bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Igor, als je staks wat uitgerust bent, ben ik erg benieuwd hoe je eerste dag is gegaan. Hoop niet al te moeilijk, en heb je een voldaan gevoel.Dat triggergevoel waar kwam dat ineens van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Druuna Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Hai Allemaal!Fijn dat je er weer bent Wil...goed man, zonder ALCO! Enne...sterkte ...Ik typ tussen het koken door, moet vanavond werken, begin derde week zonder wijn...net als jij bolletje! Ik begin me nogal trots te voelen!HA! Ik drink niet meer!!!!!Vandaag geprobeert alles van de positieve kant te zien, was best lastig, ga ik de hele week mee aan de slag.Ik kan een eind heen somberen...daar wil ik vanaf.Jet, hoofdpijn? Ga je ziek worden? Groetje Druuna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Wil, sterkte man.Goed dat je je weer bij elkaar gepakt hebt.Nu is het allemaal verdrietig en hard, maar wie weet wat je verder bespaard blijft en wat er nog voor je in het verschiet ligt. Nu eerst maar je verdriet verwerken en goed voor jezelf zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 quote: Originally posted by: DruunaHai Allemaal!Ik typ tussen het koken door, moet vanavond werken, begin derde week zonder wijn...net als jij bolletje! Ik begin me nogal trots te voelen!Druuna ik denk dat je je een beetje vergist lieverd. Ik sta al bijna 10 mnd droog. Maakt niet uit hoor.Hey die Kate. Hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Ha Bol, prima Ik kijk hier af en toe weer eens mee.Ow ik moet piepers schillen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Ik krijg hier uit de meest onverwachtse kanten steun en medeleven, mijn gemoed schiet er helemaal bij vol. Hoe dankbaar ben ik jullie allen en hoe hard ga ik jullie nog nodig hebben.BEDANKT IEDEREEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Jij ook bedankt Will. Take care. One day at a time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 eens woestijnvossen.....altijd woestijnvossen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 quote: Originally posted by: niwieens woestijnvossen.....altijd woestijnvossen.. Kijk, hier krijg ik nu kippenvel van. Geweldig lieve Niwi, je bent een echte trouwe kanjer Willbillie, eet je nog wel een beetje? Probeer dat toch te doen, al is het iedere keer maar een beetje, maar wees daar allert op. Je lichaam heeft nu best erg veel energie nodig, probeer dat toch aan te vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Amper, bolletje, amper, maar ik duw er willens nillens wel iets in. Ik weet dat mijn lichaam niet zonder kan.Stoppen met roken is nu echter wel geen optie, zoals ik had gepland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 nou Wil ik zou dat stoppen met roken maar even laten ja. en goed eten zoals Bol al zei. anders wordt je lichamelijk ook nog lamlendig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 ik sluit af voor vanavond. voor straks weltrusten en morgen gezond weer op (ik ben een beetje erg moe) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Zo bijgelezen, en nu naar de kennismakingsouderavondvan dochter.Dag Willie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 DruunaJe bent al weer weg maar volgens mij loopt toppertje tegelijk met jou.Ik heb pas mijn eerste week erop zitten, voel me lekker.Vanmiddag een solicitatiegesprek gehad. Ben benieuwd.Morgenavond begin ik aan een nieuwe opleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 ben weer weg. truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Hallo mensen, ben ik ook weer even...hier gaat alles zun gangetje. Dochter op bezoek geweest zag er goed uit...heeft weer een fulltime job...hopelijk gaat het deze keer goed...Ik heb zaterdag 6 biertjes op..(40 jarig huwelijk) en denk nu wat was de toegevoegde waarde?? Niks dus :sIk zou minderen maar denk er nu over te stoppen...Lieve Will, ik wens jou heeel heel veeel sterkte, wijsheid en kracht de komende zware periode...Ga film kijken, laters mensen*typfoutje* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Bedankt iedereen, en vergeef me dat ik even niet of weinig reageer op jullie. Mijn hoofd staat er niet naar.Dat komt wel terug, op zijn tijd.Ik trek me terug, alles is well, geen drank. Morgen dag drie dat ik niet ga drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Will, ook van mijn kant nog even een sterkte gewenst!Dikke knuffel ook!Je hebt veel tijd nodig en lieverds om je heen, zoals hier....toch;)Wie weet hoe je op alles over een jaar terugkijkt.Ook voordelen zul je tegenkomen.... daar ben ik van overtuigd!! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Hallo allemaal,Will ik vind het sterk dat je zo bent teruggekomen, chapeau.Verder iedereen welterusten en tot snel weer. Sterkte voor iedereen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Welterusten lieve mensen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Beksie, voor jou kom ik nog heel even speciaal terug.Ik heb geen woorden voor het gebaar dat je hebt gedaan zaterdag avond.Ik kan alleen maar heel diep en langzaam zeggen. DANKJEWEL.We praten elkaar nog wel, beloofd !Kan nu nog niet, je begrijpt me wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 HEBT!Niet hadMooi Fibo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Ik ben het helemaal eens met je Fibo, bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 ha Witte:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Hee janeMoet je nog niet weg:PNee grapje, heb je het een beetje goed gehad op de ouderavond??grapje maar even aangepast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden