Spring naar bijdragen

woensdag 7-7


igor

Aanbevolen berichten

Eigenlijk had ik mezelf deze week nog vakantie gegeven, eens kijken of ik dat kan. Als ik helemaal van huis weg ben zoals vorige week heb ik er geen probleem mee, dan denk ik niet eens aan werk. Maar nu word ik er nerveus van, terwijl ik toch geen dringende opdrachten heb.
Misschien straks maar een strandtas inpakken + mooi boek en flesje water en hop, een paar uurtjes verknetteren aan de zee. Nu kan het nog, de schoolvakanties zijn hier nog niet begonnen. Volgende week barst het toeristenseizoen los.

Yvonne nog veel dank voor je zomerse eettip voor gisteravond. Grote garnalen op de grill en een salade met van die turkse gemarineerde paprika, olijven, feta en rucola. Was smullen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga eens even een bezoekje
an de BA afleggen...
Kan me wel wat leukers voorstellen..:wacko:

Vie, neem het er lekker van
met dit weer is het toch heerlijk in NL.?

Dag Suusje
Dag Jane, smeer je goed in hè
aan the beach...

Alle anderen ook een prettige dag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, effe geen reactie...
Was effe door de buurt aan het struinen voor mn lieve poezebeest...

Bol : Ze is gechipt hoor en ook nog een halsbandje om met adres etc...
Ondanks dat ze wit is hoort ze heel goed... DA heeft dat al gecheckt...
Is inmiddels 8 jaartjes oud...
En 8 maand ? Hoe leg ik dit dan uit naar mn zoon toe... ??? Kan echt zolang niet wachten om haar terug te zien, al is het alleen maar haar snuitje...

Alf : Voel me beroerd hier, maar zoals ik al eerder zei in het draadje "eigen schuld, dikke bult "

Caro : Fijn om weer wat van je te horen, heb je gemist zo in de vroege ochtend...:moon:
En die chat ? Hoe meld ik me daarvoor aan ?

Isa : Je word zeker gehoord !!!
Blij voor je dat je je weg hebt gevonden, en dan ook nog de liefde!!! :D:sun:
Het is je van harte gegund, schat !!!

Zo en nu effe douchen en klaarmaken voor arnhem...
Dreads !!! Yes.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Cathy, je zei hier laatst "waar is mijn kracht" of iets van die strekking. Ik merk zelf wel
dat ik zo min mogelijk naar wat dan ook moet zoeken en als ik dan niet meer zoek vind ik
iets wat ik niet verwacht. Volgens mij heb je veel innerlijke kracht, veel meer dan je eigenlijk
aan jezelf durft toe te kennen. Probeer negatieve gedachten los te laten en kijk eens wat
daar achter zit. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blondie. Ik denk dat je eerlijk moet zijn naar je zoontje toe. Als ik er zo voor zat, zou ik denk is zeggen dat dieren er soms een tijdje tussenuit gaan. Gewoon om de wereld te verkennen. Soms ontmoeten ze een vriendje en blijven daar een tijdje bij. Maar dat de kans er in zit dat hij toch weer terug kan komen. Maar ook kan hij weg blijven omdat hij het bij zijn vriendje leuk vind. Zo herkend een kind (denk ik ) een beetje wat jij bedoeld. Hij heeft zelf hoogstwaarschijnlijk ook vriendjes.
Verder zou je de D.A. kunnen bellen en zeggen dat je een kat kwijt bent. Maar als ze hem vinden dan cotroleren ze hem op een chip, en krijg je bericht.
Maar 4 dagen weg blijven is niet lang hoor voor een kater. De mijne is wel eens 10 dagen weg geweest en kwam gewoon weer terug of er niets aan de hand was.

Hoi Isje:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je blijft je toch zorgen maken om dat beessie hè Blondie? Ik moet er niet aan denken, mijn kat of een van de honden kwijt te zijn. Maar, een tijd geleden was Tapas haar kat wel een week verdwenen, en die kwam toen toch weer aangelopen.... het blijven wondertjes met negen levens. Ik duim voor je.

Verder even kijken of het gelukt is om een foto van mij in de sneeuw vorige week, in mijn onderschrift te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier loopt het wel aardig, het zijn de "te" maanden. Te heet, te veel uren werken, te veel gezeur etc.
Niet in opstand komen, niet verzetten maar gewoon doen wat er gedaan moet worden en
laten gebeuren wat er gebeurd dan is het redelijk te doen ;)

Ik ben weer 14 dagen van huis, een groep begeleiden, maar laptoppie is natuurlijk mee,
dus kom wel aanwaaien, vooral bij trek, maar die lijkt ver weg, ik ga m niet zoeken ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol : Mn zoon is autistisch en vriendjes kent ie niet... Echt een kluizenaartje en de beestjes zijn zn allesie...
Weet nu al dat hij helemaal van slag gaat zijn als ik mn poezebeest niet vind..
Afijn, nog 4 daagjes zoeken dan komt mn manneke terug van Opa en Oma...

En ja, Vie, ik ben echt ten einde raad met mn poezebeestje...
Maar hou het droog vandaag !!! Wel een goeie motivatie om het droog te houden... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhen, dat is mooi wat je zegt.
Vanmorgen merkte ik dat ik geneigd ben tot mokken en de negativiteit moeilijk los kan laten.
In de negatieve (schaduw) zit een oud stuk mij... het bekende, 'mijn gelijk' ... en oei..... ja, het is er.
Gewoon maar naar kijken dus.... ook niet veroordelen.
Gek is dat hè, terwijl aan de andere kant van de schaduw zoveel liefde is.... ben daar zeker wat bangig voor. Onbekend......


Volgens mij heb je trouwens wel erg afwisselend werk! 14 dagen met een groep op pad. Dan maar hopen dat het leuke mensen zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goejemorge frummers:
Heb nog niet bijgelezen .

Moet bekenen dat ik gisteren weer 1 pilsje gedronken heb. Maar dit is me me erg slecht gevallen en ik en e thuis ook eerlijk over geweest. Vandaag moet ik weer bij dag 1 beginnen. Weet nu wel hoe ik kan reageren.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd verschrikkelijk duizelig en dacht dat ik door mijn benen zakte. ben gaan liggen en toen ging het heel langzaam over. Ik denk dat ik door die ene erger heb voorkomen. Maar dit wil ik niet meer meemaken. Je bent jezelf niet meer.
Vandaag weer dag 1 zonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier vanavond Marjo, of zal ik zeggen, veel gevoelens die je kan voelen.
Ik heb zelden iemand gelezen die zo eerlijk (ook al is het soms niet helemaal duidelijk, maar dat is mijn probleem) haar gevoelsproces weet weer te geven. Je zei laatst dat je de vertaalslag mist. Nou, het heeft bij mij een beetje lang geduurd, maar voor mij ben je een doorzettertje, een lekkere eigenwijze eenling. Zolang je maar goed eet en niet te ver afdwaalt.... of als het afdwalen je niet in de problemen brengt. Ik opper zomaar wat.

Blondie door jouw schuld zit ik de hele tijd al met dat lied van 10CC "Dreadlock holiday" in mijn hoofd. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie sorrie, soms kan ik het niet zo goed meer bij houden. Ja dan is het erg moeilijk uit te leggen aan zo'n knulletje. Poeh. Ik zou het niet weten. Volg je hart is ook zo'n dooddoener.:heart:

Dees ik zou bijna zeggen hiep hiep hoi. Eindelijk een reactie van de Antabus. Ja dat zijn rotgevoelens als je zo'n reactie mee maakt. Des te meer rede om niet meer te proberen toch te gaan drinken. Knap dat je daarna toch gestopt bent meis. Sommigen gaat dan toch door, met alle risico's van dien.:present:

Nou ikzelf ben gestopt met metselen. Veel te wamme. Bovendien hebben ze ongewapend beton mee gebracht. Dat is cement met kiezeltjes er in. Beresterk maar erg moeilijk metselen. Morgen gaan we weer met goeie moed verder. Voor nu stop ik er weer mee.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...