Spring naar bijdragen

zaterdag 31 juli


igor

Aanbevolen berichten

hoi allemaal voel me goed beroerd ben weer aan de drank geslagen gister na een stom bericht van demoeder van mijn overleden vriendin die overleden is gister ze was al lang ziek helaas maar kon het niet verkropppen al die gevoelens kwamen weer naar boven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 431
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Slokje had jij al iets geschreven op het draadje van de neg. ervaringen van alcohol? Ik zal het ff voor je naar boven halen. Dan kun je altijd kijken wanneer je wilt gaan drinken, hoe je je voelt. Dat is het voordeel van die herinneringen. Je kunt ze na een tijdje weer naar boven halen door het te lezen.:heart:
Het staat bovenaan bij thema's wijfie. Kijk maar of je er gebruik van wilt maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoipippeloi!!!
Hier is een zeer opgelucht persoon terug met een bijna-zekere aanstelling
JIPPIEIEIEIE!
Sorry, moest er ff uit en ik dank jullie allemaal voor het meeleven en duimen, het kan niet anders dan dat dat reuze geholpen heeft :heart:
Leeftoijd, WAO, tattoo alles geen probleem, mocht zelf aangeven hoeveel ik wil werken; halve dagen dus. Maar: er zijn nog 4 gegadigden en dinsdag kan ik bellen, dan wordt het evt. definitief maar ik heb er een heel goed gevoel bij!

Zo. Nu weer aandacht voor de wereld om me heen.

Bolletje :heart: kan weinig toevoegen aan wat al gezegd is alleen dat ik het er roerend mee eens ben en heel veel bewondering heb voor je!

Kore: tja ff wachten dan nog maar het vooruitzicht is goed, ben blij voor je :present:

Hannah: hm, lijkt me toch geen fijn idee, je leeft dan wel voortdurend in onzekerheid toch? Maar goed dat het zo in de gaten gehouden wordt.

Ow ja: zag dat er een "saartje" bijgekomen is...........HUUUUHHHH
dat wordt opletten en mij niet meer zo aanspreken :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Beste mensen ,
Ik ben nieuw en ben nog nooit op een forum geweest.
Wil mijn leven een andere draai geven, zonder alcohol.
En hoop hier ook wat steun te vinden , en zoals ik dat allemaal eens lees
doen jullie dat zeker.
Lieve groet, Annabel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...