Sara Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goeiemorgen allemaal!Tatum, van harte gefeliciteerd!!!!heb een fijne dag en vooral een héél mooi nieuwe levensjaar!Desi: succes straks!!!Logisch dat je zenuwachtig bent joh, maar zal je zien, je komt er straks blij van terug Zal je ook weer hernieuwd zelfvertrouwen geven meis!Jee wat veel slapelozen vannacht, wat hangt er in de lucht behalve sneeuw?Hier alles weer wit, pfff, gisteravond eerst nog ijzel dus linke soep.Kijken jullie uit op de weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Dees veel plezier vandaag. je hebt geen reden om je druk te maken. mensen zijn altijd blij als ze (gratis) hulp krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Toineneman ik geloof dat het wel goed met je gaat. Ik hoop dat het wat je wenst allemaal lukt in het nieuwe jaar. Maar neem niet teveel hooi op je vork. Zou zeggen eerst het een dan het ander.Ben je echt van plan om na 100 dagen sociaal te gaan drinken? Je neemt dan een groot risico denk ik om weer terug te vallen. Misschien denk je er tegen die tijd ook wel zo over en wil je niet meer, wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik heb trouwens pas om 16.00 uur mijn kennismakings afspraak op mijn stageplaats. Dus duurt nog wel ff tot het zo laat is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Desi, ik had dat ook na een paar jaar niet werken. Het is toch spannend zo'n gesprek. 'Wat zullen ze van me vinden' zeg ik de goeie dingen etcetcetc'Het komt goed, vast en zeker. Succes.Tatum, gefeliciteerd met je verjaardag. Heb een fijne dag.En de rest ook, een fijne dag allen. Ik mag nog ff werken en dan heb ik een weekje vrij. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goedesmorregens allemaal!Eks is in da house:DHier nog eentje die niet lekker heeft geslapen:o Heb heftig liggen dromen. Droomde over mijn ex (het is 14 jaar geleden sinds ik hem voor het laatst zag!) en zat achter een glas wijn....Beide niks dus...Wel fijn om dan wakker te worden en weten dat het niet waar is. Ex is uit mijn leven en de wijn momenteel ook.Tatum: GEFELICITEERD met je verjaardag en een fijne dag:)Desi:Heel veel succes op je eerste stage dag. Niet teveel stressen hè? Maar een beetje gezonde spanning hoort erbij hoor! Probeer er ook maar een beetje van te genieten. Je bent er weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Hoi Joop; ga je werken? Doe je voorzichtig dan? Of ligt er bij jullie geen sneeuw op ijs?Ik moet vanmiddag werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ook goeiemorgen Eks!Wat hebben jullie toch allemaal met dat niet kunnen slapen?Wacht............ik zal al mijn vermoeidheid samen rapen en vanavond de slaap uitdelen aan wie dat wil, ok?Ik slaap me ongans, overal, op elk moment van de dag.....Maar misschien is het de arreslee die jullie in de verte horen rinkelen? Nu ff aanmaken, anders is de morgen voorbij zonder dat ik iets heb gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goedemorgen morgen Volgens mij is er iets mis..gisteren waren er een hoop aan het balen en nu een hoop die de slaap niet konden vatten. WAT IS ER TOCH MIS MET DEZE WERELD???? Ik slaap als een roosje maar droom wel bijna elke nacht van mijn ex. Niet zo slecht, beter dan dromen over die andere ex en laat ons maar zwijgen over de ex voor die ex..Tijd voor een nieuw lief zou ik denken! Hey kerstman!! Drop eens een lekker stuk voor de deur wil je . Alhoewel met venten niets dan last (sorry dudes)Zit op het werk en er is hier geen kat. Letterlijk en figuurlijk dus...Eigenlijk moet ik werkenVolgens mij ben ik een beeeeeeeeeetje hyper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Er is er 1 jarig hoera hoera dat kan je wel zien dat is zij!!Happy B-day Tatum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ok Fleur werken nu!!Later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goeiemorgen mensen.ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Sjonge, en ik maar denken dat ik de enige wasdie steeds maar weer wakker werd; 2 x eruiten dan weer een uurtje slapen. Maar eerlijk gezegd,geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dan de pc op te gaan startenhoor, dus met jullie ben ik snachts niet bezig geweest.Wel onzeker over waar ik vandaag heen wilde, maar dus niet durf doorhet weer. Dus maar thuis aan het werk. Vanavond komt er een hoogbejaarde dame in de B&Bdie vandaag helemaal uit Duitsland gehaald wordt voor de Kerst. Die rijden gewoon door welk weer ook,wel op winterbanden en die heeft mijn vouwfiets niet:DTatum je leest vast niet terug vandaag dus; :musicnote::musicnote::musicnote:hoppa een nieuwe slinger voor je verjaardag, van harte meis en dat ie het net zo'n droge en gezellige dag mag worden als gisteren bij je etentje, alleen wat meer kadootjes misschien:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Hihi die Fleur De enige kat bij mij op t werk is de bazin en die is er vanmiddag niet, denk dat ik het ook niet druk zal hebben maja..........je weet maar nooit en de laatste week heb ik me vooral bezig moeten houden met kapotte machines getverdrie wat een trammelant, hoop dat apparaten nu eindelijk eens werken. Maar je hypert maar lekker verder hier hoor, ik herken er alles in Joop, voor mij hetzelfde Mogguh Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Hoi Saar, we zijn nog saampies over:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Sowhat daar was ik al jong achter en natuurlijk is het grote onzin wat ons allemaal in de reclames wordt voorgespiegeld, kerst 1 groot vreet en zuipfestijn.........De spanning erom heen kan wel eens een andere reden hebben nl. dat er veel (verborgen, opgekropte) emoties los komen, herinneringen aan leuke of juist nare zaken, ontmoetingen met mensen of juist het ontbreken daarvan.......het is niet voor niets dat er zoveel familieruzies uibreken juist in deze periode, helaas......En toen ik nog in de reval werkte was het een bekend feit dat erg veel mensen met de feestdagen een hartinfarct of hersenbloeding krijgen, spanning, allemaal spanning.Ook ik ben van het sobere, ben wel gelovig (maar soms ook niet hahaha) en put daar toch op mijn manier dan wel weer hoop uit, uit de betekenis van Kerst. Maar ook niet altijd helaas.Heb gisteren al de boodschappen gedaan, jee wat lekker stil overal, zeker toen het begon te ijzelen en deze bikkel trekt zich daar niks van aan, heb idd winterbanden Jane maar doe daardoor soms dingen waarvan ik achteraf denk "oei" mazzel, ofzo. Ga met de honden in onbewoond grensgebied lopen, prachtig maar wat als ik val en wat breek? Of toch in de sloot beland? Heb met mobiel bijna geen ontvangst daar, tja. Soort fatalisme denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Verhip Jane, da's waar zeg. Nou zullen we dan ook maar eens wat gaan doen?Moet je nog veel voorbereiden voor je gaste(n)?Jij woont toch bij een bos? Ik loop nu graag door het bos, de natuur maakt er lke dag een ander sprookje van. De ene dag ligt er waanzinnig veel sneeuw, de volgende heeft de mist ervoor gezorgd dat de sneeuwtakken allemaal een kristallen omhulsel hebben en weer een dag later ligt er op het sneeuwtapijt een wondermooie glans van de ijzel die erop is gevallen. Mooi hoor!Zo, nu ga ik ook aan de slag. Blijf wel ingelogd, kom strakjes nog weer ff een bakkie doen.Doeidoei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ja ik moet de B&B nog in orde makenen nee joh in een bos, was het maar waarbinnenstad Goudaook leuk hoor, maar voor een bos(je) moet iknaar Wassenaar/Meijendel dat is nog net haalbaar.Maar niet zoals jouw kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Lees je 1e berichtje hiervoor net saar,geen fatalisme, meer een oervetrouwen in jezelf/de natuur.Ik ben ook niet bang aangelegd en door die houding gaat het ook meestal goed.Je laat je niet beperken en geniet van de natuur.Ook die mobieltjes geven maar betrekkelijke mogelijkheden, maar vroeger warendie er toch niet eens? En zonder risico kun je niet leven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ha Kyra,terwijl jij leest, ga ik aan het werken nog wat laatste boodschapjes zodat het morgen niet meer hoeft.Gewoon lekker sober hoor, alleen de jaarlijkse gourmet is traditie,vnl voor zoonlief, die is daar gek op en ik vind het wel fijn om datapp. tenminste één keer per jaar nog te gebruiken. En het heeft ook wel wat,uitgebreid de tijd nemen met eten, dat komt er niet vaak meer van.dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goeie morgen lieve kanjers.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Wouw, wat feestelijk al die felicitaties. Dank jullie wel De vlaaipunten heb ik nog niet. Die moet ik nog halen. Jullie zullen het nu even moeten doen met warme croissantjes, vers uit de oven Jane: ik weet dat dochter gourmetten ook heel gezellig vind, maar het doet mij te veel aan wijn denken. Dat was voor mij altijd aanleiding om 1 fles op tafel te zetten en 2 flessen als reserve in de koelkast te hebben staan. En dan was ik de enige die alcohol dronk Ik twijfel nu weer, maar denk weer aan wijn en houd het met kerst toch maar op een kip in braadzak en een lekkere salade erbij. Is dochter ook heel dol op en het houd mij veel gezelliger Ik heb het haar overigens wel uitgelegd. Ze begrijpt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Moghu Tatum. Van harte gefeliciteerd meid. ?:light:?:light:?:light:?:light:?:light:?:light:?:light:?:light:?:light:?:light:Heb jij je al opgegeven voor het arresleepact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Mogge allemaal,Tatum van harte gefeliciteerd en wens je een fijne dag toe. :present: Desi suc6 vanmiddag. Jammer dat het zo laat is want zit je er zo lang tegenaan te hikken.Hoop zo dat morgen het gips eraf mag want de pijn in mijn rug is nu echt mega. Liep natuurlijk al stecht maar stond nog gelijk en nu door dat gips loopt ik helemaal ongelijk en dat vind ruggetje niet aardig van me hahaha. Trouwens vind het ook erg zielig voor Banjo want het is poort open en ga jezelf maar uitlaten. Ze blijft gelukkig in de buurt, doet haar behoefte en komt weer terug maar vind dat ze zo veel te weinig beweging krijgt en ze wandelt altijd zo graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Bollie, ga ik nu doen. Gek, maar het voelt een beetje als "met pijn in mijn hart". Toch moet ik goed blijven zien hoe gezellig en leuk het leven is zonder alcohol. Zonder schaamte en spijt achteraf. Zonder door te drinken "tot ik erbij neerval".Het is goed dat ik vanavond ook naar mijn AA-groep ga. Ik ga me ook vasthouden aan het forum én misschien aan msn. En natuurlijk niets in huis halen. Alles wat maar helpen kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden