Spring naar bijdragen

Zondag 19 december


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedesmorregens luitjes:)

Ook Eks is weer present! Heb natuurlijk net als op iedere zondag heerlijk uitgeslapen. Gisteren een drukke dag in de winkel en in de avond naar "new kids turbo" geweest samen met mijn oudste zoon. Ik ging voornamelijk voor hem, maar heb eigenlijk stikveel moeten lachen!:D Die film is zóóoo over de top!

Tijdens de film stomgenoeg ook nog eens met de alcohol geconfronteerd. Voor mij zaten 2 mannen zich helemaal laveloos te zuipen met drank uit een plastic fles. Al snel begon het lallen en knalde er eentje bij het opstaan op zijn gezicht. Na 2 waarschuwingen zijn ze eruit gezet. Helaas hadden we er toen al aardig een tijdje last van gehad. Mijn zoon had het er na de film nog over en dat was een mooie opening om het eens over de gevaren van alcohol te hebben. De kinderen weten niet van mijn problemen met drank. Hebben mij "maar" 1 keer dronken gezien en dat was 1 keer teveel:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een sms gestuurd met de volgende tekst:
Als ik niet moeilijk doe over een ex vind ik dat je me best tegemoet kan komen met een teken van leven ofzo. Ik ben wel een mens met gevoelens.
Pffff ik heb hier zo'n hekel aan. Maar ik moet het aangeven anders blijft dit zo. En als ik dan een rottig mens ben dan ben ik dat maar. Geen zin in dit gedoe. Het is ook mijn weekend.
Moeilijk hoor, grenzen aangeven. Zie mezelf alweer alleen zitten met de kerst....
Maar ja. Nu dan: ik heb het gezegd, niet verder moeilijk doen of doorzagen. Smile !!

quote:


Originally posted by: Yvonne
Woman, geen paniek meis, mannen zijn inderdaad anders dan vrouwen in dat opzicht, zijn zelfs in staat om te vragen waarom je dan een berichtje had verwacht, je wist immers waar hij was? = ja, daarom juist!!!=

Maar ik kan me jouw gevoel heel goed indenken hoor.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik vertrouw hem wel. Alleen ik vertrouw haar niet. Dat is het. En ik vind dat ie dan best een beetje om mij mag denken.
Maar ja misschien had ik wel moeilijk moeten doen over een verjaardag bij zn ex. Ik weet het ook niet hoor....
He bah.
Zie je en meteen geen zin meer om te eten enzo.
Dat is bij mij de volgende stap van HALT

Me alleen voelen
Boos
Niet eten
Niet slapen

Groen pilletje dan maar ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekstertje, ik denk dat het wel goed zit hoor. Het is alleen mijn reactie hierop. ik heb geen idee hoe ik hier mee om moet gaan. Ik sta nog in de kinderschoenen, want de afgelopen 20 jaar trok ik gewoon wat flessen wijn open en dook 3 dagen onder mn steen.
Nu dealen met de situatie valt nog niet mee. Dit is totaal nieuw voor mij. Wat gebeurt er, wat is zijn intentie, hoe reageer ik daarop, wat voel ik. Dat soort gewaarwordingen.
Ineens ben je met zn tweeen en dan begint de dans. Stapje naar voren, stapje naar achteren.
Vind het verdraaid lastig om voor mezelf op te komen en aan te geven wat ik prettig vind en wat niet. Ik denk dan meteen dat hij de deur dicht zal gooien. (komt door die fijne moeder van mij)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hoeft niet altijd niet te kunnen zo'n contact Woman...
Ik heb altijd contact met mijn ex gehouden in de beginperiode van mijn nieuwe relatie. Ging dus ook naar verjaardagsfeestjes. Waarom ga je niet mee trouwens? Aan de andere kant ook wel goed dat je je zorgen maakt, dat is wel een teken dat je veel om hem geeft toch? Ik ben uiteindelijk zelfs naar het huwelijk van mijn ex geweest en dat terwijl hij trouwde met diegene met wie hij in onze relatie vreemd was gegaan....Ik ben toen wel samen met mijn huidige vriend geweest. Vond het wel grappig eigenlijk;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe maar Woman, neem maar een groentje als je jezelf niet zeker voelt. Dat geeft toch weer een stukje rust lieverd, en dan heb je misschien dadelijk ook weer wat eetlust.:heart:
Van de andere kant zou ik me ook kunnen voorstellen dat je prins denkt, "Hoi ho, ik ben wel te vertrouwen hoor ook als is mijn ex dat niet". En vertrouwen moet er zijn anders houdt geen een relatie stand.
Als iemand verkeerd wil, gebeurd dat toch wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk zal het zeker zijn nu je je oude "medicijn" niet meer hebt. Maar zo te horen ben je er constructief mee bezig toch? Heb je er al met hem over gepraat? Niet dat hij nu zijn plannen moet wijzigen, maar dan weet hij wat het met je doet...
Het zal voor beiden een leerproces zijn. Zeker in het begin van een nieuwe relatie is het nu eenmaal aftasten en je plek vinden.


Aanpassing: spelvoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowat:
Ik heb 3 kinderen en ieder jaar plannen mijn vriend en ik een 1 op 1 activiteit in voor ieder kind. Zo heeft ieder kind een activiteit met mama en eentje met papa en hebben ze alle aandacht:) Dat is zóo leuk!
Jij weer op dag 2, super! Doorzetten hè!:present:

Moet er nu weer vandoor!
Ga zo met de kinderen en vriendlief naar vrienden...
Toedeledoki en hou het droog.

Niks is het waard om te gaan drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb dus dat smsje gestuurd.....
Vannacht de hele nacht aan lopen slijpen en vijlen.
Nou ja dan maar een kwaaie kop, in het ergste geval. Als ik dit niet kan aangeven dan klopt er toch iets niet he.
We'll see what happens.
Maar het valt nog niet mee, met die grenzen van mij......pfoei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman het is ook verdomd moeilijk om grenzen aan te geven. We hebben dat nooit geleerd. De tijd dat we laveloos waren konden we dat ook niet, anders waren we misschien geen alci geworden.
Ik denk dat we eerst onszelf goed moeten waarderen. Zien dat we er bij horen en er niet aan hangen.
Als mijn zelfwaardering zou stijgen, zou ik het hoogstwaarschijnlijk ook niet pikken dat men met mij solt.
Maar als ik de afgelopen tijd onder de loep neem, is het me toch wel gelukt om wat meer mijn grenzen aan te geven, zeker naar mijn manneke toe. Dat is een langzaam leer proces en lukt niet in een keer.
Dus geduldig zijn met groeien.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekstertje is wel een mooie opening als je het aankunt. Openheid over alcohol of welke verslaving dan ook is nooit verkeerd. Lijkt me wel moeilijk maar ook heel goed.

Woman wat gebeurd er als je de rollen eens omdraait? Als hij gek op je is holt hij wel achter je aan want nu lijkt het me te makkelijk voor hem.
Sorry geen ervaring hierin maar probeer mee te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Als ik vandaag nix hoor, dan blokkeer ik hem morgen voor een dag.



Als ik in deze situatie zou zitten denk ik dat ik zou vertellen dat ik me erg onzeker voel, want daar zit misschien de knoop bij je Woman.
Ik zou me ook nog voor kunnen stellen dat die andere zich onbehagelijk zou voelen, en het benauwd zou krijgen als hij weinig vrijheid zou hebben.
Die onzekerheid zit bij jou meid en dat is wat je aan moet pakken denk ik.
Hoop niet dat ik je daar pijn mee doe want dat is niet m'n bedoeling hoor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schuldgevoelens zijn rotgevoelens Sowhat. Ze verlammen. Ik heb er ook veel last van dus ga ik vaak moeilijke situaties uit de weg. En absoluut geen ruzie maken want dan komen die schuldgevoelens het hardst aan.
Ik ben in het begin heel zeker dat ik dan gelijk heb in een conflict, maar weet het toch altijd zo te draaien dat ik me schuldig ga voelen. Balen is dat. Heeft bij mij ook wel weer te maken met die zelfwaardering.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ff Banjo door de sneeuw sleuren, de brievenbus zoeken voor de kerstkaarten en zorgen dat ik niet omkieper met mijn snowstaps want eronder gaat het prima maar nu @ in mijn schoenen, Nee laarzen kan ik niet aan met die gipspoot ggggggrrrrrrr. Heb al schoenen en toffels gekocht XL om er in te kunnen want je moet toch wat aan he. Enfin als ik me na 23 uur niet gemeld heb dan ben ik met het laatste rondje aan het lopen of nog steeds hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, je gaat het aan
en blijft nuchter
meer kun je niet doen
spanning verduren
zonder drank
je kunt t :heart:

en die trein
die ging dus niet
NS op z'n bes
"dames en heren: wegens de winterse omstandigheden
verloopt de winterdienst niet zoals de bedoeling is. We houden U op de hoogte welke treinen
er nog wel rijden"
niet dus
geen omroep
geen trein
geen filmpje bij frummer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...