zoermuis Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 ben weg. Kom straks tussendoor nog ff kijken.Doejjjjjj,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goeiemorgen allemaal, Igor, je hebt blijkbaar niet hard genoeg geroepen, alweer een gat in de dag geslapen dus. Maar zo heeeeeeeeerlijk, tis net of ik een heleboel slaap aan het inhalen ben. Vandaag dus geen sportschool, morgen dan maar, en dan ga ik ook echt. Dan zet ik de wekker en gaat het helemaal goed komen. Voor iedereen een fijne dag vandaag hoor. Ennu Snoep, gaat helemaal goed komen, ff (en tsja, wat is ff??) door de zure appel heenbijten dus. Tot nu toe hou je het prima vol, het je beter voelen gaat vanzelf komen, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Mevr Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goeiemorgen allemaal!Igor alweer weg, maarre.........heb je onderschrift gezien top meid toch uit de gordiaanse knoop gekomen dus, mooi.Doe met je mee!!!Blondie en Desi heel veel succes en sterkte vandaag Vandaag alweer wakker geworden met migraine bah.Ben zo onzeker als de pest over van alles en nog wat.Op de momenten dat ik alles tot me door laat dringen raak ik in paniek of schiet ik in een dip.Zou zo graag iemand hebben die me met de financiële zaken hielp......... en dan geen accountant ofzo, die zet de teller aan op het moment dat je binnenwandelt Heb doordat ik gewerkt heb wel alle schulden af kunnen betalen voor 1 januari maar zit nu dus weer op 0. En er ligt zoveel dat ik niet snap, niet denk te snappen of niet durf...........Open zelfs emails niet uit angst het niet te kunnen. Waar kan ik gratis hulp krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Moghu Jop en Saar,Is er op internet helemaal niets te vinden over mensen die je kunnen helpen Saar?Er is toch ooit eens een t.v. programma geweest over mensen die van die financiële dingen niets wisten. Die mensen werden toen ook gehopen, maar ik weet niet hoe zo'n buro heet. Misschien weet iemand anders dat wel. Of naar de gemeente stappen???? daar kunnen ze je toch ook verder helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Hoi Bol, ja vind er wel wat op.Maar ik hoef niet op teevee hoor hahaha.Zo erg is het ook weer niet maar het is zo ellendig dat je alles alleen moet uitzoeken daar baal ik soms van. En cijfertjes.............aiai had een herexamen voor wiskunde dus.........Dank voor je meedenken, met jou goed?Vandaag weer werken hè? Heb het fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Hoi Saar, Toch fijn om je weer te lezen hoor! Was bang dat je niet meer zou verschijnen hier nadat je had gemeld wat afstand van het forum te willen nemen. Vind je bijdrage hier altijd erg prettig:present:Zou niet weten wie of welke instantie je gratis helpt bij zoiets, maar kan me net als Bol voorstellen dat er op internet wel iets te vinden moet zijn. Gemeente klinkt ook goed. Soms wil zo'n gemeentegids ook wel eens goede info geven over de richting waarin je het moet zoeken..Succes meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goedemorgen allemaal.Voel me gelukkig wat beter dan gisteren.Gisteren nog ff naar de stad geweest en zit lekker met mijn nieuwe kleren aannet geschoren en onder de douche vandaan, ontbijt naar binnenen om 10:00 acupunctuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Fijn dat je weer accupunctuur hebt Tom, daarna voel je vast nog beter! Eerder hielp het bij je toch ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goeiemorgen mensen.Saar ik ben niet bijgelezen nog, maar Blondie had het gisteren overSocial Support, misschien eens googlen of haar per pb vragen?Ik ga dr zelf ook achteraan, want van advokaten raak ik nu vd regen in de drup,lijkt allemaal mooi, maar de enigen die verdienen zij zij voorlopig en de schuldenstapelen zich op. Juridisch loket kon mij niet helpen, maar jou misschien wel.succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 De eerste keer zeker ekstertje, ben er vandoor.Zie jullie later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Hi Eks; nee hoor ben niet weg Jane; da's ook een idee, juridisch loket..........thanxx!Sommige zaken heb ik al opgegeven omdat ik notaris en advocaatskosten niet meer kon dragen maar jemig wat kun je je daar toch ellendig door voelen hè? Wens jou ook heel veel succes en sterkte in de strijd! Tom kerel wat doe je het toch goed, ik blijf het herhalen!Zo nu snel de honden uitlaten.Laterssssssssssss...good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Fijn Sara!Tom, succes bij de acupuncturist (wat een woord eigenlijk:o Leuk voor de Scrabble!)Ekstertje gaat weer n's wat doen thuis...Geen zin, maar ja...wanneer wel? Zucht...even onder mijn oksels kietelen en wat actie ondernemen dus!Toedeledoki en hou het droog:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Zo terug van Fisi en UWV.Nog heel wat werk aan de winkel tot mijn spieren/knieen weer in orde zijn. Daarna minstens 2x naar fitness per week is me aangeraden.Bij UWV hebben ze weer een vacature voor me. Morgen krijg ik verder bericht over deze vacature. Ben benieuwd.Nu nog een uurtje rust en dan naar stage.Verder hou ik het droog (tenminste binnen)` Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Lieve Eks, wat kun je de dingen toch leuk verwoorden. Je kinderen hebben vast een hoop lol met jou. "even onder mijn oksels kietelen" :DGoedemorgen allemaal, vandaag dag 16, moet soms al even denken, is het nu 15, 16 of 17? Lijkt me best een goed teken. Heb tot 10.30 geslapen, als een blok, had het even nodig, want de nacht ervoor bijzonder slecht geslapen. En vandaag volle maan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Klinkt goed Desi! Als je via UWV werk vindt, moet je dan stoppen met je stage? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Nu lees ik dat er wel meer mensen zijn die, nadat ze met drinken zijn gestopt, opstaan met het gevoel een dikke kater te hebben. Dat heb ik nu al maanden. Is wel zo over als ik ff heb gerekt en gestrekt maar blijf het na al die maanden raar vinden. Zeker ook omdat ik eigenlijk zelden of nooit meer aan alcohol denk. Weet iemand iets meer over dit katerverschijnsel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Hallo Moby, ik weet niet hoe het werkt. Weet wel dat ik dat ook heb, niet elke ochtend maar wel regelmatig. Lees het ook wel meer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ja Josje dan houd stage op. Maar ik heb ook nog een sollicitatie lopen via stageplek. Maar moet nog ff afwachten.Net gebeld door UWV dat ze weer een vacature hebben voor mij. Moet ik nog over beslissen daar het 40 uur is en dat vind ik net wat te veel. Ook volledig administratief wil ik niet meer.Moby ik heb er geen last van wel in het begin. Er zal toch niks anders aan de hand zijn hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Spannend Desi. Maar wel fijn om weer aan het werk te gaan toch? 40 uur zou ik ook teveel vinden. Ik heb 3 febr. mijn eerste afspraak bij het UWV werkburo, is een totaal nieuwe wereld voor mij. Ben benieuwd wat dat allemaal gaat brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ja ik wil heel graag gaan werken. Ik heb 2 jaar in de ziektewet gezeten en wil weer aan het werk. Is beter voor mij en financieel hard nodig. Maar 40 uur is teveel. dan werk ik me weer over mijn kop. En dat nooit meer alsjeblief.Gisteren was mijn eerste afspraak met nieuwe coach en vanmorgen met andere consulent. Net belde weer iemand anders met een vacature. Gaat wel hard zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Hallo nijnHoe staat het leven met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Nou Desi, dan zal er binnenkort echt wel wat komen, leuk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Hallo allemaalBest blijOvermorgen een optreden, dus op het laatst nog van alles herstellen enzo aan mn kostuum. Leuk en spannend. Ik hou daarvan. En ik ben opgelucht en blij dat ik gister zo goed voor mezelf ben opgekomen. Ja ik voel me ook katerig smorgens. maar dat heb ik altijd wel gehad, ook als klein meisje. Ik ben geen ochtendmens. heb ook regelmaltig een ochtendhumeur. Vroeger kreeg i wel eens Davitamon van mn moeder, toen ging het beter. Nu neem ik Kira en wacht stilletjes tot mn pilletje werkt. Soms wordt ik zelfs huilend wakker, zo erg is het dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Mogge allemaal,Sara nibud proberen?Nou wonam had je nog geluk dat je Davitamon kreeg, ik kreeg elke avond een lepel levertraan en word nog misselijk als ik er aan denk. Zie die fles nog staan..........gadver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden