rapilos Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Wie moet er nog ademen Igor??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Dat wel rapi, maar het gevoel heb ik nog even meegenomen vanuit de droom naar RL.... Maar goed, dat gaat ook wel weer over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Goedemorgen allemaal.Ga de hond even uitlaten en daarna onbijt maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Ga er weer uit lieve mensen.Allemaal nog een hele fijne dag gewenst.Enne...hou het droog he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Vertrek hier nu ook weer richting het midden des lands.Laterssss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr alledrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 ga afsluiten.Nog een fijne en droge dag allemaal.Doejjjjjj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 goeiemorgen allemaal die er nog zijnvandaag de jongste 7 jaardus dat wordt een drukke daggisteren avond zei nog een vriendin via hyvesgaan we lekker een wijntje drinkentoen zei ikke niet waarop zij zei waarom niettoen heb ik maar gewoon gezegd dat mag ik niet met mijn medicijnenis ook niet gelogen deed het normaal altijd maar het mag nietmaar ziet er wel tegenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Snoep, hartstikke goed. En gewoon voet bij stuk houden, tegenover het bezoek EN tegenover jezelf. En je zult het wel harstikke druk hebben, is alleen maar goed. Gefeliciteerd met je zoontje trouwens. ik hoop dat jullie een heerlijke fijne verjaardag zullen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Mornink to ya all. Have a nice day.Ik drink ook nog een bakje, hondjes en de kat. En echt jongens, ik zeg het vaak en mss denken mensen dat ik het niet meen maar: ik vind het zo fijn om zonder kater wakker te worden. Hoe rot ik me soms ook kon voelen(nu niet hoor), ik was altijd blij en dankbaar voor mn nuchtere kop.Dat wens ik jullie allemaal. En het kan. Het gaat niet vanzelf, herstel is ook hard werken maar het levert me zoveel op.Ik ga weer, sluit bcompu ook af anders blijf ik stiekum meeloeren en doe ik niet wat ik nu wil doen:o:)Ach ja, zelfkennis, begin van alle wijsheid he.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Hhi, fijne dag BB. En denk erom ............. niet teveel snoepen he??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Goeie morgen kanjers. Zondag rustdag hé? Nou ik heb dan ook tot 9.30 doorgeslapen.Wil vandaag eens een hele tijd gaan schilderen. Dat schilderij moet nu maar eens af. Dat duurt te lang. Zo ff lezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Ikke??? Teveel snoepen???? Gaat niet lukken Yvonne. Liefje komt straks thuis en neemt Belgische pralines mee. Dus ja, wat mot je dan....hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 quote: Originally posted by: BamBamIkke??? Teveel snoepen???? Gaat niet lukken Yvonne. Liefje komt straks thuis en neemt Belgische pralines mee. Dus ja, wat mot je dan....hihi Wooooooooooooooooooow, ja, en die KUN je natuurlijk niet laten bederven, zou zo zonde zijn... Nou, geniet er dan maar lekker van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Ook goeiemorgen Bol.Lekker rustig dagje dus. Aan de schilder.... leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 quote: Originally posted by: sailorgpwdwmoegwn!of ieets wat eer op moet lijken. Sailor, het is toch alleen je toetsenbord wat kapot is hé??? :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Mogge allemaal,Zo ben weer een beetje uitgemopperd over alweer dat gips dus weer present.Blondie niks mis mee als je ouders je verwennen want het is best fijn om zelf ff ook weer kind te zijn.BB als jij niet meer snoept eet ik mijn schoen op.Rapilos je bent en blijft een kanjer wat je gezondheid betreft.Snoepje gefeliciteerd met je kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 heb je nou nog gips om je pootje Drup, jemig, kan me indenken dat je daar mopperig van wordt .... op zijn minst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 nee hoor bol,zat in het halfdonker wat te typen,maar de letters komen pas een hele tijd na de aanslag,en een heleboel doen het niet meer,is geen werken zo!nou wil r wel eens wat koffie overgan,en dar kunnen ze blijkbaaar slecht tegen!morgen fijn een nieuwe halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Of alle toetsjes eraf wippen en goed schoonmaken, helpt vaak ook wel hoor. Is goedkoper dan een nieuw toetsenbord. Maarre.. niet vergeten om ze in de goede volgorde neer te leggen anders kun je straks ineens Arabisch typen;)Goedemorgen trouwens allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Hoe gaat het verder met je Sailor? Al goed gewend in je nieuwe huis? En het poezenbeest? Voelt die zich ook al wat prettiger?Goeie morgen Hermie. Ga je vandaag nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Niets speciaals Bol. Moet nog een hele berg was wegwerken, tsja klein nadeel van weer werken haha. Maar jij wilde gaan schilderen dus hup aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Strijken Hermie?? vond dat vroeger altijd leuk om te doen.Ik ben al aan het schilderen hoor. Zit dat te doen bij m'n p.c.Moggel lieve Jane:heart: Ga jij vandaag ook lekker zitten niksen? Beetje lezen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Wie had het over strijken Bol? Strak vouwen is ook een kunst hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden