Spring naar bijdragen

Woensdag 23 mei 2010


VM1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

VM weer mogen openen vandaag ?? Lucky you hé ;)
Caro, prachtige analyse vind ik.
Witte, Von, Eks, werk ze, het is een prachtige dag ervoor :huh:
Tas, Niwi :heart:
Tapas, fantastisch om te lezen, jij bent ook al heer weg op dit moeilijke pad hoor, chapeau
Bor, beetje beter vandaag, dacht dat het moeilijk was gisteren ? Of heb ik het mis ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, mn eerste salaris is binnen:D, altijd leuk. Ik verdien weliswaar niets meer dan mn uitkering maar ik vind het toch fijn. Spelletje patience in één keer uit, klaverjassen met zes punten
verschil verloren, balletje, balletje wéer geen level omhoog, mn engel zegt dat ik het
rustig aan mag doen vandaag, ik ben vrij, de zon schijnt, dussssssssss.

Honden vredig in slaap, nadat die ouwe sok me alweer om 6.30 wakker had gepiept, grrrrr.
Maar vandaag zal mn wraak zoet zijn, ze worden gewassen. En leuk dat ze dat vinden:devil:
Haha, die ouwe gromt zelfs naar me, hihi.

Wasje draaien, papier stapeltje ff in de mappen doen, schuif ik al weken voor me uit.
Gelukkig begint het voetbal nog niet.....

Gisteravond was ik verdrietig. Tijd van de maand en dan komen de emo's wat sterker
om de hoek kijken. En dat is ok. Moest denken aan de afgelopen drie jaar, hoe dingen
gelopen waren, ik miste mn overleden ex even hevig. Mijn leven gaat door, ik voel me
gelukkig, heb een fijne relatie, een baantje, er staan fijne gebeurtenissen op stapel en
ach; ik voelde me even verdrietig. Ik had mn AA groep en ik sla echt zelden over.
Vroeger zou ik me 'vermant' hebben en toch zijn gegaan. Nu ben ik thuis gebleven, even
ruimte gelaten voor mn emoties en dat was goed. Ik besef me heel vaak hoe dankbaar
ik ben dat ik niet meer drink. Dat ik niet meer hoef te drinken, dat mn hang naar er niet
meer is. Op zulke momenten als gister besef ik me nog meer hoe blij, opgelucht, dankbaar
ik ben dat ik niet meer hoef. En dat nieuw gedrag mogelijk is. Dat het mogelijk is anders
te handelen dat dat ik eerder altijd deed. Het komt langzaam hoor, soms heeeel langzaam,
maar het komt.
En ook dat is fijn. Dat ik met behulp van vrienden, mn lief, dit forum, de twaalf stappen
van de AA, het dagelijks werken daaraan, mn sponsor, de mensen vd fellowship, one day at a time,
groei, leer, fouten maak, ze herstel, leer, groei en bloei. Haha, wat klinkt dat. Maar zo ist wel.

En om mn eigen woorden nu niet teniet te doen ga ik zo mn laptoppie afsluiten.
Anders blijft de verleiding om nog even dit en nog even dat te doen te groot.

Toedereflats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,
Log ik voor het eerst in dagen weer eens in, denk ik, waar is de draad van vandaag? Waarom zitten we ineens in mei? VM maakt er een dertiende maand van, ook altijd leuk. ;)

Hier alles goed, druk, van alles moet nog af voor de vakantie.
Wens jullie allen een fijne dag.
Ben er weer vandoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zo heel af en toe blijf ik hier om het hoekje kijken Witte, maar de dagdraad volgen lukt me niet meer.
Bambam, herkenbaar je verhaal, we leren steeds beter te zorgen voor onszelf, daar hoort zelfs een vrije AA avond bij!
en we leren om in mildheid naar onszelf te kijken en steeds meer toe te laten.
Het hoeft niet meer weggemoffeld te worden met een lading drank, het mag er gewoon zijn, hoe lastig dat soms ook is.

Ik ga ook zo werken, mijn eigen klussen liggen nu stil en dat is best lastig, want.. zou er nog iets komen??
maar misschien is het ook wel even goed voor nu want hoe meer werk hoe minder ik voel
en is er niks meer te doen dan weet ik me geen raad

Nogmaals iedereen een goede dag vandaag en laat die eerste staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tappie, je vierde jaar ADB, Toppie. En hoelang al helemaal zonder....haha, wat een etter ben ik toch he. Zal het zelf maar ff zeggen.


Wat zei ik nou net over papieren in een map doen. Nu sta ik de kast te verschuiven....zucht.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staat een berg voor m'n neus, u kent dat wel een berg werk, een berg probleempjes
en een bergje verandering. Maar ja letterlijk een berg op lopen, dan laat m'n conditie me
toch wat in de steek. Figuurlijk een berg beklimmen vind ik ook wel een beetje vermoeiend
en geloven, in een top bereiken, doe ik niet meer. Doe mij maar een groen, grazig,
glooiend weitje met hier en daar een bloempje.

Maar ja wat doe ik dan met de berg voor m'n neus; er omheen lopen?
doen alsof die er niet is? Mmm tunnel graven en er dwars doorheen?
Of maar wat gaan doen aan het bergjelief, brokkelt die vanzelf af, toch?

B):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Williebillie hier gaat het goed. Wel nog wat duf want ik heb me toch weer een partij geslapen zeg. Niet meer normaal.
Ga jij het vandaag ook weer droog houden?
Ikzelf moet de tijd in de gate houden 12.30 wordt onze vriend geopereerd.:(

Bam Bam leuk je weer eens te zien meid. Hoe is het met je? Staat je tuintje weer helemaal in bloei?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goejemorge allemaal,

Hoi BamBam: lang niks gezien van je. Alles kits?:)

Ben beurs wakker geworden vanmorgen. Gisteren een ongelukje gehad.
P. was de verlichting in de tuin aan t aanleggen, kregen we kortsluiting. Na lang zoeken iemand erbij gehaals die er verstand van heeft. Binnen een mum van tijd zat die man onder de grond in de kruipruimte want er klopte ergens iets niet dus. Om daar te komen moest ik een trapkast leegmaken want daar is de ingang. Na uren in de rotzooi gezeten te hebben was het euvel opgelost. Wij blij, hij ook en ik kon gaan opruimen, dacht ik. Wat wil, over het gat naar de kruipruimte ligt een plank en daarover de vloerbedekking (in die kast). Nu waren ze vergeten de plank terug te leggen en de vloerbedekking was teruggeslagen.
Ik stap de kast in en jawel hoor... val zomaar in dat gat:devil:
Nu zit ik dus erg pijnlijk en voel mijn billen en onderrug als pudding. Zal wel harstikke blauw gaan worden. Op dat moment dat ik de beton rand raakte dacht ik dat ik dat ik mijn rug zou gebroken hebben. Nu moet ik niet op de blaren maar op de blauwe plekken zitten. Ik geloof dat ik nog echt geluk heb gehad dat dat niet anders is afgelopen. (En dat ook nog zonder gedronken te hebben!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguuh.....

Hier iemand met een duf hoofd. Nog even een bak leut erbij dan maar.

Oei.... wat is het belangrijk dat we bekenden hebben die al zo lang droog staan.
Dat doet me goed en steunt echt!

Igor: ja het is moeilijk hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...