Spring naar bijdragen

zaterdag 31 juli


igor

Aanbevolen berichten

Wing... disopppointed in you !!!
Spreek je uit ipv vage berichten hier neer te zetten naar Niwi toe...

Niet ook dan ook alleen al naar Fleur die gewoonweg een schop onder dr kont nodig heeft...
En anders gewoon een ander forum moet gaan bezoeken...
Sorry Fleur, is gewoon mijn mening... Je voegt weinig toe hier behalve onrust !!!
And that is said...

Mijn mening !!! En ja ben nu hard, maar ben dit geharrewar zo zat hier....
Dit helpt niemand als jij hier je onvrede uit (vandaag) en geen elnkele hulp accepteert...
Je roept heel hard om Beksie, maar als ze dan aanbied via pb dan krijgt ze te horen geen pb...
Geen behoefte aan...

Maak me zorgen om je Fleur en hoop dat je dit nog leest...
get a grip, get yourself togheter en face acceptance.................................en stop met die verdoemde alcohol !!!
Geef niet dit forum de schuld, jij bent uiteindelijk de verantwoordelijke...

Weet niet of ik morgen op de site ben, heb er een heel klein beetje mn buik van vol...

:( Zijn we hier niet om elkaar te helpen ?
Zie nu menig afhaken en weinig steun voor degene die het nodig hebben en open staan ervoor...

Teleurgesteld nu in een aantal, duidelijk wie !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 431
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weet je, er beginnen me wel wat dingen te dagen. Nu ik hulp ga krijgen durf ik het toe te laten.
Eigenlijk walgelijk. Ben niet voor nix aan de drugs geweest en dus ook nog alcoholist.

Ik heb eigenlijk een walgelijke jeugd gehad. Ik heb met niemand meer contact van mn familie. Ze kunnen allemaal als excuus gebruiken dat ik een junkie-alcoholist ben, maar er zijn natuurlijk wel redenen dat ik de afgrond in ben gesprongen.
Mijn stiefopa heeft aan me gezeten toen ik nog maar een klein meisje was.
Mn moeder en mn stiefvader deden daar niets mee, ondanks dat bekend was dat hij een pedo was. Hij was ontslagen uit het zwembad omdat ie niet van kleine kindjes kon afblijven.
Mn zus die zich altijd erg achtergesteld heeft gevoeld heeft gelogen dat ze ook misbruikt was door mn opa. Ik weet zeker dat dat bij haar niet het geval was.
Mn broer heeft ook aan me gezeten, en oja, mn stiefvader heeft me als prooi bij mn stiefopa in bed gelegd.
Toen ik naar mn echte vader wilde, moest ik breken met mn moeder. en ik had een probleem, namelijk dat mijn broer daar ook was. Ik heb toen met mijn vader er over gesproken en die wilde geen partij kiezen, en verwachtte van ons niets, behalve dat we met zijn verjaardag ons fatsoen hielden en samen kwamen. Dat heb ik geloof ik 1 of 2 keer gedaan. Dat was walgelijk.
Mijn vader was dik met mn broer, 2 handen op 1 buik, ging savonds vaak kaarten als one big happy family, mn pleegbroer er ook bij, en ik natuurlijk niet.
Mn vader verhuisde uiteindelijk naar Suriname omdat hij een huis naast mn broer kon kopen.

Lastig als je dan op intensive care ligt met een gebroken nek dat de eerste die je ziet na een paar dagen je baas is, en hij een pyama voor je moet kopen omdat er geen familie is.
Verder vind ik het prima. Sommige mensen vinden mij hard, ik vind het wel meevallen. Zou ze voor de rechter moeten slepen. Stelletje viespeuken. Misbruik en verwaarlozing.

Als ik zo terug kijk vind ik het niet zo gek dat ik aan de drugs ben gegaan en een alcoholist ben geworden.

Door een thuis te krijgen bij een ex van mn vader, die jaren naar mij op zoek is geweest, en door de waardigheid die ik krijg door het buikdansen, miischien dat de leeftijd ook wel een rol speelt, zie ik in hoe ontzettend scheef het allemaal is geweest.

A poor lonesome cowgirl.
Volgens mij lopen daar meer hiervan rond, op dit forum.
Mensen hebben mij wel eens een steppenwolf genoemd. Een wolf die niet in een kudde leeft.
You can go your own way.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman we hebben veel gemeen dit wilde ik even zeggen.

Verder wil ik even op Fleur reageren en dan ook indirect op Blondie, naar mijn gevoel en idee heb ik veel geprobeerd Fleur, vaak gevraagd praat erover en of je me nodig hebt. Vanavond riep je me, ik kwam en vroeg of ik iets voor je kon betekenen. Helaas heb je hier niet op gereageerd en nu zeg ik het erg lief. Je weet dat ik voor je opensta net als vele mensen hier.

Je hebt me erg gekwetst vanavond Fleur, dat wilde ik wel even kwijt. Ga verder niet zeggen wat je moet doen of juist niet doen dat laat ik bij jou.

Slaap lekker allemaal, en tot ziens maybe.

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, stopmaatje
Ik weet niet of je dit nog leest
maar ik las je verhaal op de
vorige pag. Werd er treurig van.

Ik wist wel wat van je, maar niet het hele verhaal
Met nog meer bewondering zie ik waar je nu
gekomen bent, het verleden hoeft je
niet te blijven achtervolgen, je kunt de weg
ombuigen, hier en nu.
Jij hebt het gedaan en by god wat een
weg ben je gegaan.
Je bent je leven zelf gaan vormen,
je hebt er zelf een zin aan gegeven, een invulling
en dat telkens met ons gedeeld.

In het begin toen ik hier kwam, vond ik het rare berichtjes
en het duurde lang voor de betekenis
daarvan duidelijk werd. Nu is het helder.
Je bent nog niet klaar,
je groeit nog verder, het is mooi om te zien
een voorbeeld, van hoe het ook kan.

Wilde ik toch even kwijt.
:present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...