Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 september


Kore

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zie dat borretje is uitgelogd maar dat Wimmelt er wel is.

Wimmelt
Ik ben begonnen met meelezen op het forum toen jij je net had aangemeld.
Ik vond dat jij zo goed ging en je inspireerde me daarom echt.
Jammer van dat slokje van de week maar ik hoop toch dat je blijft stoppen.
Ik neem vandaag voor de 5e dag de eerste niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Cynthia en de anderen,
Was even aan het bijlezen, ook van gisteren nog, wat een verhalen, Will sterkte!! Veel relatie gebeurtenissen hier. Zelf heb ik al jaren geen relatie meer en als ik lees wat er allemaal kan gebeuren dan ben ik daar niet eens zo ontevereden over. Maar ja, alléén zijn geeft weer zo z'n eigen problemen, moet echt alles helemaal zelf doen. Daarom is dit forum zo belangrijk voor mij, ook al schrijf ik niet zo veel., maar lees des te beter en knoop van alles van hier in mijn oren. Het slokje ben ik eigenlijk al weer vergeten. Ik merk wel dat het wat lastiger wordt na 4 weken helemaal niks. Ik heb vooral veel aan het HALT gegeven, het is echt zo dat ik 's middags tegen een uur of 5 zin begin te krijgen, dan is de maag alweer leeg, alle werkzaamheden zitten erop en ik zit in m'n eentje op het terras. Dan snel wat eten en twee AV biertjes, dan is de trek snel over. Voor mij is av bier een goede oplossing. Ik haal honger en gewone dorst door elkaar met zin in drank merk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will:
Begrijp aan de reacties van de mede forumgenoten dat het niet zo lekker met je gaat sinds jullie gescheiden vakanties...Had al van je begrepen dat je er geen goed gevoel over had na je chat met je vriendin, jammer dat je gevoel klopte. Hoop dat je er voor zorgt niet terug te vallen en ook je Antabus blijft slikken. Ondanks alles ben je gewoon echt goed bezig! Hou vast! Mèt drank in jullie relatie hadden jullie het waarschijnlijk ook niet gered, dan maar beter zonder!

Ps. net teruggelezen dat je vrouw wil scheiden, dat verklaard eea...Heftig Will...Weet niet goed wat te zeggen nu...

Sterkte Will!:present:

Aanpassing: de Ps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he he eindelijk weer wat zinnigs:D

Ja jet, in de sauna zweet je zo veel dat je lijf ook vocht onttrekt aan je botten,
ja echt hoor. En het vocht tussen de gewrichten wordt ook versneld onttrokken.
Toch is sauna goed, want je maakt het ook weer versneld aan en het ververst
en vernieuwt de cellen. ik zeg het niet helemaal goed, maar je snapt het wel denk ik.
Zaak is wel verschrikkelijk veel te drinken tussendoor.
En infrarood sauna is voor reuma-mensen perfekt, de verzekering vergoedt zelfs
een deel van de aanschaf als je er een via hen koopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het kan daar zeker mee te maken hebben, ik heb zelf artrose
en mijn zussen ook, allemaal saunaverslaafd, maar ik het meeste.
Maar bij mij gaat de artrose het langzaamst (sport ook het meest).
Nou weet ik niet zeker of het alleen door sporten en sauna komt, want ben ook de jongste vd vier,
maar het begon bij mij ook later, dus ik breng het wel met elkaar in verband.
Maar het blijft allemaal gevoelsmatig he, geen deskunige alleen ervaringsdeskundige, net als hier, ha ha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens Jet, ik bedenk net nog iets,
degene bij wie de arthrose het ergst is
die drinkt ook het meest. Nou is het bekend dat
alcohol ook vocht onttrekt uit het lichaam, dus het
zou zo maar kunnen dat niet drinken ook goed is voor de arthrose en reuma.
(ja de bekeerden zijn de ergste predikers natuurlijk, maar klinkt logisch, toch?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu ga ik blij boodschapjes doen want gewonnen. Mijn scoot mogen ze niet van me afnemen want heb een indicatie Jawel mag wel maar niet voordat ik een nieuwe heb. Was in de paniek ff vergeten dat ik ook nog een rechtsbijstand verzekering heb. Maar wat als je die niet hebt vraag ik me af want wat ze nu probeerden mag helemaal niet. Enfin mag mijn beentjes houden en krijg straks nog nieuwe ook hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...