Spring naar bijdragen

Zondag 19 december


will

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen iedereen die gaat komen.

Alles opnieuw voor de tichtigste keer mooi wit. Wij zijn aan een recordmaand bezig wat sneeuw betreft. Eindelijk gaan we nog eens een witte kerst hebben (allez ja, die kans is nu echt wel heel groot).

Vlug koffie'tje maken voor mezelf en verder klaarmaken om te gaan werken.

Brrrrr, het zal koud zijn als ik in mijn bootje moet stappen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Wil.
Je was me net voor, zat nog even de draad van gisteren te lezen.
heb inmiddels koffie en thee staan voor de vroege frummers hier,
Broodjes zitten in de oven :P.
Hier weer geen sneeuw, gelukkig maar want ik ga helpen verhuizen vandaag.
Brr, wat moet het koud zijn op dat water te werken nu zeg.
Goed inpakken dus maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondagmorgen fratsen vonneke ;)

Ja, we pakken ons idd erg goed in hoor, maar we hebben al eens gehad op de allerkoudste dag van vorige winter, dat we 4 !! uur in een bootje moesten wachten op een vertrekkend schip. Toen hebben we de motorkap moeten opendoen om onze handen en voeten niet te laten bevriezen. Dat was het enigste ding dt wat warmte produceerde, want het zijn allemaal open kabines.
Hoop dat nooit meer mee te maken.

Geen sneeuw meer bijgevallen bij jullie ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, geen paniek meis, mannen zijn inderdaad anders dan vrouwen in dat opzicht, zijn zelfs in staat om te vragen waarom je dan een berichtje had verwacht, je wist immers waar hij was? = ja, daarom juist!!!=
Maar ik kan me jouw gevoel heel goed indenken hoor.

Blondie, hoop dat je lekker hebt geslapen, met iedere dag komt de dag van terugkeer van je kinders een stukje dichterbij en komt de dag dat je weer 'gewoon contact' met Bor kunt hebben ook nader.
Rottig voor jouw zusje dat gedoe met die inbraak, en dan gelijk ook gevolgen voor de verhuizing, jammer hoor.

Die snowsteps dames heb ik ook, besteld bij de BWNA (achterstevoren gespeld dus) en daar kosten ze maar E 5,00 exact dezelfde dus. Ik hoefde nog niet eens verzendkosten te betalen, en heb inderdaad meer dan 1 paar besteld, hihi.

Sowhat.... vandaag dus dag 2: ga ervoor hoor.

Zo, en nu eerst een bakkie inschenken en een peukje buiten , brrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb blijkbaar een heleboel gemist van de anderen, met deze wil ik alle KMW die ik nog overheb doorgeven aan iedereen die het nodig heeft.
Heb voor vanavond een afspraakje met de liefste vriendin die ik momenteel heb. Lekker uit eten gaan en praten over de voorbije maanden. Ik kijk er erg naar uit.

Zo, nu lap dichtdoen en me klaarmaken voor vertrek, is nog heel eindje rijden.
Tot later op de dag waarschijnlijk.

Maak er een mooie van en "hey, let's be carefull ut there" :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee Toine, zou voor veel mensen misschien best prettig zijn, alleen... ik raak nu al soms de draad kwijt met zoveel draadjes ;).
Je eigen naam gebruiken? Hm, denk dat veel mensen liever niet herkend willen worden, anoniem schrijf je misschien iets vrijer dan wanneer iedereen kan zien wie je bent....
Ik ga me zo langzamerhand eens aankleden, kunnen we straks op tijd weg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Zit klaar in mijn ski-broek en jas om mijn auto te gaan uitgraven...
Ne hoor, valt mee maar toch weer een cm of 8 aan sneeuw weer erbij gevallen.
Hoop dat het niet vastgevroren zit anders ben ik nog wel effe bezig.
;)

Yvonne, komt ook wel goed hoor...
Daar moet ik maar gewoon in geloven met mijn kids en wat betreft Borrie maak ik me ook geen zorgen.

Mijn zus denkt dat ze niet voor de kerst over zal zijn.
Ga daar vandaag maar even verandering in brengen...:D

Hup, in de benen, aan de klus...
Laters...

Drup :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff..... ik ben vandaag opgestaan met een baaldag :devil:
Of: met het verkeerde been uit bed, ik heb vandaag geen zin.

Ik geniet nog even nu dochter nog slaapt. Gisteravond woorden met haar gehad voor het slapengaan. Soms kan ze een jaar later nog iets herhalen wat ik een jaar eerder gezegd had. En dan heeft ze niet begrepen in welke situatie ik zat en ik me toendertijd voelde. Ik wil niet dat iemand een jaar later nog herhaald wat ik eerder gezegd had :angry:

Gisteren heb ik haar dat wel goed duidelijk gemaakt, maar ik heb vandaag geen zin in haar. Toch kan ik het niet ontlopen, dat is de consequentie om een kind zonder vader op te voeden. Even zonder dochter zit er niet in. Zelfs geen weekendje.

Nou ja, toch maar goede moed maken. We zouden vandaag haar tiener-kamer gaan maken. De meubels staan al in de schuur en zouden we vandaag in elkaar gaan zetten. Vandaag in iedergeval haar nieuwe bed met onderschuifbed voor vriendinnen die eventueel zouden kunnen komen logeren. :)

Wish me good luck ........ :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie witte morgen mensen
sjong wat prachtig! Ik denk dat ik in de buurt van Toine woon,
want hier ook 4 x de voorspelde hoeveelheid sneeuw gevallen.
Ik had gelukkig een hele rol isolatiefolie uitgerold van de keukendeur
naar de B&B, hoefde die dus alleen om te kiepen en heb nu een smal
voetpaadje en de mensen hun ontbijtje. Ben benieuwd of ze zo thuis kunnen komen.

Sowhat als je er kunt komen, zou je vandaag een saunacomplex kunnen bezoeken en zachtjes
aan je rondjes op kunnen bouwen. Je ontgift dan vanuit de diepte, vooral als je de infrarood
erbij neemt. Heel veel water en kruidenthee en dan vananvond jezelf belovene dat je dit niet
wel erg handig vindt om ongestraft nog eens te proberen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Er ligt hier een pak sneeuw waar ik een dubbel gevoel over heb. Ik vind het prachtig om te zien. Maar met mijn rolstoel is het knap lastig, want ik kom er niet doorheen. Ik kan zelfs de hond niet uitlaten, dus die heeft z'n poepje maar in de achtertuin moeten doen. Ennn, ik zou naar mijn nieuwe huis willen gaan om laminaat te leggen. Dat gaat dus niet gebeuren vrees ik, want ik kan niet eens bij m'n auto komen.
Nou ja, een dagje rust is natuurlijk ook niets mis mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Mijn hemel wat een dagmerrie met Banjo uitlaten. Zag alleen nog maar een koppie en staartje en op sommige plaatsen helemaal niets meer. Was doodeng dus snel terug gegaan. Ze zat natuurlijk helemaal onder de ijsballen dus maar in een badlaken gewikkeld en in de benche bij de verwarming gezet. Als er nog meer sneeuw gaat vallen weet ik niet meer hoe ik haar moet uitlaten want ze verdwijnt erin en ben bang dat ze dan stikt.

Nu ff koffie en bijlezen en natuurlijk naar Iglo-doggy kijken hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Drup wat ben je toch een heerlijk mens. Hond stikt niet hoor, de poolhonden die ze gebruiken om sleetje te trekken:) laten zich juist insneeuwen want daardoor blijven ze juist warmer. Geen zorgen meis.;)
Hier heeft het ook behoorlijk gesneeuwd maar ik hoef er alleen uit om ff de kattenbak schoon te maken verder niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...