Spring naar bijdragen

maandag 20 september


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk daarom ben ik dus geen lerares geworden... Caro;)

Doe maar lekker rustig aan Caro, beterschap met je rug !!! :sun:

Hier ook weer gedouched, wondje weer gespoeld, is al kleiner aan het worden maar de blauwe plek eromheen heeft inmiddels alle kleuren van de regenboog...
Blij dat het geen korte rokjes weer is;)

Ga er hier weer vandoor naar therapie...

Laters...
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja nog ff Adam. Het doet me pijn als mensen zeggen dat ik geen goed nederlands schrijf. Weet je, vroeger was ik best erg goed in nederlandse taal maar doordat ik ouder ben geworden en het vele drinken, weet ik vaak niet meer of ik dingen nu met een d of t moet schrijven. Ik word dan erg onzeker en daardoor weet ik het helemaal niet meer en ga meer fouten maken omdat ik dan ga twijfelen.
Ik voel dat dan als kritiek en daar kan ik heel erg moeilijk tegen, ik moet dat nog leren en ben daarmee druk bezig.
Maar zand er over en we gaan wat mij beteft als goeie vrienden, verder. Nogmaals, ik vind het erg knap van je om hier toch op terug te komen. Het getuigt van veel moed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal en Jetset bedankt voor je mailtje. Las het net. Ik zit nu op dag 12 en iedereen zegt dat het ergste voorbij moet zijn. Maar de paniek, daar word ik mee wakker en ga er mee naar bed. Gisteravond heb ik een half kalmeringspilletje genomen omdat ik het niet meer volhield. Dat was even een eilsndje van rust waarop de kat en ik alles de aandacht die we van elkaar hadden gemist hebben ingehaald. Het was letterlijk een verademing. Vandaag was hetr er gewoon weer. Die strakke band die mijn borst en keel dichtsnoerd. De afspraak waar ik zo tegenop zag ging goed. Was eerst wel bang maar we hebben daarna erg gelachen. Gister lukte het ook niet om naar buiten te gaan. Nu wel dus ik ga zo even. Ik wilde eerst even langs de Huiskamer(forum). Dus ben zo weer weg. Kom als het ware even een bakkie koffie drinken met jullie en dan ga ik weer. Slaat nergens op, heb hier helemaal geen koffie. Kan het natuurlijk maken maar nou ja, dit gaat nergens meer over. Hoe gaat het met jullie vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet niet of je me kan helpen. Wil wel graag weten of die paniek og stopt omdat iedereen zegt dat na een week het beter gaat. Dat is dus niet zo bij mij. Lichamelijk wel. Maar die paniek is denk ik dat mijn hersenen het nu even niet meer weten en alles wat in de war is. Heeft iedereen dat na afkicken of blijft het bij mij nu zo? Ik maak nu toch maar even een bakkie koffie. Ik merk wel hoe erg het ook is ik kan bijna altijd nog wel ouwehoeren. Mijn humor is soms echt een uitkomst voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...