zoermuis Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 ga ook ff de boel opknappen. (mezelf dan maar om te beginnen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goed geschreven, Tatum, heel herkenbaar.Alleen zit bij de onzekerheid in mezelf, dat weet ik drommels goed, alleen: doe er maar eens wat aan, hè?Zo nu ècht opschieten anders kom ik te laat!Dagdag allemaal, tot de volgende keer.Good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goedemorgen medestrijders!Drukke morgen achter de rug en dus geen tijd om eerder mijn bevallige hoofdje te laten zien:PHier alles ok. Slecht geslapen dat wel, maar dat haal ik vanavond wel weer in.Sara:Dacht al...je had toch iets met een notitieblok of zo? Wel mooi symbolisch zo'n koffer. Sukses met je gesprek vandaag:present:Will:Weet niet hoe oud of je poezebeest is, maar weet wel dat ze erg oud kunnen worden. Dus wie weet hoeveel jaartjes je nog van haar kunt genieten! Heb hier ook een ouwetje, ze is nu 16. Maar zoals het nu gaat denk ik dat ze ondanks haar nukken nog héél lang bij ons is!Bolletje, Bethanie, Blondie, Desi, Sowat, Susana, Bambam, Borretje, Jetset, Tatum, Jerre en Sunny...ALLEMAAL GOEDEMORGEN!:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Ik ga de tv van gisteravond kijken (had ik wel opgenomen) en daarna lekker met een boek in bad liggen. Ik ben dan een tijdje lekker onder de pannen. Schoon en warm Ik meld me vanmiddag weer. Succes iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goeiemorgen mensen!Joris ook weer hier? Hoe stie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 hoi Jane.stilletjes hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: jetsettja, was in slaap gevallen weer, op bed, naast de hond die daar zo verleidelijk lag...erg he? dit wordt een verloren dag,ik merk het, en dat is ok, t zal zijn reden wel hebben. Nog steeds niet gedoest dus hihi ik zit ook nog in mn pyama aan de koffie....:$ik spring zo onder de douche en dan een lange wandeling maken met de hondjes, pfff had het gisteravond echt even moeilijk...Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: jetsetbet: gefeliciteerd met je eerste gel en alle anderen.....een heel goede dag gewenst en zonder al te veel verrassingen. Bedankt en ik hoop wel op nog meer verassingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: SaraBol; op de valreep misschien: ouwetje heeft 1,5 jaar geleden een TIA gehad en er dat sleep-pootje aan overgehouden. HD lijkt niet a.d. hand. Is ook geen herder maar kruisinkje met windhond. Ach ik zie het gewoon als oude-dag-verschijnselen en zolang ze vrolijk is en honger heeft enzo.Jij een fijne dag gewenst!Ha die Will! Had je positieve berichten van gisteren gelezen, ben blij voor je man!Idd nu nog ff aftellen, einde in zicht, hèhè......Beth!!! Verdikkie, ik wil ook zo'n kaartje!Maar ik ga vandaag maar eens wat op Marktplaats zetten misschien lukt het mij dan ook.Fijn voor je!Nou ga ik nog maar wat meer op mijn kaartje lpassen. Straks gaat er nog iemand mee vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: SaraHoi Tatum en Jet! Tatum: doe de dingen waar je zin in hebt en die je helpen om "gevaarlijke" momenten te vermijden, of dat nou juist actief of passief is, ligt aan jou. Wees maar n beetje lief voor jezelf, ja? Van mij in elk geval een Jet: vandaag is mn vrije dag, ga straks naar UWV en vanmiddag niet trainen met de hond, hebben er allebei geen zin in Vond je felicitatie lief maar ook een beetje moeilijk want dat is nou juist waar ik mn hele leven al tegenaan loop: dat iedereen blijkbaar verwacht dat ik alles kan.........en nog hoog scoor ook........Mijn grootste overwinning ooit was dat ik zakte voor mn eindexamen met een 1,2 voor statistiek had ik ze mooi ff laten zien dat het niet waar is dat ik overal maar goed in ben, aiaiai..... Wat dat betreft ook goed dat ik nu bij UWV ga aangeven dat ik het niet kan zoals het nu gaat, hopen dat ze me geloven...... Maar statistiek, dan noem je ook wat. Een *vak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Beth, kl met puntjes mag ook niet hoor! Heb ik tik voor gehad. Dus, je zult wat anders moeten verzinnen.Ps; waarom kwoot jij hele berichten van mensen? Als het je gaat om 1 zin ofzo kun je de rest ook weglaten. Mag hoor, hoeft niet maar ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Alles bijgelezen en nu moet ik eigenlijk weer wat doen. Druk druk druk. Kwam net thuis van afspraak met officier van het leger. En moet alle financien vandaag nog uitzoeken, schoenendozen vullen, nieuwe medicatie zoeken die niet kan vinden en maandag al mee had moeten beginnen. Ggz doet vreselijk vervelend en er moet nu echt iets gebeuren en ik en mijn medestrijders zitten er nu bovenop. Ben ook weer bij VNN geweest en eindelijk zicht op behandeling. Oh die schoenendozen is een actie voor kinderen in arme landen. Beschilderen, versieren en vullen. Het houdt mij van de straat en van de alcohol(beetje). En mijn engelenkaartje? Hi hi, zo leuk dat het zo klopt en ook uitkomt. Moet nu weer verder (fietsen) en ga zo met vriendin stad in ergens wat drinken. Koffie hoor! En taart. Nou tot later dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: BamBamBeth, kl met puntjes mag ook niet hoor! Heb ik tik voor gehad. Dus, je zult wat anders moeten verzinnen. Ps; waarom kwoot jij hele berichten van mensen? Als het je gaat om 1 zin ofzo kun je de rest ook weglaten. Mag hoor, hoeft niet maar ja Sorry dat was een vergissing die hele berichten. Goed dat je het even zegt met die puntjes ertussen. Wel jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goedenmiddag allemaal, Jet, Bor, Bethanie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 geeuw wat voel ik me moe vandaag!! kan maar moeilijk men oogjes open houden precies!Vanavond vroeg bedje in!groetjes aan iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Alles gaat goed hier aan deze kant van het beeldscherm Ik ben rustig aan het rommelen en heb net flink gegeten. Honger gaat me dus niet nekken vandaag Nog 2,5 uur dan komt dochter thuis. Recept voor vanavond heb ik al opgezocht. Het wordt gestoofde runderlappen met worteltjes en krieltjes. Straks even boodschapjes doen. Durf dat nu zelf wel aan. Ga geen alcohol meenemen Jerre, neem je rust als je zo moe bent. Dan heb je dat hard nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goeie avond lieve kanjers ik ben weer thuis hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Haha jetset, ik heb dat ook sinds stoppen, donder ik met pms in een lichtelijk help gevoel en kreeg altijd trek. Na 3 maanden stoppen ben ik maar weer braaf gaan bijhouden wanneer ik ongesteld word, ik kijk nu bij zo'n bui even op m'n lijstje, ah ok tijd van de maand: het leven klopt weer . De alcotrek is nu wel weg maar snoepen blijft voor mij een lastige met pms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 sorry dat ik niet meer reageerde, maar ik werd met spoed weggeroepen. Voor een mooi bericht overigens Ik heb eindelijk een andere woning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 En nu ga ik ff koken, kom strak retour. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Geweldig Martens. Van harte gefeliciteerd. Wanneer ga je verhuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 hallo allemaal, nou ja allemaal.....iedereen is aan het eten, denk ik. k Zie alleen maar blauwe lampjes.Ik moet eigenlijk wat gaat eten, zit al uren achter de pc. Niet op dit forum hoor, maar allerlei, vind ik dan, interessante boodschappen die men de cyberspace ingooit. Wetenschap vind ik altijd leuk. Bedoel, ik moet het nog wel kunnen begrijpen dan. Ok, vrienden, tot later deze avond, denk ik. MUP, JANE, IGOR etc etc..waar zijn jullie. Iedere nieuwe forumvriend moet je eerst wat leren kennen, bij jullie gaat het op de automatische piloot..snap je?Liefs voor iedereen trouwens. Dag!! Oh, wat rommelt mn maag, maar ik heb zo'n hekel aan koken of wat dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Wat een fijne reacties allemaal, en dat terwijl ik toch vaak verstek laat gaan op het forum. Het is een drie kamer appartement, met een voor en achtertuin. In het centrum van het dorp, dus vlak bij de winkels, stukken beter dan waar ik nu zit (naast een slijterij en verder geen winkels). Ideaal voor mij. Ik moet nog overleggen met de gemeente want er moet een andere keuken in, zo eentje waar je met je rolstoel onder het aanrecht kunt. Maar dat gaat vast wel lukken, verder moet zo'n beetje alles opnieuw gebeuren, verven, behangen, witten en vloerbedekking. Dat is 17 jaar niet gedaan. Ik hoop dat met wat hulptroepen aan het eind van het jaar kan verhuizen. En tja, bij een scheiding heb je ook maar de helft van de meubels, dus als iemand leuke (liefst blank-eiken) meubels weet voor weinig... Ik ben blij dat ik eindelijk kan beginnen aan mijn nieuwe leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Yess Martens!!!Dat zijn mooie berichten manVan harte gefeliciteerd met je nieuwe woning.En Borretje wil ik ook even feliciteren.Het lijkt me een vreselijk moeilijke dag voor je Bor.Maar lees gelukkig dat je jezelf wel onder controle hebtIs dat nu nog zo??Anders hier komen he, steun genoeg hier dacht ik zo...Hoi BeateGewoon eten maken, hup de keuken in en met je gat voor die pc vandaan!!!Niet eten is een grote trigger en dat weet je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 den Witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden