lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Zo dochter weer thuis vd volleyen met een bak sla en kaassoufflé's voor de buisen dan eens kijken of we vanavond nog puf hebbenom die ruimte op te ruimen waar het slaapfeest was.Ik ging even kijken en vroeg of er soms een bom wasontploft, dochter heel verontwaardigd: za hadden toch opgeruimdalleen nog een paar dingetjes. En idd 7 vuilniszakken staan vol klaarmaar wat er nog ligt zijn 7 matrassen, vuile vaat voor 2 vaatwasmachines,zakken halfvol pepernoten, chips, nootjes enz enz. Die grietjes hadden van allesbij zich, dachten zeker tekort te komen hiero!Wij kunnen nog weken vooruit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Susana, vanavond is het een gekkenhuis hier. per minuut een posting. Maar leuk dat je er bent! Denk ik ook; wat is er mis mee, een zaterdagavond op t forum? t Is tenslotte onze gezamelijke huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jopie, Hulde voor jou en je 4 kids! Inzichten komen vaak later in t leven. Knap hoor, moeder van 4 kids, ik heb er 2 en ging er zelf bijna aan onderdoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Beate, ik dacht vandaag beter op de forum dat drinken...had wel zin in..maar nu is over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Hahaha...BBADB meeting ga ik echt niet overslaan hoor.Gaan de rokers maar gewoon buiten roken.Als consideratie voor de niet-rokers dus en dan met name uit consideratie voor MIJ !!! Of course En ja, dat meeroken daar schrok ik ook best wel van, maar dat is voor mij niet de reden om te willen stoppen.Voel het meer als een soort van volgende stap in het aanpakken van mijn verslaving(en). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Tatum, k hou van je....whatever! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jopie...ik hoorde ergens: elke huisje heeft zijn kruisje....(geldt ook voor me) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Goh Jop wat heerlijk dat je van je oudste zoon iets gehoord hebt na zo'n lange tijd. Dat moet inderdaad een heel goed gevoel geven. Je maakt je als moeder toch altijd zorgen als je helemaal niets hoort. Gaat van alles invullen. Nou meid wat zal jij vannacht heerlijk slapen. tenminste als je niet gaat liggen malen. Heb je nog iets van afspraken gemaakt dat hij of jij weer opnieuw kontact maakt of heb je dat in het midden gelaten?Ja ja Jop ik reageer ook. Was al aan het schrijven meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Mijn god, Jopie...En daar lees ik dan zomaar overheen, sorry !!!:$Maar wat super zeg dat hij nu weer contact opneemt en dan ook nog met de mededeling dat hij werk en een huis heeft...Ik ben zo blij voor je... en ja, ik kan me voorstellen dat het als een bekroning op je ADB zijn aanvoelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Voorzichtig blij is goed, Jopie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jemig Jopie,dat is nogal watweet ff niet wat te zeggen meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Laat je gevoelens maar effe de vrije loop Jopie... Lekker in de wind !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Kom je straks nog ff terug meis. Niet al te veel nadenken hé? Probeer te genieten van het feit dat er weer kontact is. Kinderen laten hun ouders bijna nooit vallen en andersom ook niet.Ik zou willen dat we nu ff met z'n tweetjes over het strand konden lopen en even konden babbelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Joop, kwas ff weg. Komt niet door jou hoorB)Ik ben blij voor je, heel erg blij. En dat is idd een mooi kado. Tatum, zullen we elkaar maar met rust laten. Jij snapt mij blijkbaar niet. Ik kwets niet om te kwetsen, nog nooit gedaan. En nu begin je weer met iets vervelends. Niet doen.Heb je een vraag voor me, stel die dan. En dan kan ik je antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Joop, wandelse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 quote: Originally posted by: jopiega ff mijn stramme benen omhoog heisen en eindje lopen in de wind. tot later lieverds. lekker uitwaaien joop, lijkt mij goed voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Lekker gegeten mar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Tatum, je posting van 21.05 hr: B...enzo enzoTatum bedoel je met B: Beate? ben ik kwetsend geweest naar jou?? niet dat is weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Zo, ik duik samen met mn kids voor de teevee...Suprises voor school zijn klaar.Heerlijk om dat met een nuchter hoofd weer met ze te kunnen doen, suprises maken.Nu op de bank met toastjes en salades Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 quote: Originally posted by: BeateTatum, je posting van 21.05 hr: B...enzo enzo Tatum bedoel je met B: Beate? Volgens mij was dat tegen BamBam, Beate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Joop, kan me voorstellen dat je even moet resetten. Een frisse neus halen, even de boel laten bezinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 nuchterheid is een beloning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Slaap lekker straks Joop. Haaa, den Niwi se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden