fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik heb je eerlijk gezegd al een aantal keren heel lelijk zien uithalen naar mensen Wing. Van paniek was geen sprake.Wat het juist was weet ik niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik ga even op bed lezenbegin hoofdpijn te ontwikkelenbeetje van de spanning hieren heel erg doordat ik teveel gezweetheb in de sauna.Alle gif is er fysiek uiten ik voel me ook opgelucht dat ikme heb uitgesproken.Ik hoop niet dat ik escalerend bezig wasmisschien goed als dingen duidelijk wordenen dan komen we hier weer sterker uit.Welterusten mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 "Een kat in het nauw maakt rare sprongen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Op wie of om wat ben je boos Tort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik wil ook eens select zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Dat is gek...Nu ja..Waar zit madeliefje eigenlijk of heb ik daar over gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Gekke tortilla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Trusten Jane, Lekker slapen straks, en maak je niet te druk. Ook deze storm waait over tenslotte. Zo erg is het nou ook weer niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Torti, voor mij ben je 'first class' , echt waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Even melden dat het hier goed gaat, maar dat ik wel erg moe ben door het starten van mijn nieuwe AD...Ik zie het maar positief in, dan kan ik vannacht in ieder geval goed slapen Wat ik nu ook ga doen...Tot morgen melige bende hier... Krijg de lachkriebels alleen al van het lezen van jullie...Maar kan helaas mn oogjes amper open houden...Goedenacht voor iedereen Ps Ik ben ook erg honkvast dus ook van mij zijn jullie nog lang niet af;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Jane en escalerend bezig zijn? Slaap lekker vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 En mijn wekker is weer niet afgegaan,schop me eens naar bed, Yvon!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Misschien met privezaken bezig Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 YESSS!!!!! Alleen nog even vermeldendat ik een heilzaam fietstochtjehad vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik ben weer thuis, we hebben het druk gehad. We moesten ergens geld op halen maar die mensen wilde niet betalen. Er is toen iemand van de D.A. mee gegaan en ik merkte dat ik niet mee wilde naar die mensen. Angst voor ruzie. Toen ik in de auto zat te wachten moest ik denken aan wat er op het forum gebeurd was. Ik merkte dat ik ineens erg veel trek in drank kreeg. Ook merkte ik dat ik erg gespannen was, mede door de angst dat de D.A.medewerker misschien ook ruzie kreeg. Dus ruzie en daardoor gespannen worden, is voor mij een grote trigger. Blij dat ik een Refu. had ingenomen anders was ik voor de bijl gegaan. Ik zal toch moeten leren om om te gaan met ruzie. En niet alles naar mezelf trekken. Wat was mijn aandeel, heb ik het wel goed gedaan, krijg ik geen ruzie door mijn berichten enz.Zo mensen ik ga afsluiten want ik ben moe. Tot morgen allemaal en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Oh, en nu even serieus. Over pb'tjes en voor- of nadelen van het feit dat ze niet openbaar zijn. een poosje geleden hebben torti en ik het aan de stok gehad. is allemaal helemaal uitgesproken via pb. dat is goed. dat hoefde niet hier. Dat is dan weer het voordeel van een pb'tje.Ik ga ervan uit dat torti het niet erg vind dat ik dit hier nu neerzet,indien wel pas ik het berichtje met plezier aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Heb spierpijn van het zitten. Kga maar 's lopen.Keep it simple! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHH JaneZie net je onderschrift.!!!!!!!Al meer dan een jaar: gefeliciteerd!!!Dat verdient een :present::present::present::present::present::present::present:ÉN een :DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Please Wing, doe niet als slachtoffer. Je hebt een aantal stevige uitspraken gedaan, o.a. mijn richting op. Ik kan dat wel hebben en lig er geen moment van wakker, maar nu kom je (weer) met vage motivaties over het waarom. Ik neem dan maar aan dat je excuus niet richting mij was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: marjoYESSS!!!!! Alleen nog even vermelden dat ik een heilzaam fietstochtje had vandaag... Oh? Ver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 TORTI..... OPZOUTEN... NAAR JE BED MEIS.Morgen heb je spijt als de wekker afgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik ga me op mijn andere bil zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Lieve mensen,Ook ik ga slapen.Jane,ook trust, en alle andere die ook gaan, een hele goede nacht.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik dacht net hetzelfde Mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeIk ga me op mijn andere bil zetten Is dat een Belgisch spreekwoord? Ken het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden