LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Ik mis tobbertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Ik kanhet in mijn onderschrift zetten borretje.. Goedemorgen trouwens In het begin had ik ook zoiets bolletje, borretje tobbertje...zuchtttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 quote: Originally posted by: borretjeGaan we nu allemaal namen veranderen?Ben al zo slecht in het onthouden van namen enzoWeet ik straks helemaal niet meer met wie ik te doen heb..===========================================Ja bor, en dan nemen we ook allemaal een andere avatar om het makkelijk te maken. Dan wordt het een soortement van 'wie ben ik' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Uhhhh, in je onderschrift zoiets als: "ik ben laluna, voormalig *****'' ??? Schiet je er natuurlijk ook weinig mee op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Kijk, beginnen we alvast met de avatars.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 FF peukie roken , brb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Borrie Jemig zeg wat is er weer veel geschreven sinds ik ingelogd ben. Wat goed. Ik zie weer een nieuweling. Welkom Laluna. Ik hoop dat je veel zult hebben aan het frum. Heb net weer een Refu. ingenomen. Merk dat ik het soms vergeet te melden maar neem het nog steeds twee keer per week hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Goedemorgen Bol Niet te hard werken vandaag he !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 quote: Originally posted by: bolletje Ik zie weer een nieuweling. Welkom Laluna. Ik hoop dat je veel zult hebben aan het frum. q]========================Nou, het werkt al perfekt Lalu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Fingers crossed voor je Jet:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Mooi Jet, in gedachten gaan we allemaal met je mee. En als de makelaar daar bezwaar tegen heeft zeg je maar dat al je zusters wilden kijken en dat je niemand wilde teleurstellen, we maken er een gezellige morgen van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Ik ga voor Tonnetje..:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Desi: ik kom uit Ecuador Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Goeimorgen nogmaals,was weer terug in dromenland,ga nu spinnen en lees later wel bij.Jet meis. ik duim dat je je huis krijgtje hebt het dubbel en dwars verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Ik ben en blijf Blondie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 goeiemorgen Jane, je was ook wel heeeeeeeeeeeeeeel vroeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Lieve luitjes,Ik ga er vandoor.... Wens iedereen vandaag heeeeel veel sterkte waar nodig, heeel veel succes met alles wat je aan wilt pakken. Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Nou ik heb mijn naam verandert toen ik 7 jaar oud was want ik vond dat de andere naam paste niet bij wie ik ben......mijn moeder liet het toe...grappig!!Ik (dit geld alleen voor me) blijf gewoon Susana....ik schaam me niet dat ik hier ben...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Goedemorgen Jet...jane:present:Bolletje ik ben Marga...haha lig hier in een deuk met Yvonne:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Phoe hé Jet. Spannend hoor. Ik zal straks bij de tandarts duimen voor je hoor. Die zal wel raar kijken maar ik zal gewoon zeggen dat ik duim omdat het heel belangrijk is.Hahaha Marluna:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Jet vanmiddag horen we dus meer. Ik zal duimen voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Gaat niet om schaamte Susana...ben er trots op dat ik deze stap heb genomen...maar collega's bv hoef ik jou niks over te vertellen he...en ik hou van mijn werk;)*tiepvaut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Lieve Laluna...daarom zei ik: dit geld alleen voor me....maar ik kan wel begrijpen wat je bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Wat fijn Hannah. Dan heb je alvast die zekerheid. Dat moet een goed gevoel geven.Ik heb net m'n waterval geprobeerd en raad eens wat HIJ DOET HET. Hé hé wat fijn. Zou zo weer verder willen gaan maar dat lukt me vandaag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden