Spring naar bijdragen

zaterdag 25 december 2010

witte

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha vlaminkjes en anderen:D

Ik dacht log nog ff in voor het eten. Hier geen pannekoeken maar gourmetten, ook lekker makkelijk! Geen moeite tot nu toe met mijn alcoholloze kerst. Erg relaxed hier. Vriendlief en ik met een boek op de bank (ieder eentje:P) en de kinderen achter een nieuw bordspel dat onder de kerstboom lag.
Nu de oven aan voor het stokbrood en dan zo lekker eten in elkaar knutselen op het gourmetstel.
Vanavond mogen de kinderen later opblijven en waarschijnlijk kijken we dan met z'n allen naar die vreselijke film: Home alone:o Maar onze kleine mannen en vrouwtje zullen hem waarschijnlijk wel leuk vinden. Had liever met ze naar Oorlogswinter gekeken maar die begint pas om 21.30 uur en ik heb geen flauw idee of hij niet te spannend is voor de jongste..Ik kies dus maar voor de veilige weg.
Voor mezelf ook de veilige weg gekozen, dus geen wijn of sterkte drank in huis. Alleen een biertje voor vriendlief...

Dus hier alles ok en ik hoop bij jullie ook:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie dat het vanmiddag erg druk is geweest met onze Belgische buren. Wat leuk. Ja de huiskamer is groot genoeg om iedereen te ontvangen.
Spud bedankt weer voor de link naar Clouseau. Mooi hé?

Toine hoe is het met jou? Gaat het nog een beetje?

Hier dadelijk biefstuk met erwtjes en aard. puree.
Had ook bavarios gekocht voor de eerste kerstdag maar die heb ik gisteren maar soldaat gemaakt. Had toen niet zo veel zin om te koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de gourmet zit er weer in
hebben we maar weer gehad,
denk ik elk jaar. Ik houd wel van tradities,
vooral als de kids het zo gezellig vinden.
Maar ben niet zo veel vlees meer gewend,
en toetjes eet ik normaal nooit.
Nou ja een beetje overeten hoort bij kerst he.
Volgens mij zit half Nederland te gourmetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, buikje weer vol en rond. Gisteravond gegeten met vriendinnen die zowaar niets hadden gepland. Was spontane aktie en errug geslaagd. Vandaag superluie dag, gelukkig geen telefoon. En alweer lekker gegeten. Nu kijken naar de boom met echte kaarsjes. Straks nog ff buise en vroeg naar bed.
Een heel klein beetje sneeuw zou nog leuk zijn. Maar he, don't push your luck.
Kortom, rustig, gezapig, gezellig, beetje heimwee naar families maar dat is ok. Hoort er ook bij. Vanochtend nog ff gebeld met zus in Verwegistan. Daar moest de Kerst nog komen en er lagen al heel veel pakjes onder de boom. Ik wil daar nog wel es naar toe voor de de Kerst. Wie weet.

Toen ik nog dronk was ik nu al aardig ver heen:o van alle :beer: en :wine: Na het eten en bij de koffie nog congac, dan weer een paar biertjes om de dorst te lessen. naar bed en de volgende dag een houten kop. Heerlijk dat ik dat allemaal niet meer hoef.

Heb een fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het me voorstellen Spud. Je hebt het gevoel misschien dat mensen echt aan je gaan hangen. Afhankelijk te zijn en dat voelt bij mij meestal niet prettig aan. Dat zal bij jou niet anders zijn. Het is dan toch hun angst dat ze je kwijt raken. Je hebt er toch geen aanleiding toe gegeven dat ze dat gevoel hebben?

Bam. Kanjer van me.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bam. ik zit alleen thuis. Heb nog geen afscheid genomen van mijn manneke. Ik weet ook helemaal niet waar hij nu is.
Ja dat afscheid nemen toe ik donderdag. Ik ben geen held in deze dingen. Heb het er met de kids over gehad en die zeiden dat iki m'n gevoel maar moet laten spreken en kiezen voor wat ik nu zelf wil.
Verder is mijn stemming nog erg wisselend. Het ene moment zit ik te huilen en het andere moment realiseer ik me dat ik geen rotgevoelens meer krijg van bezoeken aan hem en dat geeft toch een hele hoop rust.
Ook begin ik hoe langer hoe meer te voelen dat het zo goed is. Dat ik echt alles gedaan heb, zeker de laatste 11 jaar, om hem gelukkig te maken. Nu komt er de rust van jarenlang toch hard werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bolletje toch...Het doet me verdriet dat je nu niet eens weet waar hij is. Maar wellicht is dat voor jou niet zo'n probleem. Huilen is prima, het moet er toch uit. En is het oke om alleen te zijn.
Afscheid nemen is altijd moeilijk vind ik. Maar wel belangrijk. Heb je een stem in het regelen of doen zijn kinderen dat? Ik denk aan je, wij denken aan je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...