Spring naar bijdragen

Woensdag 8 september

BamBam

Aanbevolen berichten

Tot vanavond lieve Willbillie:heart: Rijd voorzichtig hé?

Voor diegene die vandaag proberen te gaan stoppen een :heart: onder de riem.
Ik hoop dat het gaat lukken mensen.

Ikzelf heb wat last van m'n keel en hoest wat dus denk ik dat ik een beetje verkouden word.
Kan ook niet anders hé het heerst.
Van de week gaat de temp. weer omhoog en het gaat stoppen met regenen. De :rose: komt weer terug. Joegheiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Will naar Vianden? Nou moe, dan heb ik wel een héél stuk van het traject gemist zeg. Dussss straks alweer terug in het Belgische amai.....

Hoi Bol! Ja verkoudheid alom, hier ook. Ben alweer met de atrovent begonnen, tja de R is weer in de maand, hè? Moeten we weer aan de levertraan :wacko: yakh!

Caro; killer-kittens? :D
Mooi beschreven, dat kamerscherm!

Begrijp ik dat Hannah een ongeluk heeft gehad? Zie je, niet alles terug gelezen, sorry.
Gelukkig goed afgelopen zo te lezen.

Het moeilijkste van weer werken vind ik het inschatten van hoeveel tijd dingen kosten, iets wat ik me daarvoor niet hoefde te realiseren. Heb gelukkig een zeeeer ruime middagpauze op de dagen dat ik zowel 's morgens als 's middags werk want kom dan nog tijd tekort. Snapte dat eerst niet maar is niet gek, reken maar ff mee: 10 min. heen, 5 min. omkleden, 10 min. rijden, 45 min. lopen m honden, 10 min. terugrijden, 5 min. omkleden, 5 min. honden voeren en weer 10 min. terug.....daarbij nog gauw ff wat eten/drinken en naar toilet, nou geen wonder dat ik aan 2 uur net genoeg heb. Moet er geen trekker op de weg zitten en er meteen parkeerplek zijn.....Echt tijd om zelf te rusten heb ik dus niet en dat is niet fijn eigenlijk. Moet mss maar boterhammetje in de auto eten ofzo.

Ga weer ff verder. Kom straks nog wel even langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeele goeie mrogen allemaal.
Beeetje verslapen, tssssssssss.
Maar wil jullie toch nog even een fijne dag wensen.
Hannah , groot gelijk, laat de verzekering het maar uitzoeken, als jij het van je rug kunt laten afglijden... des te beter, met piekeren er over en zo schiet je toch geen lor op.
Wat een heerlijke pup heb je trouwens....

Tis hier nog steeds droog, maar buienradar heeft voor ons toch ook wel wat in petto zag ik, hoewel niet zo veel als voor het zuiden en middag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen mensen'
heerlijk uit kunnen slapen want dochter hoeft
op woensdag allen het 3e uur op school te zijn.
Wel belachelijk, want er moet er ook voor van buiten
de stad komen fietsen voor dat ene uurtje, maar zij
beschouwt het als luxe. Alleen nu met die regen 2 x binnen 1 uur nat
regenen is natuurlijk minder.

Wil, voorzichtig daar met die regen en veilig aankomen he!

en nu ff bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal Hannah, dat alles is heel goed gegaan, maar wat doe ik gisteren: Was het huis van mijn moeder aan het ontruimen en dat was blijkbaar wat teveel spanning. In de supermarkt langs de bekende stellingen en voordat ik het wist een fles wijn bij de boodschappen, voor het bezoek zogenaamd en wijn lust ik zo wie zo al niet. Prutje koken, toch maar een scheutje wijn erdoor. Ik had het nog niet gedaan of ik had de fles aan mijn mond, een slokje kon geen kwaad. Werd er helemaal naar van en heb vloekend de rest ommiddelijk door de gootsteen gespoel en ben weer aan de thee gegaan. Voel me er * over. Vandaag dus maar weer de eerste niet,krijg vanavond gelukkig alcoholvrij bezoek. Verhuizen en alles wat erbij hoort is een grote trigger voor mij, dat weet ik dan nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mraga het gaat goed!
je profiel staat nog open, ik heb het doorgegeven
aan de moderator, hopelijk komt het snel in orde.

Wimmelt, misschien ook een pactmaatje zoeken?
Dan laat je niet alleen jezelf in de steek, maar kun je
afspreken altijd eerst elkaar te bellen voor je koopt!
Mij helpt het al maanden erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Hier alles onder controle maar niet kee. Nee zeg ik verkeerd. Heb de riedels van die puinhoop hier want ben het zat die troep in huis. Voel me dood vermoeid en wil een slok om me op te peppen om er wat aan te doen maar kan het niet. Kan niet boren en zagen en klusjesman is een week Berend Botje. Daar heb ik niks aan ggggggggrrrrrrr Komt de TNT met hypotheken opbergmap. Dat is fijn maar herinnert me wel dat de admin ook niet op orde is. Scoot staat onbeschermd buiten maar moet opgeladen worden maar ik vertik het die aan de sluiten als hij een natte stekker krijgt en ik dus een zwart lijf. Doe mijn best met de kasten maar stik van de pijn en zit aan de max tramadol. Moet dus even liggen maar dan gebeurd er niets en lig dan niet rustig. Verhip ik raak er doorheen maar weet wel dat ik niet meer ga verhuizen en dat hoeft hier ook niet. Ze dragen me nadien maar weg tussen 6 planken maar nu nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marga, je kunt het hoor, boodschappen doen,
maak een goede afspraak met jezelf en stel
een mooie bos bloemen ofzo in het vooruitzicht
als beloning. Dit soort testen ga je vaker krijgen
en je zult zien hoe trots je na afloop bent.:heart:

Drup, toch maar gaan liggen, drinken is geen optie dan gebeurt er ook niks,
nog minder eigenlijk. Een lekkere pot thee zetten en in het hier en nu blijven,
sterkte ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo,
Even thuis tussen de middag.
3 boterhammen gegeten plus een kom aspergesoep.
Kan er weer even tegen. Over een half uurtje naar de volgende client.
Weer door de regen.
Dat dan weer wel.

Och arme Drup,
Heb wel een beetje met je te doen.
Maar vond het wel een goede tip van Caro,
Met een dekentje op de bank,
Is het echt weer voor.
En jer kan toch geen ijzer met handen breken
Wat niet kan dat kan niet hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve Desi hoe gaat het met je?

Dank Jane en Caro heb denk ik een kip zonder kop dag maar de plumo heb ik al opgehangen hahaha. Ventilator is ook opgeruimd want loop nu in een trui. Nu loop ik weer te zeuren dat ik altijd een afwasmachine had dus een wasbakje en afdruiprekje nodig heb. Stuiter ik weer want waar is de Blokker?
Beslist in de buurt maar als ik 1 keer gas geef ben ik het dorp al uit en de weg kwijt.
Vrees dat ik gewoon sjaggie ben vandaag maar dat ben ik niet van mezelf gewent dus loop daar weer over te emmeren. Trouwens waar zijn mijn emmers gebleven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marga

Misschien is in de ochtend boodschappen doen een idee?
Ben je nog niet moe en is er waarschijnlijk minder behoefte aan drank.
Of bij de echte bakker, groenteboer en slager. Daar staan ook geen schappen met alcohol.
Maar ik vind het idee van dat bloemetje ook wel heel sterk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...