Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: wingchunIk log hier niet in om met iemand vrede te sluiten behalve met mezelf. =====================Eigenlijk klinkt dat niet 'leuk' Wing. Begrijp ik niet helemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Niet zozeer verals wel relaxeden verhelderendTrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Oeps. verplichtingen hier eisen me even op.moet helaas afsluiten. Knuffel voor allen. trusten straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Nee Mups Gewoon letterlijk op mijn andere bil zitten. Achterste ff verschuiven Ach bolletje..je moet het jezelf niet zo moeilijk maken. Het komt gewoon voor dat mensen in discussie gaan.Je hoeft je zoiets echt niet persoonlijk aan te trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeNee Mups Gewoon letterlijk op mijn andere bil zitten. Achterste ff verschuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Lieve mensen ik ga naar mijn bed met, ik ben moe.Slaap lekker voor straks/later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Bol, Weet je ook waarom je bang bent voor ruzie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Wat is D.A.? Ik gebruik die afkorting altijd voor 'dierenarts' maar dat lijkt me nu niet logisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 MooiIk zie wat ik zagIk hoef niet meerte twijfelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: wingchunAlsof jij mij zo prettig benadert Mupke. Dat klopt.Wat ik bedoelde was dan ook meer. Als je excuses wilt maken is het gewoon handig om de mensen aan wie je dat wilt doen bij naam te noemen. Ik kan niet zo goed uit de voeten met een bericht met de strekking: als 'iemand' zich geraakt heeft gevoeld, dan spijt me dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Welterusten voor de slapers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: YvonneTORTI..... OPZOUTEN... NAAR JE BED MEIS. Morgen heb je spijt als de wekker afgaat. Thanks, en je hoeft niks aan te passen want zo was het,maar ga nu idd naar bed,want anders ben ik weer over mijn slaap heen.Welterusten allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Het is vast ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Slaap zacht tortilla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Bol werkt bij de dierenambulance (DA), Tida. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ahhhhhh, ik begrijp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hoe ver moet ik teruglezen Wing? Soms heb ik het gevoel dat je het net iets teveel naar anderen toeschuift. Ik bedoelde het zo niet en mijn pogingen tot werden verkeerd begrepen terwijl je gewoon iemand totaal neerhaalt in het proces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Nog ff. Tida ik werk bij de dierenambulance. Daar wordt de afkorting D.A. vaak gebruikt:)Tort. ik weet niet waarom ik zo bang voor ruzie ben. als kind vocht ik iedere dag maar dat is toen ik zo'n 14 jaar was gestopt. Ik heb toen bewust de keuze gemaakt, te plroberen goed te zijn voor anderen en niemand meer pijn te doen. Als er ergens gevochten wordt loop ik weg. Wil dat niet zien. Of ik ben bang dat mijn eigen agressie naarboven komt die ik jaren heb in gehouden. Ik ben dan bang dat de stoppen door gaan slaan of zoiets.Zo nu echt afsluiten. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken; het is een energievretende dag geweest.Vanochtend bij het overlijden geweest van een vrouw van mijn leeftijd; heel veel verdriet in haar jonge gezinnetje, triest.Morgen weer vroeg aan het werk, misschien ben ik er 's avonds weer even.Sweet dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Voor sommigen wel wat laat Wing,en pas nadat ik mij eerst genoodzaakt voeldeom je in cryptotaal te zeggen ,waar het op stond.Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen,En nu maar stoppen met die komedie of tragedie.sorry, woordje "je"vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Slaapzacht slapers Ik ging een boekje lezen voor het slapengaan maar dat zal er niet meer inzitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Dat is zwaar Alaine. Ik weet niet wat voor werk je doet en hoef ik ook niet weten.Heftige dag achter de rug dus jij. Ik hoop dat je lekker slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Dat is mooi Wing maar ik lees het niet.Het zij zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik ga slapen zonder boekje. Heb hier al genoeg gelezen vanavond. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik ga met je mee Mups..wel in een ander bed natuurlijk en in een andere kamer, zelfs in een ander appartement...hey in een ander land!Slaap zacht allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden