Spring naar bijdragen

Woensdag 19 janauri

Mupke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen allemaal,
Igor, je hebt blijkbaar niet hard genoeg geroepen, alweer een gat in de dag geslapen dus.
Maar zo heeeeeeeeerlijk, tis net of ik een heleboel slaap aan het inhalen ben.
Vandaag dus geen sportschool, morgen dan maar, en dan ga ik ook echt.
Dan zet ik de wekker en gaat het helemaal goed komen.
Voor iedereen een fijne dag vandaag hoor.
Ennu Snoep, gaat helemaal goed komen, ff (en tsja, wat is ff??) door de zure appel heenbijten dus.
Tot nu toe hou je het prima vol, het je beter voelen gaat vanzelf komen, echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Igor alweer weg, maarre.........heb je onderschrift gezien top meid :present:
toch uit de gordiaanse knoop gekomen dus, mooi.
Doe met je mee!!!

Blondie en Desi heel veel succes en sterkte vandaag :heart:

Vandaag alweer wakker geworden met migraine bah.
Ben zo onzeker als de pest over van alles en nog wat.
Op de momenten dat ik alles tot me door laat dringen raak ik in paniek of schiet ik in een dip.
Zou zo graag iemand hebben die me met de financiële zaken hielp......... en dan geen accountant ofzo, die zet de teller aan op het moment dat je binnenwandelt :(
Heb doordat ik gewerkt heb wel alle schulden af kunnen betalen voor 1 januari maar zit nu dus weer op 0. En er ligt zoveel dat ik niet snap, niet denk te snappen of niet durf...........Open zelfs emails niet uit angst het niet te kunnen. Waar kan ik gratis hulp krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Jop en Saar,

Is er op internet helemaal niets te vinden over mensen die je kunnen helpen Saar?
Er is toch ooit eens een t.v. programma geweest over mensen die van die financiële dingen niets wisten. Die mensen werden toen ook gehopen, maar ik weet niet hoe zo'n buro heet. Misschien weet iemand anders dat wel. Of naar de gemeente stappen???? daar kunnen ze je toch ook verder helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol, ja vind er wel wat op.
Maar ik hoef niet op teevee hoor :D hahaha.
Zo erg is het ook weer niet maar het is zo ellendig dat je alles alleen moet uitzoeken daar baal ik soms van. En cijfertjes.............aiai had een herexamen voor wiskunde dus.........
Dank voor je meedenken, met jou goed?
Vandaag weer werken hè? Heb het fijn :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Saar,

Toch fijn om je weer te lezen hoor! Was bang dat je niet meer zou verschijnen hier nadat je had gemeld wat afstand van het forum te willen nemen. Vind je bijdrage hier altijd erg prettig:present:
Zou niet weten wie of welke instantie je gratis helpt bij zoiets, maar kan me net als Bol voorstellen dat er op internet wel iets te vinden moet zijn. Gemeente klinkt ook goed. Soms wil zo'n gemeentegids ook wel eens goede info geven over de richting waarin je het moet zoeken..
Succes meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen mensen.

Saar ik ben niet bijgelezen nog, maar Blondie had het gisteren over
Social Support, misschien eens googlen of haar per pb vragen?
Ik ga dr zelf ook achteraan, want van advokaten raak ik nu vd regen in de drup,
lijkt allemaal mooi, maar de enigen die verdienen zij zij voorlopig en de schulden
stapelen zich op. Juridisch loket kon mij niet helpen, maar jou misschien wel.
succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Eks; nee hoor ben niet weg :D

Jane; da's ook een idee, juridisch loket..........thanxx!
Sommige zaken heb ik al opgegeven omdat ik notaris en advocaatskosten niet meer kon dragen maar jemig wat kun je je daar toch ellendig door voelen hè? Wens jou ook heel veel succes en sterkte in de strijd! :heart:

Tom kerel wat doe je het toch goed, ik blijf het herhalen!

Zo nu snel de honden uitlaten.
Laterssssssssssss...

good goan
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo terug van Fisi en UWV.
Nog heel wat werk aan de winkel tot mijn spieren/knieen weer in orde zijn. Daarna minstens 2x naar fitness per week is me aangeraden.

Bij UWV hebben ze weer een vacature voor me. Morgen krijg ik verder bericht over deze vacature. Ben benieuwd.

Nu nog een uurtje rust en dan naar stage.

Verder hou ik het droog (tenminste binnen)

`B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Eks, wat kun je de dingen toch leuk verwoorden. Je kinderen hebben vast een hoop lol met jou. "even onder mijn oksels kietelen" :D:D

Goedemorgen allemaal, vandaag dag 16, moet soms al even denken, is het nu 15, 16 of 17? Lijkt me best een goed teken. Heb tot 10.30 geslapen, als een blok, had het even nodig, want de nacht ervoor bijzonder slecht geslapen. En vandaag volle maan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu lees ik dat er wel meer mensen zijn die, nadat ze met drinken zijn gestopt, opstaan met het gevoel een dikke kater te hebben. Dat heb ik nu al maanden. Is wel zo over als ik ff heb gerekt en gestrekt maar blijf het na al die maanden raar vinden. Zeker ook omdat ik eigenlijk zelden of nooit meer aan alcohol denk. Weet iemand iets meer over dit katerverschijnsel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Josje dan houd stage op. Maar ik heb ook nog een sollicitatie lopen via stageplek. Maar moet nog ff afwachten.
Net gebeld door UWV dat ze weer een vacature hebben voor mij. Moet ik nog over beslissen daar het 40 uur is en dat vind ik net wat te veel. Ook volledig administratief wil ik niet meer.

Moby ik heb er geen last van wel in het begin. Er zal toch niks anders aan de hand zijn hoop ik :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik wil heel graag gaan werken. Ik heb 2 jaar in de ziektewet gezeten en wil weer aan het werk. Is beter voor mij en financieel hard nodig. Maar 40 uur is teveel. dan werk ik me weer over mijn kop. En dat nooit meer alsjeblief.Gisteren was mijn eerste afspraak met nieuwe coach en vanmorgen met andere consulent. Net belde weer iemand anders met een vacature. Gaat wel hard zo. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Best blij
Overmorgen een optreden, dus op het laatst nog van alles herstellen enzo aan mn kostuum. Leuk en spannend. Ik hou daarvan.
En ik ben opgelucht en blij dat ik gister zo goed voor mezelf ben opgekomen.
Ja ik voel me ook katerig smorgens.
maar dat heb ik altijd wel gehad, ook als klein meisje. Ik ben geen ochtendmens. heb ook regelmaltig een ochtendhumeur. Vroeger kreeg i wel eens Davitamon van mn moeder, toen ging het beter. Nu neem ik Kira en wacht stilletjes tot mn pilletje werkt.
Soms wordt ik zelfs huilend wakker, zo erg is het dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...