zoermuis Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Mogge Tom. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Goeiemorgen Joop: mag ik je vandaag al feliciteren of is je dochter morgen jarig?In elk geval alvast: en wat een prachtleeftijd 16! Wil ze een scooter?Jullie gaan er vast een heel fijne dag van maken!En eh ja het is jouw mening maar ik vind die altijd zeer waardevol.Herken ook veel in wat je schrijft. Wat mij betreft: ik ben te snel gegaan met het werk, had een paar stappen overgeslagen............tja dat krijg je wanneer je zo graag wilt en dan ook ineens alles van jezelf eist. Ik ben nu eigenlijk pas begonnen met bijkomen ervan, gisteren heel veel geslapen, een goede lange nacht gehad en voel me nu een stuk beter. Zie de toekomst positief tegemoet en ga nu stap voor stap, niet meer overhaasten Igor: MAATJE:heart:hihi ken ik, zo'n koppige ben ik ook. Je zult best nog moeilijke momenten krijgen maar je weet het hè?Samen sterk!!! Mijn insteek is nu (nog steeds): het zal ^%$ niet aan MIJ liggen wanneer het niet lukt , dus......................Drup is er nog niet maar Druppie ik ben niet weg hoor, alleen wat beperkter aanwezig (zeg maar verslaving hier afbouwen). Denk aan Caro en jou Hoop dat alles goed gaat wens haar sterkte en beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Desi: 3 maanden gefeliciteerd hoor!!! :present:Tom: ik heb heel veel bewondering voor jeals beloning van mij een mystery gift; mag je zelf bedenken wat je zou willen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Tweede nacht dat ik slecht slaap.Heel onrustig op het moment.Ik hoor boven gestommel dus vriendin is gelukkig wakker.Heb vanmorgen echt overwogen te drinken.Gewoon om tot rust te komen.Niet gedaan, neem zo een oxazepam in denk ik.Word een*dag zo te voelen.Wil thuis niks laten merken, er niemand in meeslepen dus spelen gewoon toneel.Als ze hier positief blijven kan ik me daar weer wat aan optrekken.Anders krijg je steeds van die blikken van "gaat het wel" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 goedemorgen lieve mensen, hou het droog vandaagMaak er wat moois van, ik vertrek naar de vergadering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 goedemorgen voel me goed na gister zeker.lekker mezelf weer eens zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Hello and goodbye Rudy Gunst Tom, dat lijkt me niet makkelijk maar begrijp het wel.Toneelspelen.....................en dat terwijl ik juist aan Joop wilde vragen of ze in haar laatste zin niet "ageren" i.p.v. "acteren" bedoelde.......... bij jou echt acteren dus. Maar het zal je omgeving toch niet ontgaan dat je zoveel minder drinkt nu? Kop op joh, de dag is nog lang, het kan verkeren, wat slecht lijkt te beginnen kan zo veranderen hoor (omgekeerd ook helaas). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ja Joop en nu jij op de bus zit zul je wel helemaal een hekel aan die dingen hebben!Rolschaatsen..........wat lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Moghu lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Goeiemorgendeze donkere dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Tom, toneelspelen kan ook vermoeiend zijn. Voor mij gold dat toen ik er open over werd en toegaf dat ik alcoholist was dat het een opluchting voor me was want de reacties steunden me enorm en iedereen was blij want de anderen wisten het allang! Dan kun je het zelf ook accepteren wat de weg vrij maakt om te genezen.Joop. Proficiat met je dochter. Ik wist niet dat je ook een 16 jarige had. die van mij ook sinds december.Leuk he die sweetsixtienees. Klein maar toch groot willen zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Mogge lieve Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Sara fijn dat het beter met je gaat. Goede rust doet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 goedemorgen allen....wat is er dan zo veranderd, slokje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dankje Dees, heb t gevoel dat ik weken kan slapen, of alle spanning en onrust van de afgelopen jaren nu ineens op mij vallen. Zal er maar aan toegeven Ben er nu nog niet aan toe maar ik heb de Champix in de kast liggen, had ik vorig jaar in een te optimistische bui gehaald haha. Maar.........er komt een moment.Ja de WIA is streng geworden hè? Ik zit nu weer 100% in de WAO (oud systeem, ben in 2006 geherkeurd). Ga binnenkort eens praten met UWV hoe zij me kunnen steunen wanneer ik bijv. zelfstandig iets zou gaan ondernemen (jaja de kip broedt nog ). Wil ook niet meer hele dagen thuis zitten. (euhhhhh.......met de honden lopen zou je beter kunnen zeggen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Goedemorgen allen. Hier een ziek kind dus ja tijd om eens even overdag op het forum te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar Tom:je bent hardstikke goed bezig en helaas horen daarbutdagen bij. Die kun je aan, Ik ben niet trots op mijndrankprobleem, maar wel hoe ik ermee omga nu, na al die jaren.Dus loop er niet mee te koop, maar heb mijn naasten wel vertelddat ik niet meer drink. En dat steunt mij juist als ik het moeilijk heb.Ik mag eindelijk mezelf zijn, zonder sjoemelen, zonder me anders voor te doen,zelfs op de off-days. Acteren breekt je op. Je zit in een spiraal omhoog en verdientsteun en komplimenten. Hier en liefst ook thuis. Misschien helpt het je juist om metv éénpersoon het risico te nemen en te vertellen hoe belangrijk hetb is voor je dat dit lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Oeps, onderaan de vorige pagina; had je niet gezien sorry Jane: goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Goedemorgen allemaal, ik ben ook weer van de partij.Ik doe met jullie mee en laat die eerste staan vandaag.Geen smoesjes van: ik heb pijn, moe, ziek, misselijk, het regent, de zon schijnt, krijg visite, heb ruzie, kinderen zijn druk, veel werk, geen werk, slecht slapen, veel slapen etc. Drank lost dit allemaal niet op, integendeel het wordt alleen maar erger allemaal.Vandaag even aan het werk en dan naar de bibliotheek, koken.... een goed plan voor de dag helpt mij meestal om het overzicht te bewaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Zo ik ga voorlopig afsluiten. Douchen, mijn fisio oefeningen doen en dan naar het UWV.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Behalve thuis weet niemand dat ik minder drink en hulp ben gaan zoeken desi.Geen contact met ouders meer en schoonouders zie ik 1 a 2 keer per week.Weten nergens van maar is niet moeilijk om daar neit te drinken, hoewel ze de eerste keer wel vreemd opkeken toen ik een cola nam.Toneelspel geld voor thuis.Zolang ze niet doorheeft hoe ik me voel blijft ze vrolijk en optimistischAnders krijg ik elke keer van die zorgzame blikkenGoedbedoeld maar voel me daar niet beter bijAls mijn vriendin dus niets in de gaten heeft en positief blijft,trek ik me daar wel aan op in de loop van de dag en veranderd het toneelspel wel in een echt gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Heb een berichtje verkeerd geplaatst.Moggel Saar.Ga vandaag proberen te schilderen. Kijken of het gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Tom: moet jij altijd de vrolijke peer zijn van jezelf, mag jij je voor jezelf niet laten zien?Dit is een niet helpende gedachte en tevens gevaarlijk.Het hoort bij het proces om ook dit los te laten.Dan ben je maar niet leuk, maar het is even niet anders.Toneel spelen ga je niet lang volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Een heeele goede niet droge morgen deze morgen!Gisteren de meest depressieve dag van het jaar dus moet een goede dag worden vandaag denk ik zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Mevr JopieWat grappig dat je tijdens het ventileren van 'Jouw'mening mijn devies gebruikte om 8.04 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden