Spring naar bijdragen

Maandag 22-11-2010

Teveel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

STIK! ik heb gedronken en ruzie gemaakt met mijn ex. ik baal zo van mijzelf. Ik kon het niet laten. Het zat weer even tegen vandaag en meteen grijp ik naar de jenever. ik weet dat het niet goed is, maar het is mijn enige uitweg op dit moment. Wat moet ik nou? Dit kan toch niet de oplossing zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koffie doe ik altijd meteen na het avondeten. Als toetje dus. toetje neem ik dan tegen de tijd dat andere (normale :D) mensen aan de koffie gaan.
Ik drink ook niet zoveel cola hoor. Soms ;e;en glas, meestal helemaal niet. Wat ik ook lekker vind is de frisse fruitdrank van AH. Niet zo zoet. Of water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roep maar heel hard Martens. Jammer dat het zo gegaan is. Je weet dat het niet helpt maar ja, dat is ook angst, boosheid, teleurstelling.
Wellicht een idee eerder op de draad te komen en ruzie met ons te maken en niet te gaan zuipen, is beterrrrrder. Nou ja, geen ruzuie maken maar praten met ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

luitjes jullie hebben zo zo zo enorm gelijk .het lost niets op. Ik ben zo teleurgesteld gefrustreerd en ik voel me zo machteloos. Ik ga geen ruzie maken, dat heeft geen zin, nooit niet. maar ik zie geen uitweg écht niet. mijn vrouw heeft een liefje, ik niet... dat doet zo zeer... dat kan je je haast niet voorstellen. Tucker ligt hier aan mijn voeten met zijn trouwe ogen mij aan te kijken. SHIT, is dat nu waart ik het voor doe? Jongens/meisjes. het is zo moeilijk, ik word er zo wanhopig van. terwijl ik weet dat jullie er niets aan kunnen doen, scheep ik je er wel mee op, dat is ook niet goed, dat weet ik ook wel. Laat ik dit zeggen, het helpt wel om te relativeren door er over te schrijvenl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marten ben je er nog. Niet weg gaan hé? Beloofd? Heb ik net wat te hard gereageerd soms. Sorrie dan, maar ik schrok zo. Heb je zaterdag gezien en dacht nog, "die vent heeft het helemaal voor elkaar, die is sterk".
En dan nu gedronken hebben. Zo jammer. Ik hoop dat je zo sterk bent om de borrel vanavond verder te laten staan maar tegelijkertijd weet ik hoe moeilijk ik het zelf zou vinden als ik weer een neut geproefd zou hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...