Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Haha Lin nog meer knuffels? Krijgt ze daar weer een trauma van:huh:

Tas ja in dat opzicht lijkt ze op mij ook errrug goed gebekt. Qua uitproberen en nieuwsgierigheid naar 'spannende en ietwat foute dingen' gelukkig niet dus er is nog hoop;)
Naja do en vr gaat ze naar paps en die is een stuk strenger dus dan weet ze weer even hoe goed ze het heeft haha.

Geniet jij lekker van je dagje sauna en massage mmm nog 2 daagjes dan is het ook mijn beurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ha ga ik doen!

zeker na al die voorbereidingen die eventjes nodig waren
:D

ik ga afsluiten en inderdaad genieten!

voor iedereen,
geniet van die bengels hoor!
voordat we het weten zijn ze het huis uit
krijgen ze hun eigen leven en dan mogen we alleen nog maar toekijken
nu hebben we nog alle tijd, om lief te hebben, een beetje te sturen en vooral heel vaak te knuffelen
zelfs het zeuren over de pubertijd gaan we dan missen


fijne dag allemaal
vergeet niet te genieten
kijk vooral om je heen op zoek naar de kleine wonderen
wees dankbaar want het leven is echt een stuk leuker als we met een glimlach rondlopen

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro meis, ja ergens weet je niet echt waar je aan begint he, met dieren
noch met kinderen.
Wij hadden gisteren een diskussie over de katten en dochters nieuwe papagaaitjes
het werd wat lastig en straks met een verhuizing kan het zijn dat niet iedereen meekan.
Dan praat ik niet meer met je, was haar kommentaar
en later: hebt mij toch ook niet weggedaan toen het moeilijk was?
oeps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro,

voor dierenliefhebbers compleet herkenbaar
kind stop je ook niet weg als er een mankement aan zit
en voor ons zijn die dieren net als kinderen

vervelend, jammer dat dit is gebeurt
maar zeker te weten krijg je de mooiste liefde terug!
hoe dan ook, je geeft hem wel een tweede kans
en die liefde krijg je dubbel en dwars terug
:heart:


nu ben ik echt pleitte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zoekfunctie is mij ook nog niet duidelijk. Als ik het zo doe zoals jij schrijft Carolien, dan krijg ik wel een overzicht van de draadjes waarin diegene geschreven heeft maar niet de berichtjes zelf. :huh: Wat doe ik verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning :)

Vandaag doet zoon examen. 3 Uur lang Grieks, pff. Hij redt het wel hoor, hard gestudeerd dus geen zorgen daarover :) Gisteren was een goede dag. Huisarts stond helemaal achter mijn wensen. Ik was stomverbaasd. Vroeg aan hem: "Vind je dat ik teveel vraag?" waarop hij begon te lachen en antwoordde: "Nee, je moet eens weten wat sommige mensen allemaal vragen".

Begin met begeleid oefenen tot ik weer zelf naar de sportschool kan. In de tussentijd heb ik een heel traject te gaan voor borstverkleining.

Heb een tas gekocht! Een hele vrolijke. Had gisteren zoveel gelopen (voor mijn doen) dat ik echt helemaal stuk was. Na een warme douche en paracetamol plat gegaan. Voel me op het moment een stuk beter. De innerlijke onrust blijft maar als m'n lichaam ook weer wil meedoen zou dat ook weleens kunnen zakken.

Maak er een zo prettig mogelijke dag van :)

p.s. Duimen hè, tussen half 2 en half 6 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Emmaroos.
Ja, hoe gaat dat hè? Mensen komen en mensen gaan en ieder drukt een eigen stempeltje op het forum.
(Scheepjes verwelken, roosjes vergaan... :) )
Soms denk ik ook wel eens, zoals Dar schreef vanmorgen, tja, zal ik het nou eens aan de nieuwe lichting overlaten, wat hang ik hier eigenlijk nog rond? Echt een soort hang-oudere. Maar toch, ik blijf benieuwd naar "hoe het verder gaat".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Ik meld me ook even.
Leuk, al die puberverhalen op de vroege morgen!

Tida, ik las van de week al van je lasten.... ik hoop dat je afdoende geholpen zult worden.
Het klinkt vervelend allemaal. Een boezem is toch niet bedoeld om er last van te hebben!

Ik ga straks de tuin weer in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...