blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Zo, hier weer terug van gesprek.Advies : Laat het even een paar dagen los en neem je rust. Makkelijker gezegd dan gedaan !!!Maar ook wel waar, want ik loop mezelf nu voorbij. Morgen maar afwachten wat er uit het gesprek met Social Support komt.Anders dan maatschappelijk werk en allerlei andere instanties geven zij hulp door verlichting te geven door wat dingen van je over te nemen. Wat zal dat een verademing zijn.Hermie ; Ik heb een contract inderdaad met die huurders wat loopt tot September 2011. Echter wanneer het niet een contract is wat loopt volgens de leegstandswet dan hebben de huurders dezelfde rechten als bij een woningbureau, wat betekent dat ik ze niet zomaar na verloop van de contractsperiode eruit kan zetten. (was het verhuurbedrijf wat het huis verhuurd voor mij even vergeten te vermelden)Kan via advocaat proberen ze eruit te krijgen op basis van "dringend eigen gebruik", maar dat gaat me klauwen met geld kosten aangezien ze nu uitgaan van het jaarinkomen van 2009 en dan kom ik dus niet in aanmerking voor een bewijs van onvermogen, dus moet ik de advocaat (a 220 euro per uur) zelf betalen.Geen zaak wat met een uurtje geregeld is helaas.Bollie ; Tijdelijke huisversting is dus afhankelijk of ik terug kan naar mijn eigen koophuis, dan maar 9 maanden.Kan dit niet dan is er hier een wachttijd van 4 jaar voor een goedkopere sociale huurwoning, als ik geen urgentie voor elkaar krijg.Ach, ik zou het voor vandaag laten rusten, dus ik hou er even over op.Zo naar de meeting waar ik een zware kluif heb om mn uitglijder te gaan bekennen.Nu eerst eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Er zit niks anders op dan het uit te zitten Ekstertje. Het zou zoooo zonde zijn want je bent al zo goed op weg.Is een dagpact iets voor je nu?Ik doe wel mee hoor, als je er wat aan hebt.En als je er niks aan hebt ook trouwens. Middag allen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 AnIn mijn geval was dat de beste oplossing.Ineens stoppen was ook gevaarlijk, risico op andere klachten was zeer groot, maar dat is mijn gevalAls ik zie dat ze het hier hebben over een fles wijn per dag...kun je niet vergelijken met mijn drankgebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik doe zeker mee met het dagpact. Dus Eks. dat zijn er al twee wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Misschien is Eks inmiddels met haar eten bezig? Ga ik ook even doen.En dan heb ik meteen tijd om, terwijl de aardapp. staan te koken, bij te lezen. Alwéér 10 pagina's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Blondie da's balen. Maar als het verhuurbedrijf dat is vergeten te vermelden staat het dan wel in het contract? Enne misschien slim om eens langst het juridisch loket te gaan. Dat is gratis en ze hebben ook juristen die evt. een zaak voor je beginnen. Probeer zomaar een beetje mee te denken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ben ik weer!Een schranspartij van chocolade en een flink stuk Danish Blue kaas van tijdens het koken verder...Dacht..ik kijk nog even hier...las ik over een dagpact.Tuurlijk doe ik mee:) Count me in! Niks in huis hoor en aan de Spiritus ga ik niet;) Lief dat jullie met me meedenken:present:Vandaag dus chocolade en een dagpact als "medicijn".Moet weer wat doen, anders zo zwarte champignons:oNogmaals bedankt voor de steun! Misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ga eten.Tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Hermie ;Heel lief en fijn dat je meedenkt, maar juist het juridisch loket heeft mij doorverwezen naar een advocaat en daar kreeg ik dit te horen.Staat wel in contract dat de einddatum van verhuur 07-09-2011 is, maar volgens de advocaat is dat een flauwte contract en wanneer die mensen de weg een beetje weten dat ze toch een verlenging van het contract kunnen eisen. Schijnt aan bepaalde regels gebonden te zijn zoals sloop, niet nakomen contract, geen betaling, etc...Laat het morgen uitzoeken en probeer de zorgen nu maar even los te laten. BTWIk doe ook mee met het dagpact !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Hoi An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Blondie, jouw advocaat kan een peiljaarverlegging aanvragen als jouw inkomen over 2011 aanzienlijk lager ligt. http://www.rvr.org/nl/subhome_...r,Inkomensgrenzen.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ha Soothe Jij gaat nog steeds harstikke goed las ik, ondanks wat je hebt meegemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dank je Mupke,Ik ga vanavond even kijkenNu eerst naar mijn meeting.Fijne avond allemaal, en ik neem vandaag de eerste niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dat is lang geleden An!Ik doe mijn best An.Ook ik heb mijn rot dagen, maar de drank is op een zijspoor gezet.An sterkte, we"zien" elkaar wel weer.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Blondie,Het is alles niet niets.Toch adviseer ik je, er droog door te gaan.Het overwinnen van hobbels en kuilen doet groeien.Iedere tegenslag, ieder"drama" droog doorstaan geeft vooruitgang.Ik kwam van ver, dus kan het weten.Labiel zal ik altijd blijven, maar alles is onder controle.Steeds kom je een stukje verder, tot de gedachte aan drankuit je hoofd is.Dus blijf trouw aan jezelf en doorloop de tegenslagen nuchter.Soothe groet je.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Nu koken.Heb ik echt zin in.Allen een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Eks ik doe ook mee. En smakelijk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Smakelijk eten Soothe:)Wie houdt er een lijst bij van het dagpact?????Dees????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik doe ook graag meezeker zolang de winkels nog open zijn.heb een vreselijke middag door een rotbrieg vd advokaat.ben helemaal van slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 O dat minder Jane. Heb je toch ondanks het bericht, goed kunnen eten lieverd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dan moet er maar gauw een lijstje komen. Dees is offline inmiddels. Zal ik dan maar weer es?EkstertjeDesiBolJane en ikkeen Blondie (bijna over het hoofd gezien :$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Jane wil, (kun) je er iets over vertellen? Kunnen we je ergens mee helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik doe ook mee Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 ik heb het niet over zwart en witik heb het over de mensen hier in nederlandiedereen die hier woon is toch eigen volken inderdaad er gaat heel veel naar het buitenland maar hier is toch armoede zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 yes geweldig Witje. Goeie avond trouwens. Vandaag een fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden