Spring naar bijdragen

zomdag 25 juli

Aanbevolen berichten

Woman,
Krullebol begrijpt het wel hoor, gewoon eerlijk uitleggen dan komt het wel goed !!!
Geniet van je "vakantie" Lekker uitrusten en tijd voor jezelf nemen... Je bent ook altijd zo druk met van alles !!! Bewondering voor je als ik soms lees waar jij niet allemaal mee bezig bent...
Wilde zo af en toe een beetje energie van wat jij hebt... of had !!! Nu tijd voor jezelf en rust !!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Mupke en Woman!

Woman: je bent een beetje teleurgesteld lijkt het. Hoeft niet meid, je doet het hardstikke goed enneh....jij bent jij en niemand is een engel dus krullebol ook niet en dan leert hij jou kennen zoals je bent. Was het buffet goed geslaagd?
Wat leuk dat je huisruilvakantie doet. Met Jane? Ohja en er zou toch niet schoongemaakt worden ofzo iets ;)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor : Heeft voor 5 dagen Rimadyl gekregen, maar ga er ook niet langer dan dat mee door hoor... Onderdrukken van de pijn kan inderdaad meer problemen geven dat erkennen en onderzoeken...

Sara : Pup is nu 7 maanden en inderdaad heel erg snel gegroeid... Zijn inmiddels al overgestapt op adult brokken, maar toch wil de dierenarts als ie toch in een roesje zit kijken of er toch al geen tekenen van HD zijn... Jimi(pup) geeft namelijk vooral pijn aan bij zn heupen en scharniergewricht van zijn rechtervoorpoot en niet bij andere delen van zn poten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, jammer dat je je zo voelde op je feestje na zoveel moeite :( Je kunt het krullebol toch uitleggen achteraf? Als hij écht zo leuk is dan zal hij dat begrijpen. En een huizenruil-vakantie! Wat leuk! Naar welk deel van Nederland (denkend dat je in Nederland blijft) ga je?

Dochter en ik zouden vandaag een spelletjes-dag houden, maar ik ben net uit mijn bed en dochter ligt nog te slapen. Nou ja, is ook vakantie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik heb em even op msn gesproken, en het is ok. Hoeft niet altijd zo klef haha en zo is het maar net. Het zit nog goed gelukkig.
Ja ik voel ook veel verdriet vandaag. Het was natuurlijk ook wel een soort nieuw begin, een viering van een heroverwonnen fijn leven. En dan die moeheid erbij maakt wel emotioneel.
ja ik ben teleurgesteld omdat een paar mensen niet zijn gekomen. Mijn buffet was waanzinnig, maar dus veel te veel. Das wel zonde. Nou ja vandaag nog lekker eten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, krullebol kwam zomaar ineens uit de hoed getoverd, woont hier om de hoek, is een rasAmsterdammer dus heerlijke en erg grappige persoonlijkheid.

Tatum ik ga maar een paar dagen hoor, beetje richting Zuid Holland. (toch ?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En natuurlijk mn eerste feestje zonder alcohol. Best gek ook.
meestal was ik toch wel binnen een uurtje of 2 behoorlijk zat en werd ik daarna alleen maar irritanter en maakte de laatste paar uur niet bewust meer mee.
Toegeven ik heb wel een dingetje grookt. maar ja dat geeft nix, want daar heb ik geen problemen mee.
Nou voel me gelukkig alweer een beetje beter.
Nu douchen xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Blondie, duidelijk verhaal, dan is testen idd wel zinvol. Hoop dat de uitslag positief is en er iets uitkomt waar je wat mee kunt. Genietze op de heide!

Woman je gaat er klasse mee om meis :present:!
Ja teleurstelling voorstelbaar en heel normaal maar idd: vandaag nog lekker van eten :P

Ha die Bol! Overgang....breek me de bek niet open :wacko:
Hormonen pfffffffff maar daar had ik tijdens ovulatie en pms ook al last van hoor.

Zo, nu ga ik Blondies voorbeeld volgen en met de honden weg. Ga een spoor leggen, dan lopen en daarna spoor laten zoeken. Nu kan het nog, straks mss regen en morgen ook zag ik dus ff van profiteren.
Heb een gevoel van verveling terwijl ik zat te doen heb maarja.......geen zin :$
Heb de strijk halverwege afgebroken. Ga er van tussen, tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf:

Je schreef o.a. "Ik schrijf hier weer,
wilde dat vorige week nog niet doen, te depri. " en daar doelde ik op met mijn vraag. Ben blij voor je dat je weer kunt schrijven.

Ekster, heb je gelezen; Doorademen, de golven laten komen en weer laten gaan.......voor je het weet zijn de dagen weken...maanden....:)

Ben te veel tegelijk aan het doen dus ik sluit hier af.

Fijne middag allemaal en gooi die eerste of zoveelste weg :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Ekstertje, Vervelend dat je zo'n moeilijke avond had, hoop dat het nu beter gaat, vandaag dag 10, hartstikke goed!

Yvonne, Ik had je stukje over Kees nog gelezen maar zag dat je er liever later op terugkomt, sterkte iig!

Hi Mupke, tijdje niet gezien? Vraag mij idd ook af hoe het nou met Suus gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tort. misschien moeten we maar niet al te sterk hopen dat we van Suus binnenkort iets horen.

Ik hoop wel dat we van Fleur vandaag iets horen. Al was het alleen maar hoe het met haar gaat.

heb net m'n vijverrand maar toegedekt. Het giet hier en ik ben keinat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grote schrik! Er vloog een klein vogeltje tegen het raam! ligt nu op het balcon. Misschien is het dood, misschien is het bewusteloos.

De kat van de buren komt altijd bij ons binnen via de railing van het balkon. Dochter en ik hebben nu met dik karton die toegangsweg geblokkeerd. Nu kan het vogeltje rustig bijkomen als het bewusteloos is. Andere dieren komen hier niet.

Weet iemand hoe lang die bewusteloosheid kan duren en wanneer we kunnen aannemen dat het niet meer leeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Tatum. Ja dat is altijd vervelend als een vogel tegen het raam aanvliegt. En of het leeft is alleen te zien als je het opraapt. Meestal hebben ze een hersenschudding en als je hem zelf wilt houden, moet je hem in een doos doen en dan op een donkere plek neer zetten. Dat duurt een paar dagen. Maar het kan ook zijn dat het z'n nek heeft gebroken en dan is er niet meer aan te doen. Wat je zou kunnen doen is de Dierenambulance bellen en als het goed is komen die hem halen of opruimen. Dan hoef je er zelf niet aan te komen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

Tort. misschien moeten we maar niet al te sterk hopen dat we van Suus binnenkort iets horen.

Ik hoop wel dat we van Fleur vandaag iets horen. Al was het alleen maar hoe het met haar gaat.

.

Ik vroeg naar Suus, Bol. Heeft ze zich al die tijd niet meer gemeld hier?

En Fleurtje, heb ik ook iets over gemist? Het lukt me niet om te zoeken op naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat trouwens een stuk beter met poesje
Ik geef nu al een paar dagen geen zalmolie meer, en ze is erg sociaal en gezellig. Helemaal op dr plek :)
Nog wat korsjes op dr huid maar dat zijn restjes.
(niet van schrikken dus, Jane :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van jullie adviezen hebben we op de site van de dierenambulance gekeken. Daar stond dat het beste is om het diertje tijd te geven om bij te komen. Blijkt het achteraf iets te mankeren (verlamde pootjes) dan moeten we de ambulance bellen.

We laten het maar lekker even liggen. Ik heb een diep bord met water ernaast gezet. De kat van de buren kan er niet bij. We houden het in de gaten.

Zo, nu toch maar een spelletje Yaghtzee-cards :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...