PROUD2BME Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Thanks coor de tips jongens,ik ga weer de verpleging in!Misschien tot straks! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goedemorgen allemaal!Gefeliciteerd Eksje en Yaja met jullie 80 dagen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Wat goed Ek. al zoooolang droog lieverd. Op naar nog heel veel meer dagen hé?Leuk dat Ya ook al weer zolang droog is. We hebben hier toch superkanjers tussen zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Denker. Eet je kat nog wel goed???? Een van de eerswte dingen als een kat inderdaad verkouden is, dat eten ze niet meer.Zodra een kat z'n neusje vol zit en ze niet meer kunnen ruiken, stoppen ze met eten. Misschien moet je dat een beetje in de gate houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ja bollie, soms wel, nu toch waar dat gevoel vanbinnen. Ben hier druk bezig met een reparatie van een laptop welke langs geen kanten werkt. Begin er van gefrustreerd te geraken. Hoe is het nu met je pc ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Yaja lieverd, weet je dat mentholpoeder heel goed tegen de jeuk helpt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik zal straks weer eens kijken Rekel hoe nu verder met de p.c. Dan zal ik het op het andere draadje schrijven. goed? Nu eerst ff m'n ramen zemen, die zien er niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Mensen ik ga een ff wat dingetjes doen zodat ik vanmiddag met een gerust hart naar mijn moeke kan om haar te gaan verblijden met mijn hulp.(Ze beginint wat makementen te vertonen want ze is afgelopen zondag weer eens niet goed geworden en dat komt de laatste tijd steeds vaker voor:$ ) Ze is inmiddels 85 jaar.Ik zal maar eens beginnen met douchen en fysio oefeningen anders kom ik niet op gang. Pff wat heb ik daar moeite mee:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hey bolletje, ja hij eet nog wel. Dit is niet de eerste keer dat ie het heeft. Vorige keer heb ik zijn eten opgewarmd in de magnetron en gevoerd met een theelepel. Door de warmte ruikt ie het weer. Maar zo erg is het nog niet hoor er zit gewoon wat snot in de neus daarom snurkt ie ook erger dan normaal. Een jaar geleden had ie het ook, ik kwam thuis van me werk en schrok me dood ik denk daar ligt een volwassen vent te snurken op mijn bed, ik voorzichtig naar boven en gelukkig het was de kat, heb toen antobiotica gehaald en was ie zo weer de oude. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Bedankt voor de felicitaties:)Probeer zo iedere keer mijn bakens te verzetten, nu op naar dag 100..Dag voor dag natuurlijk:PWill:Werk ze, het zal goed voelen om weer op je vertrouwde stek te zijn denk ik...Voel je je wat beter nu?Josje:Jij ook al op dag 17, gaat ook goed hèBolletje:Hoop dat je dan net zulk mooi weer hebt als hier Bol. Ramen zemen vind ik niks, maar met een zonnetje erbij is het nog een beetje te doen;)Susana:Volgens mij is het zelfs voor stuifmeel van de bomen te vroeg...reageer je niet op huismijt?Bako:Ik zie het voor me... 3 brede geuniformeerde agenten...muziekje erbij:P:D Hi hi... En nu gaat Eksje een krantje lezen in het zonnetje dat op haar bankstel schijnt..Bakje koffie erbij, mmmmmhhh...Het water loopt me in de mond! Vandaag zo wie zo een relaxte dag. Pas na 14.30 uur krijg ik het druk. Ik ga nu dus maar even lekker van de rust en stilte genieten!Iedereen een fijne droge dag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Denker.Eks. het :rose:netje schijnt hier nog niet maar ik kan hem, als hij wel zou schijnen ook niet zien. M'n ramen zijn zoooooooooo ontzettend smerig. Dat is dan zo lekker als die weer schoon zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hoi Eks, nog niet zoals het moet, maar dat is wat te snel denk ik. Merk wel dat de goede momenten meer anwezig zijn dan daarvoor, dus ik heb hoop. Hoop dat de pijn verdwijnt en dat ik terug rustig kan ademen.Geniet van de stilte, je krant en het zonnetje. Ik heb het juist klaargespeeld om die é'§(è'çè!ùµ$^ pc te repareren, yiaahoeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Een goede morgen iedereen, amaai, 9 uur aan één stuk geslapen, kan me niet herinneren wanneer dat voor het laatst gebeurd is ! En de zon schijnt nog ook, fantastisch.Alleen teveel werk, een mederwerker in 't buitenland heeft er de brui aangegeven en een andere in België is depressief geworden en zit thuis. Blijft er alleen bibi nog over en die zal dus als een gek moeten gaan reizen om dingen her en der op te vangen. Ziet er ni goe uit (vrouwlief zal ni content uit, was het net gewoon aan 't worden dat ik een beetje normaal aan 't leven was)Nu terug aan 't werk, tot later !! Liefs, Muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hoi Muf, wees je een beetje voorzichtig op de baan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ook goede morgen, jullie zijn er vroeg bij.Sommige verhalen klinken erg heftig. Zo heb ik het nog niet ervaren. Maar goed ben ook nog niet echt gestopt, nu vanaf maandag, maar weekend komt eraan. Ik ga mijn best doen. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goeiemorgen allemaal!Yaja en Eks: :present::present::present::present:Igor: waarom moest je er steeds uit vannacht?Muffin: goed gedaan hé! Balen dat er nu zoveel werk op je af komt, sterkte en succes!Draadje van gisteren gelezen, kan onmogelijk overal op reageren, nou ja zou ook mosterd na de maaltijd zijn................Gisterenmiddag gaan trainen, weer laat thuis, nog gegeten en toen weer op de bank in slaap gevallen tot 02.30 dus........beetje brak nu. Merk ook dat ik momenteel een kort lontje heb en me nogal sjaggie voel.Niks voor mij, tja is weer eens wat anders Zal ook wel komen omdat ik nu een week niets gedronken heb.Training was lang en k.k.k.k.koud; had er notabene gesneeuwd! Affijn voor je hond doe je veel niewaar maar het veld was één grote blubberpartij en moet je nu mn huis zien geen zandbak maar een leemput grrrr.Verder belde dochter gisteren dat de scheiding nu definitief is pffff komt veel op hun af en voel me knap machteloos.Mezelf gedwongen achter de financiën te gaan zitten en zie: ik heb weer overzicht Alleen niet m.b.t. de toekomst en word daar onrustig van.Zo nu ff voortmaken, de honden moeten ook nog uit.Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hallo Jaap en welkom hier!Heb je net gelezen bij wie-is-wie, goed dat je het probleem (h)erkent en er aan wilt werken.Denk dat je hier veel steun kunt vinden, we kennen allemaal de valkuilen en moeilijke momenten hoor.Wat betreft het weekend: er zijn meer mensen (waaronder ik) die extra moeite hebben met het weekend, soms sluiten we dan een zgn. "weekend-pact" waarin we elkaar beloven dan niet te drinken. Mij helpt dat erg. Maar ik weet niet of jij al zover bent dat je dat aan kan/durft.Schrijf in elk geval lekker mee hier!Will: rustig aan jongen, stap voor stap, elke (kleine) verbetering is winst. En blijf naar jezelf (en je lijf) luisteren, hè? gelukkig dat het met die pc gelukt is! Kun jij ook websites bouwen trouwens?Oeps, zit ik als enige vrouw met 3 mannen hier ?Ga me maar eens gauw aankleden dan hahaha.Dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Kom dan maar in het weekend veel hier Jaap. Dat geeft een wat zekerder gevoel. Er is bijna altijd wel iemand die kan reageren op je als je het moeilijk hebt. Die kunnen je er wel doorheen trekken.Welkom trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Jaap ga je maandag voor stoppen? Je hebt al zoveel geminderd dat moet gewoon lukken joh. Wij zullen er zijn om je te steunen. Reken daar maar op. Alvast een voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hallo, bijna niemand kent mij nog denk ik. Maar dat maakt niet uit, eigenlijk is het goed dat er "wisseling van de wacht" is. Er wordt wel eens gevraagd, hoe gaat het toch die oudgedienden? Zijn ze weer aan het drinken gegaan, of gestopt gebleven? En hoe gaat dat dan?Zelf ben ik gestopt gebleven, nu twee en een half jaar ongeveer. Tellen doe ik niet meer.Er is wel heel veel gebeurd in die tijd en er gebeurt nog steeds meer.Waar ik eerder met drank voor wegliep, komt nog steeds flink terug.Ik ben in therapie gegaan, dat gaat allemaal met horten en stoten. Niet heel gemakkelijk.Maar ik kan wel zeggen dat ik niet meer terugverlang naar die dranktijd. Sommige dingen komen hard binnen, zo erg zelfs dat je er een dekentje overheen wil leggen. Mijn mechanisme is nu: sporten, werken, en als het te erg wordt met de emoties: toch echt even ervoor gaan zitten en nadenken waar dat allemaal vandaan komt.Niet gemakkelijk, maar wel helder.Dus ik wens jullie allemaal veel succes en wens iedereen elke dag iets leuks toe, waardoor je toch weer weet waar je het allemaal voor doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Wel wel, ons Vie sé, dat is pas lang geleden. Het gaat je goed zo te lezen, en dat is heel fijn Saartje, dat luisteren valt wel mee, tijd zal de rest moeten doen vrees ik. Ja hoor, zij het in beperkte mate. Heb vroeger een kleine 10j de site van Videoland België gemaakt en onderhouden. Nu heb ik alleen die van mezelf nog, gemaakt met Frontpage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Kijk eens, ons aller Vie.Nog steeds op dit ondermaanse, gelukkig maar.Ga zo door Vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hallo Vie . Fijn je weer eens te lezen en dat je het droog hebt gehouden zolang.Ja het leven kan ook soms hard zijn maar er zijn ook natuurlijke mooie dingen in het leven en daar moeten we ons dan maar aan op trekken. het gaat echt niet altijd van een leien dakje. maar samen staan we sterk!Will:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Iedere dag iets leuks, als dat zou kunnen.Het is ver van lachen, zei de bruid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Waar is dat nou weer uit, Soothe, uit welk boek of prachtig gedicht? Zo lang niets meer van je gehoord, wat fijn dat ik je nu tref. Ik schiet meteen in de lach om die arme bruid, maar voor jou is het minder.Gunst, kom ik hier even kijken en er staan welliefst 3 lieve berichten op me te wachten, en word ik nou ook nog zo vriendelijk verwelkomt?Dat vind ik heel lief!Maar ik heb voor de rest niet zoveel te vertellen. Het gaat gewoon voort. Er zijn emoties, je ploetert er maar wat mee rond, en soms heb je ineens iets heel leuks te pakken.Drinken IS gewoon geen optie als je er niet mee om kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden