Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Ga daar maar gewoon van uit Blondie. Anders loop je jezelf de hele dag op te vreten en ben je uitgeteld tegen de tijd dat ze op je af komen rennen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Yvon ; Kamertje van mn zoon is nog steeds in progress... Ga ik zo maar weer eens in verder, maar dat moet lukken om de kamer voordat ik vertrek spik en span te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Yvon ; Kamertje van mn zoon is nog steeds in progress... Ga ik zo maar weer eens in verder, maar dat moet lukken om de kamer voordat ik vertrek spik en span te hebben. Mooi, dan heb je in ieder geval wat te doen. Lekker muziekje erbij op. Tussendoor een heeeeeeeeel eind met de honden lopen. Wat lekkers voor de lunch voor jezelf maken... En voor je het weet zit je in de auto op weg naar het vliegveld, gaat gewoon allemaal helemaal goed komen. Heb je al boodschappen in huis met wat lekkers voor het spul als jullie weer terug zijn? Volgens mij heb je helemaal geen tijd om te gaan lopen piekeren;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Goeiemorgen!Jee wat heb ik lekker geslapen zeg gaaaaaaap....Bol: héél veel sterkte vandaag!!!Blondie heerlijk hoor, nu kun je de uren aftellen ipv de dagen, eindelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Goeiemorgen Saar. heb nou gisteren je laatste dag gehad of moet je vandaag nog heel even? ben het even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Piekeren doe ik tussendoor, multi-tasking he;)Maar gaat goed komen, dat hou ik mezelf iedere keer maar weer voor ogen.Nog effe een bakkie en een peuk en dan tuig ik maar weer naar boven...pfff...Ongelooflijk hoeveel troep die knul inmiddels in zijn kamertje heeft verzameld.Inmiddels al 4 vuilniszakken weg en ik ben nog niet klaar !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Goedemorgen allemaal!@ Blondie, wat een fijne dag voor jou. Weer je kinderen in huis. Ze zullen wel veel te vertellen hebben. Ik heb trouwens de dagdraad van gisteren nog doorgelezen en bedankt voor de uitleg omtrent Borretje. Ik vind haar ook een kanjer, zoals zij nu alles oppakt. @ Bolletje, heel veel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 G'morgen Blondie, eindelijk de 30ste Bolletje, sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 goeiemorgen mensenBlondie: heb een top-dag!!hij houdt je wel vd straat vandaag he met die kamer.Bolletje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Goedemorgen lieve mensen..vandaag moet werken morgen lekker vrij..Igor: voornemens...uhmmm...nog niet aan gedachtLieve Bolletje: veel sterkte vandaag...Blondie: kids terug wat leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Ja Yvon moet vanmiddag nog werken en dan.......BASTA! FINITO!Liep er gisteravond al om te glimlachen.Mogge Dhen; blijf jij het hele jaar daar trouwens? Had altijd het idee dat met jouw beroep mensen ook een paar maanden weer naar NL kwamen.Susana: zo en nu zal ik je een keer niet vergeten dus: goeiemorgen ook voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Sara, nee, ik woon hier het hele jaar, probeer in de winter wat winterwerk op te pikken. Ik zou ook niet weten waar ik nl zou kunnen wonen, ik heb daar geen huis meer, ook geen geld voor trouwens fijn je laatste dag, vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Mogge frummers.Nog 2 daagjes en het is 2011. Inderdaad moet dat nieuwe jaar beter worden als dit jaar. Daar gaan we voor!Dat zijn mijn voornemens.Blondie: nog ff doorbijten meid. Vannacht slapen ze weer in de door jou zo mooi opgeruimde kamertjes.Dan heb je weer je welverdiende rust.Boll ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Lieve Sara... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Een hele fijne dag toegewenst....ga naar werk...maak de beste van de bijna laaste dag van deze jaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Goedemorgen:present:Allemaal een fijne dag gewenst!Ik heb me voorgenomen me niks meer voor te nemen:Dgewoon doenof niet...Ik kan niet blijven, want heb sinds kort de grote luxevan 2 uur h.h.hulpwaar ik heel blij mee ben,maar loop nog in piama, dusss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Lieve luitjes, ik ga wat rommelen hier in en buitens huis. Allemaal een fijne dag. En Bol.... ik denk aan je.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Jee Dhen dan ben je dus in feite geëmigreerd, mis je dit kikkerlandje wel eens?En geen vrienden of familie ofzo waar je een tijdje kunt zijn?Maar misschien ben je al zo gewend om daar te zijn....heb je je hele ook sociale leven al daar.Dat is een goeie Kore, die neem ik over "voornemen om geen voornemens te hebben" Ik heb meer een "things-to-do-lijstje" voor januari; nr. 1 = huis schoonmaken Hoi Dees, alles okee?Ik ga straks 3 flessen jenever kopen........................................................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 wat ga je ermee doen dan sara? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 .............................................................voor de boeren hier !!!Als dank dat ik op hun velden mag speuren met de hond(en) hahaha.Je moet ze wel te vriend houden, hè, en de afgelopen jaren werd t zeer gewaardeerd dus....hihihi.Oei wat vliegt de tijd!Moet opschieten dus: tot de volgende keer;good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Morgen allen Sara, het allerlaatste dagje werken vandaag? Zal lekker voelen als het erop zit he?Voor Bolletje: als je nog leest: heel veel sterkte vandaaag meid. Ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Goedesmorregens allen:)Bolletje:Heel veel sterkte vandaag!Blondie:Geniet maar lekker van je kinderen strakkies...Sara:Vanmiddag de laatste loodjes en dan de vlag uit!Aanpassing: raar tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 toine heeeeel verstandig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Blij dat je met gezond verstand ervoor gekozen heb om met oud en nieuw niet te drinken,Toine !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden