Hermie Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Haha Lin nog meer knuffels? Krijgt ze daar weer een trauma van:huh:Tas ja in dat opzicht lijkt ze op mij ook errrug goed gebekt. Qua uitproberen en nieuwsgierigheid naar 'spannende en ietwat foute dingen' gelukkig niet dus er is nog hoop;)Naja do en vr gaat ze naar paps en die is een stuk strenger dus dan weet ze weer even hoe goed ze het heeft haha.Geniet jij lekker van je dagje sauna en massage mmm nog 2 daagjes dan is het ook mijn beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Goedemorgen allen. Antje, de icoontjes vind je als je een bericht tikt, dan staat er rechts bovenin: Selecteer emotiocon. Daar kan je er eentje kiezen. Of meerdere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Een hele goeiemorgen allen,hermie 10 is nog maar het voorspel:Dwacht maar tot ze 12 is, dan begint heten bij 14 ga je soms aan jezelf twijfelen,wie er nou de volwassene is.En verder ben ik nog niet (kom ik niet denk ik soms, ha ha)met de mijne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Morgen Bol, Jane, Mupke en wie ik nog vergeet.Goody Jane leuk vooruitzicht haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Tas, nee heik dacht dat het över"was rond de 18.Geniet je te pletter in die sauna heen van die massage, je hebt het nodig en verdiend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 ha ga ik doen!zeker na al die voorbereidingen die eventjes nodig warenik ga afsluiten en inderdaad genieten!voor iedereen,geniet van die bengels hoor!voordat we het weten zijn ze het huis uitkrijgen ze hun eigen leven en dan mogen we alleen nog maar toekijkennu hebben we nog alle tijd, om lief te hebben, een beetje te sturen en vooral heel vaak te knuffelenzelfs het zeuren over de pubertijd gaan we dan missenfijne dag allemaalvergeet niet te genietenkijk vooral om je heen op zoek naar de kleine wonderenwees dankbaar want het leven is echt een stuk leuker als we met een glimlach rondlopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 ik kan haast niet wachten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Caro meis, ja ergens weet je niet echt waar je aan begint he, met dierennoch met kinderen.Wij hadden gisteren een diskussie over de katten en dochters nieuwe papagaaitjeshet werd wat lastig en straks met een verhuizing kan het zijn dat niet iedereen meekan.Dan praat ik niet meer met je, was haar kommentaaren later: hebt mij toch ook niet weggedaan toen het moeilijk was?oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Caro,voor dierenliefhebbers compleet herkenbaarkind stop je ook niet weg als er een mankement aan ziten voor ons zijn die dieren net als kinderenvervelend, jammer dat dit is gebeurtmaar zeker te weten krijg je de mooiste liefde terug!hoe dan ook, je geeft hem wel een tweede kansen die liefde krijg je dubbel en dwars terugnu ben ik echt pleitte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 hup opgebubbeld jij Tasen geniet of ik schiet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Hier nog een artroseklantniet leuk he.Nou ik moet hoognoadig aan het werk hierdrukke dag voor de boegtot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Die zoekfunctie is mij ook nog niet duidelijk. Als ik het zo doe zoals jij schrijft Carolien, dan krijg ik wel een overzicht van de draadjes waarin diegene geschreven heeft maar niet de berichtjes zelf. Wat doe ik verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 nog ff ingelogd Mupals je de naam intikt bij auteurstaat er een stip rechts bij discussiedie moet je bij berichten plaatsen en dan zoeken dan krijg je alles op dataje kunt ook een kolom bijv. ditjes en datjes of wie is wie aanklikken.succesnu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 duivelsklauw, capsules en gelwerkt nog beter Caromaar ja die stressdaat heb ik het het moeilijkst meedat lukt me vaak nietmaar ook steeds meer welik word 93 is me voorspeld(pffffff) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Dank Jane en Caro. Ik lees weleens iets wat iemand verteld maar kan het dan niet volgen omdat er blijkbaar eerder over gesproken is. En dan kan ik het niet terugvinden. Zoals over het hondje van Caro. Maar nu werkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Ik ben weg naar de sportschool. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Fijne dag dames. Ik heb nog even een uurtje voordat ik in actie moet komen. Doe nog even een kop koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Mensen ik ga ook weer aan de gang. Laterzzzz allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Morning Vandaag doet zoon examen. 3 Uur lang Grieks, pff. Hij redt het wel hoor, hard gestudeerd dus geen zorgen daarover Gisteren was een goede dag. Huisarts stond helemaal achter mijn wensen. Ik was stomverbaasd. Vroeg aan hem: "Vind je dat ik teveel vraag?" waarop hij begon te lachen en antwoordde: "Nee, je moet eens weten wat sommige mensen allemaal vragen".Begin met begeleid oefenen tot ik weer zelf naar de sportschool kan. In de tussentijd heb ik een heel traject te gaan voor borstverkleining.Heb een tas gekocht! Een hele vrolijke. Had gisteren zoveel gelopen (voor mijn doen) dat ik echt helemaal stuk was. Na een warme douche en paracetamol plat gegaan. Voel me op het moment een stuk beter. De innerlijke onrust blijft maar als m'n lichaam ook weer wil meedoen zou dat ook weleens kunnen zakken.Maak er een zo prettig mogelijke dag van p.s. Duimen hè, tussen half 2 en half 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 (((((((((((((((((((((((((tasseke)))))))))))))))))))))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Een goeiemorgen.Tida ik zal duimen hoor!En fijn voor je dat je huisarts zo achter je staat.Hihi, over twee dagen heb ik ineens een gepensioneerde echtgenoot. Wat klinkt dat oud hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Ik gaat er vantussen, laterzzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Goedemorgen allemaal,Wat zijn er weinig ingelogd. Er is verandering gaande bij het forum, ik herken het bijna niet meer.Eerst maar even teruglezen.Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Hallo Emmaroos. Ja, hoe gaat dat hè? Mensen komen en mensen gaan en ieder drukt een eigen stempeltje op het forum.(Scheepjes verwelken, roosjes vergaan... )Soms denk ik ook wel eens, zoals Dar schreef vanmorgen, tja, zal ik het nou eens aan de nieuwe lichting overlaten, wat hang ik hier eigenlijk nog rond? Echt een soort hang-oudere. Maar toch, ik blijf benieuwd naar "hoe het verder gaat". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Goeiemorgen allemaal!Ik meld me ook even.Leuk, al die puberverhalen op de vroege morgen!Tida, ik las van de week al van je lasten.... ik hoop dat je afdoende geholpen zult worden.Het klinkt vervelend allemaal. Een boezem is toch niet bedoeld om er last van te hebben!Ik ga straks de tuin weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden