Kore Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Sara,een duivelmepper heb ik niet,wel heb ik vaak veel aan het verhaaldat jij hier (her)inbrachtvan de twee wolven:heart:Voor alle mensen die het vandaag moeilijk hebbensteek ik ook een kaars aan,en een Ik kom hier niet meer zoveel,omdat ik meer tijd wil besteden en moet,om mijn leven van alledagwat meer structuur te geven,en hier mensen wil leren kennen.Maar ik leef wel met jullie mee.Veel liefs van Kore:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Wijfie het doet me goed je zo te lezen. Ja en wie z'n kont verbrand moet op de blaren zitten meid.En anders maar zitten of een taakstraf.Nu ben jij en je man belangrijk en daar ga je voor. Fijn te lezen de je je weer wat kan concentreren op de verhuizing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Mogge allemaal,Huh of is het al avond? Sjonge die laatste loodjes wegen echt zwaar. Bende opgeruimt en een nog grotere bende terug. Begin het een beetje zwart voor mijn ogen te zien hahaha. Badkamer opgehaald en een puinhoop die ik niet wil weten. De lieve klusjesman probeerde me te troosten door te zeggen dat hij hier voor de Kerst klaar is. Kon hem wel onder zijn edele delen schoppen want was te moe voor humor. Pasen kon ook als ik liever wilde. Wat ik toen zei willen ze in Amsterdam niet eens horen maar zei dat heel plat Brabants dus verstond hij toch niet en maar goed ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Druppie wat zei je dan ???? Ik versta het wel. Fluister het maar hoor.Goeie morgen trouwens.O ik ben al zo'n uurtje aan het duimen hoor. Dat is voor diegene die het vandaag nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Jat. dat zou geweldig zijn meis. Wanneer weet je het zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Nou meis, ik hoop dat je heel gauw weet of het door gaat. Wat zal jij nu in de zenuwen zitten zeg. Denk je dat je vannacht kunt slapen?Hoelang heb je nu in dit huis gewoond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Succes Bor, je kunt het lieverd...Jet, dat klinkt niet verkeerd... Zandvoort, mmmmm...dan kom ik wel een keer langs met mn doggies om uit te waaien op het strand aldaar:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Even een paar keer diep in en uitademen Jet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Ben flink mee aan het duimen voor Will, Susanna en Bor. Jane sterkte Jet, Zandvoort, héérlijk gewoon Ik duim maandag gewoon door ........Ik doe mee met het 16 september pact: ik drink vandaag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Jet lieverd, dadelijk weer een drukke tijd dan. Heerlijk dat je ff bij moeders terecht kunt. ff je weer een beetje veilig voelen, ff een babbeltje. Nou meis heel veel plezier vanmiddag:heart:Wijfie ik geloof dat je daar andere pannen voor nodig hebt. En dan is het ff wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Hahaha ja en ik ben nu ook pleite. Dag dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Zo...bijna iedereen weg!Kom toch ff melden dat ik vandaag op mijn 2 maanden zit:)Susanah:Sterkte met je gesprek vandaag! Zal duimen dat het meevalt! Will:Goed dat je er weer bent!!Fijne donderdag iedereen! Ook ik ben weer weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Goeiedag!Vandaag heb ik een relax dag, niks moet.Dus ik heb naast de gezonde dingen al lekker chocola zitten eten en naar een meditatiecd geluisterd.Heerlijk. Als tegenwicht voor de herfst die ik al in mijn lichaam voel lijkt het. Lekker vest aan.Jane, wat rot dat het zo hard gespeeld wordt. Dat lijkt me helemaal niks voor jou. Maar wat de ander doet heb je niet in de hand. En daar moet je dan ook maar weer mee om zien te gaan, je wilt er niet in mee gaan maar kunt ook niet over je heen laten walsen en alles kwijtraken. Lastig. Luister naar je gevoel en ga niet naar die verjaardag als dat teveel is. Dan zou je je anders voor moeten doen dan wat je nu zo heftig voelt.Wijffie ik begrijp dat je een ander huis hebt en daar samen met je man gaat wonen.Ik ben blij voor je dat er wat gaat veranderen. Wat er wel in me opkomt is: als je zoon straks een minder grote rol speelt komt de relatie met je man weer meer in beeld. Wordt hij dan degene die alles weer fout doet? Hoe kun je vrede in jezelf vinden? Door wat meer de positieve dingen te gaan zien, of door meer voor jezelf te kiezen?Ik hoop dat je wat rust in jezelf kunt vinden.Ik duim voor je Jet dat het gaat lukken met het huis!Iedereen die het nodig heeft strerkte en hou het lekker fris in de kop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Ekstertje 2 maanden! :musicnote:Lekker gevoel is dat he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Hoi allemaal,ja mijn afwezigheid was er eventjes omdat ik veel moest werken ben nu tot maandag vrij.Ik heb veel uren moet draaien omdat het zo druk was.Nu kan ik uitrusten.Hoe is het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 ha die slok....flinke verkoudheid en een stuk bronchities, geloof ikmaar dat is vergankelijk....hoop ik...ik drink niet, dus alles gaat prima... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 super niwi,Hier nu helemaal kapot maar voel me wel goed moeheid slaat er nu in.Heb ik 3 dagen veel uren gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 kom later weer doe even de oogjes toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 lukt het niet drinken een beetje, slok ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odilia Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Goedemiddag. Nou dan stel ik hier mijn vraag nog maar een keer:Nadat ik een paar dagen niet meer dronk kreeg ik last van hoofdpijn, op een specifieke plaats namelijk op mijn voorhoofd in het midden. Is dit een afkickverschijnsel? Ik vind het wel erg toevallig want ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn, ook niet als ik veel gedronken heb 's avonds. Pijnstillers werken ook maar mondjesmaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odilia Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Ik maak me er niet echt zorgen over, het lijkt me logisch dat het verband houdt. Maar ik heb wel al drie nachten achter elkaar gedroomd dat ik een beroerte krijg. Nou denk ik dat dat wel meevalt maar ik ben er blijkbaar in mijn onderbewuste wel erg mee bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Joehoe mensen ik ben er weer.Allereerst welkom Odilia bij ditjes en datjes. Fijn dat je er bent, ik hoop dat je gauw antwoord krijgt op je vraag. Kun je wel een beetje goed slapen?Ikzelf ben terug van de Flagstone ophaaldienst. Mensen ik heb er een hoop zeg. Kan er veel meer mee doen als alleen maar voor m'n kleine vijver. Ik kan er zelfs mijn grote vijver nog mooier mee maken, en met een beetje geluk, houd ik nog over voor het vloertje in m'n schouw. Daar krijg ik binnenkort een speksteenkachel in van Jos.O ik voel me de koning te rijk. Ga van de week beginnen en als het regent kan ik binnen weer vooruit.Mensen wat heb ik het goed nu ik niet meer drink.Vanavond wel nog een vergadering van de D.A. maar dat pikken we er gewoon bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odilia Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Ik slaap goed in (heb ook melatonine gekregen van de huisarts) en ga ook vroeg naar bed (ca. 10:00) maar ben wel vaak ergens halverwege de nacht weer wakker en altijd voor dag en dauw weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Wat heerlijk je zo positief te lezen Bol!Welkom Odilia, ik heb net bij QWie is wie op je gereageerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Susana, hoe is t gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden