Spring naar bijdragen

Zondag 19 december


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja pfoeh, dan duurt de dag ineens heel lang :huh:
Dank je wel. Nu oppassen dat ik niet onnodig mn eigen ruiten ingooi......en toch een streep trek.

quote:


Originally posted by: jane4
Woman, je gaat het aan

en blijft nuchter

meer kun je niet doen

spanning verduren

zonder drank

je kunt t :heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Wijfie,
Hoe is het verder met je? Gaat het nog een beetje? En hoe is het met zoonlief? Lukt het hem nog steeds om op zichzelf te wonen? En belast hij je nu minder?
hoe is het met je man? Een beetje gewend aan het nieuwe huis? Heb je nog steeds zo'n behoefte aan vrijheid?:heart:
Poeh hé wat een hoop vragen ineens zeg. Ja ik ben ook zo benieuwd hoe het nu met je gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat is het nu alleen geestelijk dat je je niet lekker voelt of ook nog steeds lich? Want voor zo ver ik weet moet dat toch al wat hersteld zijn. Misschien zit er iets anders dwars? Een verkoudheid, griep of zo?

Wijfie O, o ik zie de bui al een beetje hangen, als je zoon uit z'n huis moet. En ja natuurlijk mis je hem ook al waren die ervaringen toen hij thuis was niet altijd even prettig.
Ik vind het heel moeilijk omdat ik zelf geen kinderen heb maar zou het toch net veel beter voor hem zijn als je het hem zelf uit laat zoeken? ik bedoel niet in de steek laten maar het zou goed zijn voor zijn groeiproces als hij nu zelf voor een oplossing gaat zorgen. Laat hem eens naar de gemeente stappen of zo. Misschien kan hij ergens kamers huren nu hij werk heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen,
ik knal er gewoon ff tussendoor, heb ook niets bijgelezen.
Wil even laten weten dat het hier moeizaam gaat, het werken is nu bijna niet meer op te brengen en mijn dochter heeft een rib gebroken. Kleinzoon vanmorgen bezoek van de politie i.v.m. vernielingen en misdragingen van de groep waar hij bij zit dus t gaat weer lekker daar. Hang dus uren aan de telefoon, kom aan mezelf amper toe en ben doodop. Helaas is de fles weer terug op het aanrecht maar ik weet en voel ook dat dat tijdelijk is. Geen zorgen dus, deze ouwe taaie komt er wel weer bovenop.
Ga nu weer met de honden uit, ook niet fijn meer heb veel last van artrose en Raynaud.
Maar goed, misschien wip ik later nog wel ff voorbij.
Nu weten jullie in elk geval waarom het stil is van deze kant.
Wens jullie nog een goede zondag verder en sterkte voor ieder die het nodig heeft :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat, als je nu een berichtje van Slokje ziet, of van een ander, zie je rechtsboven dat berichtje een slotje staan. Als je daar op klikt kun je een p.b. (persoonlijk bericht) sturen naar die persoon.
Als je links boven de hele pagina kijkt staat daar nieuwe berichten. Daar kun je zien of en hoeveel berichtjes je hebt ontvangen, als je daar op klikt kun je de berichten lezen. Verder wijst het vanzelf denk ik maar vraag maar hoor als het niet lukt.:)

Saar steek je af en toe je koppie nog wel ff om de huiskamerdeur meis. Altijd goed er niet helemaal alleen voor te staan.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ik lees net Slokje......
hier ook eet-problemen.
Eten koken is bij mij zo sterk gekoppeld aan drinken dat ik, als ik weer een stoppoging doe, een paar dagen alleen brood eet. Daarnaast ook de neiging om niets te eten als ik wel drink...................
Maar ik ben geen goed maatje, voor niemand geloof ik, ben momenteel erg onstabiel namelijk, sorry.
Maar delen kunnen we altijd, toch?
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen,

Bergen sneeuw hier.
Er is vannacht nog eens 30 cm. gevallen.
Vanochtend gelopen naar yoga met antislipper onder de schoen.
Zit niet erg lekker in mijn vel.
Moet morgen naar de tandarts om 8.40, om verder te werken aan een implantaat die er een half jaar geleden is ingezet.
Maar ik heb een megakiespijn aan de andere kant, dus vraag of ze daar dan eerst naar wil kijken.

Daarna moet ik naar werk tot 21.30 sávonds.
Zal er weer naar toe moeten lopen, want hier is niet te fietsen.
Bah, ik ben die rotzooi toch zo spuugzat.
Sorry hoor.
Kon ook al niet naar verjaardag van zus, want LATex vond het niks om zo'n eind te rijden met deze wegen.
Familie al heel lang niet gezien, verheugde me er juist zo op.
Nou ja genoeg geklaagd.
Scrollen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Rapi. Zit je niet lekker in je vel omdat je morgen naar de tandarts moet, daarna moet gaan werken tot laat en dat je niet naar je familie kan? Of heeft dat er niet rechtstreeks mee te maken?
O wacht, eerst maar eens even een :rose::present: geven, misschien helpt dat toch een heel klein beetje.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja SOwhat,
Zeg dat wel,jakkes de tandarts.
Het is een aardige spontane vrouw, maar ik heb al heel wat nare verhalen over haar gehoord.
Bij mijn dochter is 3 keer haar kroon eraf gevallen, en nu zit het nog scheef, en moet het er weer af.
Een kennis van mij,zelfde verhaal, plus een implantaatkies die er af viel.
Van vertrouwen is dus niet veel meer over, maar kan ook niet meer terug omdat de implantaat er al inzit.
Alleen de kies moet er nog op.

Hoe is het met je kater?
Voel je je al iets beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben nat! kinderen hebben voorgoed met mij gebroken,snap niet waarom,heb mij de ratten gewerkt
voor computers,vakanties etc. etc. maar krijg nu het verwijt dat ik er nooit was! nou ja misschien worden ze nog eens echt volwassen en komen ze tot inkeer!
morgen dus weer dag een! zoek een maatje,wie oh wie? doe maar per pb!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie Sara wat naar voor je en juist uitgerekend zware dagen voor de deur zoals ik ze ken net als jij.

Rapilos het woord tandarts doet me al gillen dus leef met je mee.

Vanmiddag ging het dus niet goed om Banjo uit te laten. Er was niet meer sneeuw maar kan niet met de scoot en lopen is helemaal hopeloos met die gipspoot er nog eens bij. Hield me aan de schutting vast en liet haar maar los op hoop van zegen. Ze kwam gelukkig terug maar had zoveel pijn dat ik moest gaan liggen en ja daar stond opeens Caro binnen om naar de pc te kijken en met Banjo te lopen. Lief hoor want het diertje heeft toch beweging nodig. Haar struikrover doet het goed en vind het prachtig hier naar toe te gaan maar vrees dat het meer om het lekkers is hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat,
Gelukkig, dat is een goed teken, dat je alweer wat gegeten heb.
Wat ben je nu van plan.
Stoppen, met de drank, of twijfel je nog aan jezelf?

Drup,
Ja, dat gaat ook niet he met Banjootje in dit weer.
Je kan zelf amper lopen!
Goed dat Caro er voor je is.

Sailor,
Dit moet erg moeilijk voor je zijn.
Hoop voor je dat het toch nog goed komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor wat vreselijk voor je. Komt het omdat je teveel dronk?
Weet je waarom ze nu opeens zo reageren?
Pas ajb goed op jezelf want dit zou een heel grote trigger kunnen zijn.

Mijn hemel iedereen heeft pech nu de feestdagen naderen of zijn we hypergevoelig?
De kortste dag is overmorgen, over 2 weken zijn de feestdagen voorbij.
Dan gaan de dagen lengen en we langzaam naar het lente zonnetje toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Sowhat.
Ga ervoor!!

Eet smakelijk Blondie,
Is pas bij LATex ook ingebroken.
Ook hij is toen uren bezig geweest om alle zwarte troep eraf te poetsen.
Ik weet niet meer in wat voor een wereld we leven hoor.
Niet normaal, hoeveel er ingebroken word de laatste tijd.
En zoveel waardevolle spullen weg
Heel erg.
Had je zus veel schade?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn waarschijnlijk gestoord, de cv ketel was al wel compleet gedemonteerd, dus gisteren in een ijskoud huis gezeten, maar de ketel hadden we gelukkig nog...
;)

Verder wel 4 gereedschapskisten met inhoud weg...

Gaat ook eigenlijk niet eens meer om het materiele, maar meer om het idee dat ze bij je binnen in jouw huis zijn geweest.
Meest bizarre was nog dat ze op hun gemakkie ook nog eens eten en drinken mee naar boven hadden genomen uit de keukenkastjes en rustig op het gemak hebben zitten roken aldaar...
Zwager was in staat om ze afgelopen nacht op te wachten met een roestig hakbijltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...