ergernissen niet uit te spreken weet niemand wat er in Marieke omgaat.
Iedereen gaat zijn gang Marieke wordt niet gehoord om het simpele feit ze niets zegt.
En dan Marieke voel je je in de steek gelaten, er alleen voor staan.
Herkenbaar.
Vroeger reageerde ik precies hetzelfde,ik reageerde niet.
Bang voor trammelant in de tent.
Ik heb denk ik niet het recht om te zeggen, doe die jongen de deur uit hij is toch volwassen.?
Ik kan niet zeggen tegen Cathy, doe jouw vent de deur uit hij deugt niet.
Daarvoor ken ik de achtergrond van deze mensen niet goed genoeg.
En dan nog is het denk ik niet aan mij, om te oordelen.
Ik krijg het idee dat jou man niet achter je staat.
Probeer een blok te vormen om samen met hem duidelijkheid in de situatie te krijgen.
Misschien is het raadzaam om een derde persoon zoals bv maatschappelijk hulp bij de gesprekken te betrekken.
Ik denk Marieke dat de tijd gekomen is om knopen door te hakken
Marieke ik wens je daarbij veel sterkte toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baklap als jou stemmingen, je onrust ontstaan door de gedachten aan vanavond, kun je je of het verstandig is om te gaan.
Soms is het beter zich niet meteen in het hol van de leeuw te laten zien als je pas bent gestopt met drinken.
In het begin ik ben gestopt zag ik de kroeg instappen als uitdaging.
Nou ik kan je vertellen dat ik er ladderzat weer uitrolde.
Nog niet sterk genoeg.
Zelfs de geur van alcohol en sigaretten damp zomers uit openstaande kroeg deuren opgesnoven waren voldoende aanleiding naar binnen te stappen.
Anderzijds heb ik mensen meegemaakt die stopten en nota bene werkten in de horeca en niet van werk zijn verandert.
Het is erg persoonlijk hoe iemand daar mee omgaat.
Beter is het in alle gevallen je nuchterheid niet in gevaar te brengen,
sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman het is vandaag zeker de dag van de meevallers. Gefeliciteerd met de jouwe. Ik heb een zeer dure BK-messenset gewonnen via een kook-site.

Ha Rudy, alles goed?
Ik drink nu bijna twee jaar (op een paar dagen na) geen alcohol meer en ben hier toch nog regelmatig te vinden. Is dat dan een slecht teken ;)

Overigens komt je berichtje aan Baklap net te laat. Hij is al, met de Refusal in, naar zijn avond vertrokken, zoals je kon lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vie, op de een of andere manier doe ik iets heel goeds.
Dingen even aankijken, even nadenken voordat ik iets regel, en dan pas beslissen.
En natuurlijk enorm veel energie besparen door in mn woonkeuken te gaan leven, waar de zon schijnt. In de officiele woonkamer zou ik zelfs nu nog een kachel aan moeten, omdat de zon daar niet schijnt. daar komt mn danszaaltje. Leuk ik kan ook vast de spiegels gaan kopen. dan gaan we pas echt beginnen, als ik elke dag goed kan oefenen ipv onder de douche of in een kleine spiegel naast de eettafel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dan misschien zoiets als: wat je zaait, dat zal je oogsten Woman. :)
Kan me voorstellen dat je trots bent op je goede akties.

Ha die Dar! Jij komt er net aan, en ik wilde net eens de keuken in gaan.
Hard gewerkt lady?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, tof he Dar en dan vanmiddag ook nog van mn mobieltje een meevaller.
Ik denk dat ik morgen maar even de stad in ga :) in ieder geval alvast een spiegel kopen. (ik heb geen auto dus de spiegels moeten 1 voor 1 op de fiets)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...