Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Je bericht is nu te lezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Borrie... alles oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 lieve mensen, drink mn koffie op,snel mn broodje met ham, kaas en ei, 2 sinaasappelen erbij wegwerken en wegwezen. Gezellige koude droge dag iedereen. Misschien kom ik vanavond nog even langs hier.dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 lieve mensen, drink mn koffie op,snel mn broodje met ham, kaas en ei, 2 sinaasappelen erbij wegwerken en wegwezen. Gezellige koude droge dag iedereen. Misschien kom ik vanavond nog even langs hier.dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Goede morgen allemaal,Hier sneeuwt het een beetje, van die hele kleine vlokjes.Sara een en een om een beetje troost en hopelijk veel kracht uit halen.Meer kan niet binnen de beperkingen van deze virtuele wereld...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Voor jou ook weekend Tatum?Dag dag Beate en een hele goeie morgen Har.Borrie is je kleine vent ook weer bij je dit weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik heb tijd nodig om alle reacties te verwerken. Ik ben er wel heel blij mee. Ik ben erg bezig met mezelf momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ja, Bol, ook weekend.Nog 3 weken werken, dan heb ik 2 weken vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Heerlijk voor je meid, ja dat is ook nodig hé/ Dan kun je weer een beetje bijtanken. ga je nog iets leuks doen die twee weken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Bol, ik heb al spullen gekocht die in de schuur staan. Het zijn spullen om van dochter haar kamer een leuke tienager-kamer te maken. Met een ander bed en een boekenkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Wat klinken mijn laatste postings allemaal naar geld. Ik heb niet veel geld en alles wat ik wel heb dat besteed ik misschien wel aan dochter. Dat wil ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Het lijkt me ook ontzettend leuk Tatum om dat te spenderen aan je dochter. als je haar dan ook nog gelukkig kan maken is dat volgens mij zo'n heerlijk gevoel. Wat ga je allemaal doen aan haar kamer? Hoe oud is die (kleine) meid van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Goeiemorgengeen 15 uur Bol10 uur, mooi genoeg na zo'n wilde nacht,vanavond de rest maar inhalen.Even bijlezen voor de boodschappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Goedemorgen allemaal:DVanmorgen al om een uur of 8 wakker...Van uitslapen wat ik mezelf beloofd had niks terecht gekomen, maar het zij dan maar zo.Nu druk met literatuur over stap 4 en vanmiddag een begin maken met het schrijven.Ik ben er klaar voor, geen kop meer in het zand steken, maar oprecht en grondig naar mijzelf kijken, mijn eigen aandeel gaan zien in mijn verleden en heden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Goeiemorgen allemaalYak sneeuwt het echt al in Nederland...Ik moet vanavond op de fiets dus ik hoop niet dat het hier gaat vallen.Nah ja afwachten maar.Jane 10.00 uur das best op tijd.Staat je huis nog overeind??Hee BlondieMag ik je wat vragen?Werken jullie alle 12 stappen af?En hoe doe je dat dan als je nu bij de 4e bent, want er zijn er toch 12??Overigens niet dat ik het langzaam vind of zo hoor,want je keihard aan het werk, maar dit vraag ik me gewoon af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ha Witte, ook al vroeg je bed uit gevallen?Dochter heeft met 1 vriendin pannekoekjes gebakkenen thee gemaakt en is er weer in gekropen, dus ik kon uitslapen.Was wel wakker geworden maar ben lekker blijven liggen, genietenvan de zelfstandigheid en dat ze lekker kunnen tuttelen zonder mij.Ik had 2 kruidenslaaptabletjes genomen, kon de oordopjes niet vinden.Heb nog 2 uur meegekregen, ik denk dat ze toen een film hebben opgezet,zal straks wel horen hoe laat het echt werd.Blondie, harde werker, je weet dat af en toe een pas op de plaats heel integrerend werkt he?En gewoon even uitrusten en genieten ook, zelfs van sneeuw!Hier nog niets, alleen wat regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jopie in pasgevallen sneeuw is het toch ook prachtig wandelen?Daar kun je je wel op kleden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik kijk hier uit over besneeuwde duintoppen. Mooi gezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Witte ; In de therapie die ik nu bijna afgerond heb word er een start gemaakt aan de 12stappen.Meestentijds heb je tegen het einde van de therapie in ieder geval de basis gelegd (dwz stap1 t/m 3 afgerond).Na de therapie is het dus raadzaam om verder te werken aan de 12stappen, maar dat zul je dan dus zelf voort moeten zetten met hulp van je counselor, de nazorggroep, meetings en een sponsor.Een sponsor is iemand die je begeleid bij het werken aan de stappen, iemand die al langer clean is en bekend is met het werken aan de stappen uit eigen ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Borrie hier is nu alles ook oké. was een beetje druk van de week. en was stiekum gestopt met de medicijnen. nee je hoeft niets te zeggen kwam er uiteindelijk zelf achter dat het geen goed idee was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jopie kan gewoon zin maken:Ddoe ik ook nu voor de boodschappen.eens kijken of ik de B&Bgelden kan gaan bestedenvoor een B&B ontbijtje voor nog 6 meidenen ja dan de rest van de pannekoekjes maar eens gaan bakken.iemand nog trek?Met choc. pasta, stroop, vruchtenstroop of poedersuiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Goeie morgen later ingelogden.Hier nog niks van al dat mooie witte spul dus gaat deze dame maar eens richting Kabouter.Kijken of ik hem kan verwennen met een lekker gebakken ei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 hier ook nog geen sneeuw ik ben benieuwd hoe K&B erop reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jane ; Ik ga zo straks ook nog wel genieten en ontspannen hoor.Gaan zo nog effe met de doggies en de kids naar Otterloo, effe uitwaaien in het duin/heide gebied.Zo af en toe valt er hier wat sneeuw naar beneden, ben effe aan het wachten op een dik pak zodat we daar lekker in kunnen gaan rollebollen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 ik slik weer netjes de pilletjes Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden