Sara Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Tas! :D:D!!!Oep het is al half 9 moet me nog aankleden,honden uitlaten en voeren dus.........HELP!Dank voor al jullie lieve gedachten en steun.Vlieg er nu vandoor.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goeie morgen Kanjers,Iedereen al weer uit bed? Wat een vroege vogels zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Toi Toi Toi Sara!goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goedesmorrgegens Bolletje en Jane:)Uitgeslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goedemorgen:moon:Sara ben ik nog op tijd om je good luck te wensen?en de anderen ook, natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Nee voor het eerst hier slecht geslapeneen uurtje of 3 maarte weinig koffie of te veel indrukkenmaar erg onrustigkan gebeuen he, af en toe is niet ergvergeleken met mijn drankjarendoe ik het fantastisch tegenwoordig.Dus no worry Eks:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Me doesn't worry Jane;)Maar wel vervelend dat je zo slecht sliep....Zelf was ik laat thuis van die bruiloft. Viel dus zo ongeveer bewusteloos in slaap:$ Niet liggen piekeren of zo?Kore:Ook jij goedemorgen en een fijne zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Oeps...bijna 10 voor 9....Ik ga me nog even snel opmaken en dan...weg!Maak er wat van vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goooooooooooooood MooooorniiiiiiinggggggggggLaat het weekend maar beginnen. Hoe gaat het met jullie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Sorry,ik reageer niet zo vlug,ben nog een beetje duf.Het was gisteren een veelbewogen dag voor mijin meer dan 1 opzicht,Een daarvan is dat ik op de wachtlijst stavoor een nieuwe heup. Ik wist vanmorgen haarscherp het juiste engelenkaartje te trekken:vandaag is de dag dat er een nieuwe situatie zal ontstaan.Oude situaties lossen op in verhelderendenieuwe situaties.En zo voel ik me ook,sinds gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Nee Eks. ik ben nog niet helemaal uitgeslapen. Vannacht erg slecht geslapen. De opmerking van Jos van van de week dat ik niets van de erfenis krijg omdat ik niets voor hem doe heeft me toch veel meer gedaan dan dat ik zelf gedacht had.Niet de erfenis zelf, want ik geef helemaal niets om geld, maar de opmerking dat ik niets voor hem doe, heeft me veel pijn gedaan.Ik dacht vannacht aan de bijna 10 uur die ik moest reizen met de bus om een uurtje in het ziekenhuis te zijn, en de 5 uur die ik reisde om weer bij hem te zijn, na weer een andere opname, de verhuizing die ik bijna alleen gedaan heb, en hij in de schuur dook omdat hij niet tegen die drukte kon, z'n huis en grote tuin die ik bijna 8 jaar heb onderhouden, het bijna een jaar in pyjama beneden in bed liggen terwijl daar geen rede voor was. En iedere dag de gesprekken die ik met hem gehad heb, over zijn moeilijkheden. Uren aan een stuk. Hem s'avonds in bed leggen, omdat hij dat zelf niet kon, 's nachts eruit omdat hij gedronken had en beneden op de grond lag in z'n eigen viezigheid en ik hem moest wasssen, en de troep die uit het losgeschoten stoma kwam, Nee dat zijn zware tijden geweest. Ik moest gas terug nemen, en hij ervaart dat als, dat ik hem laat vallen. Nou ja, en dat zijn maar enkele dingendie ik zo ff opschrijf.Maar genoeg geklaag. Moest het alleen maar ff kwijt. Zo nu eens ff kijken wat ik ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goeie morgen Will en Kore.Wat raak Kore, zo'n engelenkaartje? Ja vaak zie je dat het je haarfijn helpt om inzichten te krijgen.Will, jij gaat ook nog steeds goed hé? Had je dat ooit kunnen dromen? Een grote pluim voor je joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Amai bollie, dat zal wel zijn. Maar kan je misschien niet anders denken, zo van: dat is de ziekte die spreekt ? Jos (een gezonde Jos) zou dat wellicht nooit zeggen !!Probeer het zo te plaatsen lieverd, want als er nu één ding is waar ik vast van overtuigd ben, dan is het het feit dat jij je juist enorm inspant voor anderen, met Jos op kop !Ik hoop dat dit je hier wat oplucht.Kore, hoop dat het vlug in orde komt met je heup. Mijn schoonbroer heeft dat ook laten doen en is er megatevreden over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Morge stelletje luiwammessennnnnnnnik zit hier zo te tutten...dat ik nu even snel kennis moet maken met het watervoordat ik het weet is alles en iedereen klaar en loop ik nog in mijn pyamabroekKore,je gaat dus een bionische vrouw worden binnenkorttis soms alleen lastig bij beveiligingspoortjesmaar verder.............opluchting hoor als je weer normaal kan functioneren.gaat dat lang duren, die wachtlijst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Bolletje,Ja dat raakt je dan diep,zo'n uitspraak die zo ontzettend onterecht is.Als ik Bolletje zou zijn ....maar dat ben ik niet,Toch denk ik dat voor jou de maatook wel eens vol zal zijn.Sterkte lieve Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik ga douchen en moet me haasten.Voor iedereen die het nodig heeft en kan gebruiken Drukke dag vandaag, en morgen......bootjes vastmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Bol we weten dat het jou niet om geld gaaten jij zelf ookmaa geld staat symbool voor waardering en beloningen aangezien Jos dat niet in woorden of daden kan uitsdrukkenzou die efenis dat voor jou toch kunnen zijn.Je verdient heten dat hij dat niet ziet is zijn makke.Het wordt tijd dat iemand hem dat eens duidelijk zou mkenen ja ik snap da jij die persoon niet bentmaar zijn kinderen zien ook wat jij voor heem deed en doet.In elk geval houd je deeer aan jezelf, schrale troost misschienmaar laat je maar niet meer overstuur maken door hemhet helpt toch niet he.Ik weet, gemakkelijk praten/schrijven hiermaar hier heb je wel veel getuigen van jouw inspanningen hoor meisgoed dat je hier even komt delen (en het wood zeuren is verboden voor jou!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Dank dank lieve Kore en Will.Tas nog in je pyjamabroek? Zeg wat is dat nou zeg. Ga jij je eens heel gauw aankleden:)Jane, geweldige lieverd van me. Dank voor je mooie woorden.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Sorry Bol,ik zei al.........ik zit te tutteneigenlijk meer op antwoorden te wachtenmaar gelukkig ben ik een kampioen in sneldouchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goeiesmorruggus voor de laterkomers! Bol lieverd! Deze is voor jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goedemorgen, kom ook weer eens om de hoek piepenBolletje, die Jos gaat nooit veranderen, die blijft proberen om jou te manipuleren.Het is inderdaad zijn ziekte die spreekt en omdat jij er gevoelig voor bent doet hij dat.Niet dat het daardoor minder pijn doet.Er niet op ingaan zou het beste werken maar is ook moeilijkomdat je het gevoel hebt dat je je moet verdedigen, maar dat hoef je nietJe bent wel trouw he, je blijft hem altijd trouw, dat is wel heel bijzonder.zit hier ook nog in pyama, stond op met een katerig gevoel met koppijnaltijd weer blij om te weten dat het niet van de drank is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Tas, ik weet niet wat een bionische vrouw is,maar als het op die heup slaat,dan ben ik al 16 jaareen BIONISCHE vrouw Ik zit ook nog in pyama hoor,'t is toch zekers zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goede morgen allemaal,Goed weekend toegewenstGa nu snel fff aan de condiditie, spinning dus tot zo misschien.Goh Bol, wat jij schrijft is niet mis, wat een geweldige mantelzorger. Petjesssssss af.Kanjer, groet Kruimel, ga nu gauw bek op het stuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goeimorgen!Sara zit in d'r gesprek. Gaat vast goedkomen!Kore: tegenwoordig gaat dat heel snel met zo'n nieuwe heup.Daarna kun je tenminste weer goed verder!Bol: ik zou hier ook héél kwaad over worden. Soort onrecht hoor!Ik hoop voor jou dat er anderen zijn die Jos op andere gedachten kunnen brengen.Mensen wat is het frisjes!Ik zit te rillen in mijn nachtpon. Misschien toch maar even snel doesjen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goede morgen allemaal!We zijn zowat uit de boomhut gewaaid heel vroeg vanochtend! En KOUD! Zelfs de muggen lieten het afweten!Succes Sara!!Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden