rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Mup,Ja, die bedoelde ik; een wake-up light.Lijkt me idiaal, maar vaak ook duur.Tobbertje,Ik vind je keigoed, hoe je de draad weer oppakt.Gewoon even een leermoment geweest.Je blijft Toppie hoor, laat het tobben maar weer gauw achterwege:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Wil best een pact met jou hoor twinny,Ga je niet te laat naar bed dan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Nee hoor Bol. Ik schrijf hier gewoon vanavond dat het me gelukt isKan gewoon op de draad.Thanx voor het meedoen.Ik moet nu wegLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Lieve mensen,leuk om weer wat mee te schrijven,ik moet nu naar tekenles.Witte sterkte met je pact.Een fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Niet op me wachten dan lees je me morgen wellaterzzzzBedankt voor het meedoen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Ik neem vanavond ook niks Witte. En kom dat dan ook nog wel even melden later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 We zullen droooog staan:moon:.(melodie; We zullen doorgaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 tot we vossen zijn....reken maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Ik ben dan wel een minderaar, maar drink toch de meeste dagen niet hoor. Zeg ik maar even, want als ik schrijf: ik drink vanavond niks, lijkt het misschien net alsof dat een uitzondering is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Cola en thee ga ik trouwens nog wel drinken vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Nee hoor Mup,Je drinkt meestal niet, en vanavond zeker niet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Cola en thee kan ook lekker zijn.Cola hoef ik zelf niet te proberen, dan slaap ik de halve nacht niet van de caffeine die er in zit.Koffie, kan sávonds dus ook nooit.Niet erg, een rooibostheetje is ook lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 STIK! ik heb gedronken en ruzie gemaakt met mijn ex. ik baal zo van mijzelf. Ik kon het niet laten. Het zat weer even tegen vandaag en meteen grijp ik naar de jenever. ik weet dat het niet goed is, maar het is mijn enige uitweg op dit moment. Wat moet ik nou? Dit kan toch niet de oplossing zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 mag ik HELP! roepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Ola. Er zijn eerdere meetings geweest zonder honden en zonder sigaretten dusssss dat lijkt me geen enkel probleem. Wil de strandmeeting er best inhouden, met honden was nl wel erg leuk, maar zonder is ook erg leuk.Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Koffie doe ik altijd meteen na het avondeten. Als toetje dus. toetje neem ik dan tegen de tijd dat andere (normale ) mensen aan de koffie gaan.Ik drink ook niet zoveel cola hoor. Soms ;e;en glas, meestal helemaal niet. Wat ik ook lekker vind is de frisse fruitdrank van AH. Niet zo zoet. Of water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Is dat zo Martens? is dat echt de engiste uitweg nu? Je had ook eerst ff hier kunnen komen toch? Wat zat er dan zo erg tegen dat je naar de borrel moest grijpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Roep maar heel hard Martens. Jammer dat het zo gegaan is. Je weet dat het niet helpt maar ja, dat is ook angst, boosheid, teleurstelling.Wellicht een idee eerder op de draad te komen en ruzie met ons te maken en niet te gaan zuipen, is beterrrrrder. Nou ja, geen ruzuie maken maar praten met ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Nee Martens, dat is ook niet de oplossing.Drink je nu nog steeds?Je kan het nog weggooien.Goed dat je het meld.Ik hoop dat we wat voor je kunnen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 O jee, Martens. Je mag help roepen hoor!En nu? Wat kunnen we voor je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Dat is wel een goed idee Mup, Toetje wat later op de avond.Heb je tenminste nog wat te smikkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Hee Martens, je hoeft natuurlijk niet door te gaan met drinken nu je vandaag gedronken hebt. May the force be with you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 luitjes jullie hebben zo zo zo enorm gelijk .het lost niets op. Ik ben zo teleurgesteld gefrustreerd en ik voel me zo machteloos. Ik ga geen ruzie maken, dat heeft geen zin, nooit niet. maar ik zie geen uitweg écht niet. mijn vrouw heeft een liefje, ik niet... dat doet zo zeer... dat kan je je haast niet voorstellen. Tucker ligt hier aan mijn voeten met zijn trouwe ogen mij aan te kijken. SHIT, is dat nu waart ik het voor doe? Jongens/meisjes. het is zo moeilijk, ik word er zo wanhopig van. terwijl ik weet dat jullie er niets aan kunnen doen, scheep ik je er wel mee op, dat is ook niet goed, dat weet ik ook wel. Laat ik dit zeggen, het helpt wel om te relativeren door er over te schrijvenl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Vanavond een goeie film met Denzel Washington. lekker met een pot thee en biscuitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Marten ben je er nog. Niet weg gaan hé? Beloofd? Heb ik net wat te hard gereageerd soms. Sorrie dan, maar ik schrok zo. Heb je zaterdag gezien en dacht nog, "die vent heeft het helemaal voor elkaar, die is sterk". En dan nu gedronken hebben. Zo jammer. Ik hoop dat je zo sterk bent om de borrel vanavond verder te laten staan maar tegelijkertijd weet ik hoe moeilijk ik het zelf zou vinden als ik weer een neut geproefd zou hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden