niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ons Nina se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Den Niwi se! Goede morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 eveneens goede morgen allen....het lijkt me weer een dag om niet te drinken eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Kijk nou zeg daar is Tapas. Wat leuk. Hoe is het met jou zeg. Das efkes geleden dat je hier bent geweest.Ja ik ga echt proberen hoor om niet meer teveel op Jos zijn dreigementen in te gaan. Dat is echt beloofd.Moghu Hannah, Madeliefje, Nieneke, Cathy en de anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hee, wat een boel mensen weer.Hoi Nien, Niwi, Marjo!Allemaal okay? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Nien, slapen jullie daar met zijn allen??Wat een avontuur zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 En Dar ook in da house. Goeies... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hannah en Cathy,Nou zó snel ook weer niet hoor...De orthopeed sprak van 3-6 mnd.Ik heb gelukkig heel veel documentatie meegekregen,en er is nog een voorlichtingsavond.Het is een heel prettig ziekenhuis,met warme, echte contacten gisteren.De vorige keer was ik doodsbang,nog nooit in een ziekenhuis geweest enzo..Toen was ik trouwens met 6 wekenop twee krukkenweer volop aan het werk...Crazy eigenlijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goodmorning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Dat lijkt me idd heel raar Kore, als je eigenlijk nog niet eerder met een ziekenhuis te maken had.Logisch dat je dan niet weet wat je te wachten staat. Mijn ervaring is heel okay. Fijn dat je 1e indruk goed was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Vreemd. Ik was als peuter/kleuter al een paar maal in het zieknhuis en heb daar goede herinneringen aan. Niet de herinnering van beelden, maar krijg altijd een heel warm gevoel juist als ik een ziekenhuis betreed. Beetje thuiskomen. Het klinkt gek, maar tis zo. Mogelijk heb ik daarom gekozen voor verpleegkundig werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hannah, ben jij eigenlijk weer opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hoi Dar!Long time no see! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ja ik meende dat net ook aan Hannah te vragen. Hoe is het nu met je? En ben je er van de week nog uit gekomen met je zoon? Is die nu naar z'n vader gegaan? En heb je je dochter gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Fijn Hannah, dat je het goed getroffen hebtmet je chirurch!Als ik vragen mag,waar heb je hem voor nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Morgen Hannah,Goed dat alles weer rustig is!Zijn ze nu mo beurt bij jou en hun vader dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hoop dat je de rekening niet krijgt Dar!Hannah morgen weer naar huis;vandaag dagje Amsterdam op de fiets.uitloggen dusfijne dag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Have fun Jane.Ja Cath, ik met de drie kids. Heel spannend.Heel donker maar soms ook heel koud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Fijne dag Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 thnx Koreen jij mag t op je heupen hebben vandaag:Dgoed opgelost Han, zo houd je contacten een eigen leven (of iets wat daarop lijkt)ik nu naar het mijne bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Wat leuk: op de fiets door A'dam!!Have a nice day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hannah, dat klinkt niet prettig meid.Ik hoop voor je dat het rustig blijft, die cystes.Met zijn vieren in een boomhut?Ja: fotoooo!!Wat zullen de kids dat leuk vinden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik heb trouwens mijn oude onderschrift weer terug.'k zal het verhaal van de kleine prins en de vosvoor de liefhebbersop de mooie verhalen draad zetten,wel een heel getyp.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden