Spring naar bijdragen

maandag 13 sept

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 105
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hai Allemaal!

Fijn dat je er weer bent Wil...goed man, zonder ALCO! Enne...sterkte ...

Ik typ tussen het koken door, moet vanavond werken, begin derde week zonder wijn...net als jij bolletje! Ik begin me nogal trots te voelen!

HA! Ik drink niet meer!!!!!

Vandaag geprobeert alles van de positieve kant te zien, was best lastig, ga ik de hele week mee aan de slag.
Ik kan een eind heen somberen...daar wil ik vanaf.

Jet, hoofdpijn? Ga je ziek worden?
Groetje Druuna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: Druuna
Hai Allemaal!
Ik typ tussen het koken door, moet vanavond werken, begin derde week zonder wijn...net als jij bolletje! Ik begin me nogal trots te voelen!

Druuna ik denk dat je je een beetje vergist lieverd. Ik sta al bijna 10 mnd droog. ;) Maakt niet uit hoor.:heart:

Hey die Kate. Hoe is ie?:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
niwi

eens woestijnvossen.....altijd woestijnvossen..
;)

Kijk, hier krijg ik nu kippenvel van. Geweldig lieve Niwi, je bent een echte trouwe kanjer :present:

Willbillie, eet je nog wel een beetje? Probeer dat toch te doen, al is het iedere keer maar een beetje, maar wees daar allert op. Je lichaam heeft nu best erg veel energie nodig, probeer dat toch aan te vullen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen, ben ik ook weer even...hier gaat alles zun gangetje. Dochter op bezoek geweest zag er goed uit...heeft weer een fulltime job...hopelijk gaat het deze keer goed...

Ik heb zaterdag 6 biertjes op..(40 jarig huwelijk) en denk nu wat was de toegevoegde waarde?? Niks dus :s
Ik zou minderen maar denk er nu over te stoppen...

Lieve Will, ik wens jou heeel heel veeel sterkte, wijsheid en kracht de komende zware periode...:present:

Ga film kijken, laters mensen

*typfoutje*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...