bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ha goeie avond Tort. Heb je vandaag een fijne dag gehad? Ik zelf heb nog niets van Suus gehoord. Ik weet niet of iemand anders wel iets gehoord heeft. Misschien dat we over een tijdje weer wat van haar horen als het weer een beetje rustiger in haar hoofd is. Ik hoop het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 de bedoeling was dat we er over stopte hoor Bol, dus je kwam nergens tussen.Ik vind het toch bijzonder knap van je dat je nu zo naar de situatie van Jos kijkt hoor.Eerder was je helemaal een beetje de weg kwijt.Ik snap best dat het moeilijk is, want het blijft een lastige situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik trek wenkbrauwen op,.........................en ik laat ze weer zakken. Beter lijkt me.I shut my mouth. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Toedeloe, wat doe ik hier eigenlijk ????Huh ???Naar buiten !! Naar buiten !!:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik ga naar een verjaardag..Straks kom ik nog wel even kijken Adieu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 jaaa fransen dan zeker zeggen "ik heb gedronken"ALS JE HET MAAR UIT JE HOOFD LAATsorry, maar mijn sadistische neigingen had ik vandaag nog niet geuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 BTW,ik denk dat jane de stad nog aan het doorfietsen isoffff.........ze ligt languit van alle indrukkenWoman,fijn om te weten dat je goed bent aangekomenen dat het bevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 HEEEEEEEEEEYYYYYYYY?Niemand zegt iets over het goede nieuws van Yala!!!!!!!!!!Dus ik ROOOOOOOEP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 kreet gehoord hier vanuit patattenlandYalala wat een geweldig nieuwsssssssss!!!Ik hoop dat hij snel weer in zn eigen bedje slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hi Bol,Ja, eigenlijk was het een goede dag.Wel heel veel triggers gehad.Dat het klinkt tegenstrijdig,maar juist dit maakt dat ik mijn triggers ga herkennenen ik heb ze vandaag alleen bekekenin die zin dat dit dus de punten zijn die ikzal moeten gaan aanpakken zodat het geen triggers meer zijn.Wat is het goede nieuws van Yala, ga ff teruglezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi hoiik ben er eindelijk online dan hede reis met de trein ging snellergauw bijlezendoei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Doet ie nu al Witte, hij is net terug thuis!!!!Serieuze complicaties gehad, weegt nog maar de helft maar hij was zo flink, en hij eet al terug!!Dus hij is thuis en Ya gaat feestenmet hem!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 okkkkkkkkkkeeeeee..................................................ff voor VM..en ook voor mezelf!!!!!!!!!MY LITTLE BABY BOY IS AT HOME!!!!mijn lieve VM had het al gemeld voor me maar werd niet op gereageerd dus nog een keer dus!!!!Nu genieten dus ben er een paaar dagen rustt!!jammer dat soms heeeeel belangrijke berichten voor sommigen onder ons over het hoofd worden gezien en er soms ook een paar pagina,s wordt besteedt aan dingen die niet zo important zijn!Maar daar integen is dat ook ieder z,n eigen ding en wil ik niemand aanvallen hiermee!STERKTE ALLEMAAL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ya fijn dat je zoon thuis isgaat he herstel nog sneller!Ik was eerst verkeerd ingelogd hier, sorry voor de onrustmaar het ging vanzelf ondanks dat ik mijn eigen gegevens intikte, ik heb nu net als Woman een eigen account en we lezen elkaarsdingn niet natuurlijk.Gauw nog ff naar de winkel, heb wat sterkere koffie nodig,cafeine junk geworden geloof ik,tot latersoh ja Alf ik vergeet de film niet hoorzal weinig hier zijn vanavond dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hiep hiephoi voor mijn Gooisse vriendonnetje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 VM:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Wing-san je was me voor!!Wou net vragen of je niet mee hiep hiep hoi voormijn Gooise vriendonnetje wou zingen!Hoe was Uw dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dag allemaal, goedenavond.Welkom aan alle nieuwe mensen En Yaja: HOERA , wat fijn dat hij weer thuis is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Lieve Ya, Wat fijn voor jullie zeg !!!Eindelijk gaat het dan toch de goede kant op !!!Ben zo blij voor je !!! maar dat wist je al !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 voor jullie allen.ik ben weg..........ga naar m,n mannetje maar wilwel iets kwijt.....er worden soms berichten geplaatst.........of we het er nou mee eens zijn of niet............maar geen reactie is in mijn eigen idee gewoon soms ergerheb ik nu ok gemerktwilde geen top aandacht maar als je een bericht stuurt en 2 dagen erna nog geen enkele reactienee dat gaat er niet in bij mijjullie kennen me toch nog niet zo denk ik.......Ya is meestal rustig maar ook de laatste 2 dagen krijg ik erg oppervalkkige berichten of reacties en denk ik laat maar!misschien ben ik * maar voelt gewoon niet goed en zo ben ik normaal zeker niet!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeVannacht weer over ex. Denk dat ik heel de nacht in mijn dromen heb lopen janken. Heb ff dit stukje van je gequote.Ik heb een keer op tv gezien van iemanddie zo vreselijk door haar ex was gekwetsten toen het advies kreeg een brief te schrijvenwaarin ze alles eruitspuwde en deze vervolgensbeetje ritueel-achtig op een mooie plek in het parkmet fijne vrienden aan een balon te laten opstijgen.Geen idee of je dat wat vind, misschien is dat helemaal niet jouw ding,maar moest daar ineens aan denken en als je zoiets hebt van die Tortzit weer stom te lullen gewoon niet op mij letten en snel doorscrollen:P:heart:... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Een drie tal meters Wing.Ya feest ze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 yayala,ik sta met mijn mond vol tanden!!ik had geen enig idee dat er iets aan de hand wasdat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over joueen beetje lulligslagroom terwijl het toetje op ismaar ben toch blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Lieve Ya,Hoe jij je voelt is jouw gevoel en vind het erg sterk van je dat je het aankaart...En wat een ieder daar mee doet zegt meer over de ander dan over jou schat !!!Ga maar lekker genieten van je knulletje !!! Dikke knuf voor hem van mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 bondie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden