Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 120
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hallo allemaal!

Alles ok hier? :)
Ik ben weer terug van mijn vakantie, heb ervan genoten! Ik moet zeggen dat het me ook wel rust heeft gegeven: geen internet, kranten, school, werk, etc. En ook geen alcohol...
Zit nu over 10 dagen weer aan de 2 maanden, het begint weer ergens op te lijken...
Vandaag de kinderen weer naar school en ga zo naar een vriendin om bij te kletsen. Vandaag wordt een zonnige dag en ook daar ga ik lekker van genieten...

Ik hoop jullie ook!

Geplaatst

Jane; uiteraard ook goeiemorgen!
Het is hier ineens de zoete inval geloof ik.
Von; zo te zien mag je de boterham van Jet ook hebben :D

Zo nu en dan met een bakkie op je stoeltje zitten, Bol,
dat is nou precies wat ze hier met "hênig an" bedoelen!

En dit is mn ouwetje na het zwemmen, drogend in de zon.
http://yfrog.com/cbimg0001dij
Lachen trouwens, die zwemt echt als een oude dame, de badmuts met bloemetjes ontbreekt er nog aan. Gaat eerst met de poten voelen of t niet te koud is en laat zich dan héél langzaam met de buik in t water zakken. Bevalt het, dan zwemt ze op haar dooie gemak (echt slow motion) één klein rondje....en dat was het dan weer! Geweldig om te zien. Gisteren was t trouwens zulk mooi weer dat t water werd goedgekeurd door mevrouw :D

Maar nu moet ik we-heg, heb lijm an t gat vandaag.
Dag allemaal, tot later!
Good goan!!!

Geplaatst

Jet, vanavond al, hier in de alpen. Een ayeurvedische van 75m. Zal nodig zijn na die alpen rit.

oila, ik ben er mee weg. Vertrek nu naar Ettal met kasteel Linderhof en de beroemde venusgrot.
Dan de Zugspitze, dus allemaal naar boven kijken straks hé, Will's watching B)

Foto's volgen nog. Hopelijk ben ik niet te moe strakjes ;)

By

Geplaatst

Ja Yvonne,

Alles loopt lekker hier, gelukkig! Topvakantie achter de rug! Veel gewandeld, gefietst en gelezen. Heb wel 7 boeken uit kunnen lezen (nu lees ik ook wel erg snel hoor;)).
Maar ik vind het nu ook wel weer lekker om weer een "gewone" periode in te gaan. Na 6 weken vakantie waren de kinderen er wel weer weer aan toe om naar school te gaan (en ik ook wel! Pffffff....).
Met jou ook alles goed?

Veel nieuwe gezichten hier trouwens...zal wel weer wennen zijn voor iedereen?

Geplaatst

Hoi Eks, fijn dat je er weer bent en een
rustige alcoholvrije vakantie had, wat een genot he!
Nou hier nog één zomers dagje om het af te leren,
goed uitbuiten dus.
Spinnen, strand en vanavond hier nog beachen,
een waardig besluit van de zomer
en dan morgen maar eens beginnen met de plichten
die zijn blijven liggen.
fijne dag allemaal.

Geplaatst

Jet, zelf die boterham opeten... ik groei dicht onderhand, hihih.

Eks, heerlijke vakantie dus.
Maar gewone ritme is ook weer fijn.

Ik heb nog een weekje.... en lees me ook helemaal het heen en weer.
straks eerst even naar de biep voor nieuwe voorraad.
heeeeeeeerlik....

Geplaatst

Jane:
Geniet er maar lekker van. Wel een actief dagje zo voor je met dat spinnen en beachvolley. Heb 1 keertje een proefles spinnen gedaan en vond het maar afzien! Ga zelf zo weer even roeien op een roei apparaat. Saai om te doen, maar wel gezond en dan op de fiets naar een vriendin voor de koffie:)
Fijne dag nog! :present:

Yvonne:
Geniet nog van je laatste weekje dan, lekker! Biep zè!

Ik ben er weer van tussen...Moed verzamelen om te gaan roeien....Bwuuuhhhh! Maar wel met de radio lekker hard aan, dat helpt!

Iedereen een fijne zonnige en droge dag!! :present:

Geplaatst

Haha jaa dr is er idd 1 wakker Hannah
wow en dan te bedenken dat die Igor al om 6.00 iedereen op de draad verwacht...
Das echt veel te vroeg hoor.
Zelfs als ik moet werken is dat te vroeg.

Houtje van harte en dat het maar een 'schadevrij"jaar voor je mag worden:musicnote:

Hee die Ekstertje wat fijn dat je zo een mooie vakantie gehad heb
Dat verdient een bloemetje:present:

Duo BlondeBor weer een weekend overleeft:D

Geplaatst

Lekker he Blondie
en dan te weten hoeveel mensen er vandaag met een kater
thuis zitten of zelfs aan het werk zijn...
Het is de beste remedie hoor, de eerste laten staan.

Geplaatst

Nou dat zijn tijden voor mij dat ik me nog heeeeel diep in droomland
begeef hoor.
Het waren wel eens tijden dat ik zelfs net naar bed ging, maar dat komt bijna.. niet meer voor:D

Geplaatst

Goeie morgen Stien. Goh zeg 2006. Das knap. Hoe is het met je? Lukt het om een alcoholvrij leven te leiden? Ben erg benieuwd naar jouw leven en hoe je het doet. Kunnen sommigen misschien veel aan hebben.

Geplaatst

Geodenmiddag allemaal,
Zo dat is dan weer gelukt!. Weekend naar Rotterdam geweest, eindelijk weer eens 500 km zelf gereden zonder hyperventilatie en rij-angst(door de kater), wat een hervonden vrijheid. UIt eten geweest, kroegentocht gedaan en helemaal niks gedronken (beh. thee een av bier). Krijg steeds meer in de gaten dat ik mezelf verschikkelijk beperk door dat gezuip. Leve de vrijheid!

Geplaatst

Hallo borretje...

Dat gevoel had ik dus ook, je beperkt jezelf vreselijk. Je vermijdt contact met andere mensen omdat ze anders zien hoe erg het er met je aan toe is... je maakt van jezelf een kluizenaar 'gezellig' samen met de alcohol... Bah, dat wil ik ook niet meer. inderdaad; leve de vrijheid.
Wat een last van mijn schouders!

Ik ga nu heerlijk genieten in het zonnetje met een lekker boek en een grote kop koffie.
Leve de nuchterheid!!

Samen staan we sterk!:rose:

Groetjes, Tobbertje:present:

Geplaatst

Bol k&B zijn al gechipt :D en nee hoor ze gaan niet weg de keuteltjes.
:wacko: ik denk ik zal maar niet zo ver gaan wandelen want het is zo warm voor ze, wat doen ze rennen als een gek door die tuin hijghijg puf pufhijg ssssssssssslllurrrppppppppppp ren ren.

Geplaatst

Lieve Blondie6173...

heel veel sterkte met de therapie. Ik heb het ook allemaal moeten doen, in jezelf graven en dat is niet altijd even leuk maar je komt er wel als een nieuw mens uit. Je doet het met als doel je eigen ík' weer een nieuw leven in te blazen. En dan ook nog zonder alcohol, dan ben je een nieuw mens.

Werken aan jezelf is de beste tijdsbesteding die je kunt bedenken! Straks pluk je er de vruchten van.

Samen staan we sterk!:present:

Liefs, Tobbertje.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...