Jaap Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 droog is voor mij een prima woord met genoeg positieve associaties:droge humordroge worstonder een paraplu sta je droogmorgen is het droog weerop een terp woon je drooghoog en drooghot brand beter als het droog isde luier is nog droogEr zijn er vast meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 zo, ik zou een broodje klaar maken..was de tomaat even af onder de kraan...begint dat ding te schuimen!!!dan maar jam erop. Ik zal ook aan de slag mensen. Prettige dag iedereen. dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Rapilos, heel erg van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!!xx!!!!xx!!!!!xx!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Tatum, anderen hebben het ook eens voor mij gedaan. I know the feeling !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Teveel...zie je eigen posting van 11.53!! dag lieve man!! (toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ik heb m'n Schaapjes op het droge:Den dat is droge humor van me,was het maar waar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Maar een serieus, ik heb het al een aantal keer gelezen hierDat je een man bij de supermarkt tegenkomt enzo. Hoe weet je nou of zo'n man vrijgezel is ? Ze zijn altijd bezet. En dat denken ze ook van mij....Vroeger in de kroeg besprong ik een man gewoon als ik em leuk vond....Ik ben P al eens tegengekomen in een bus, 2 jaar geleden! Hij is busschauffeur. We hebben allebei nix gezegd toen. Pas op de datingsite kwamen we in gesprek.Maar ja ben het toch zat hoor, ik ga lekker dansen en kostuums naaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 DANKJEWEL WOMAN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ik ken mijn posting Beate, maar of het altijd zo is... Dag lieve vrouw (toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hup op naar de Antabus.Kore jij ook proficiat met je eerste jaar droog.Prachtig hoe je je verhaal omschreven hebt.Tatum fijn dat het zo goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hallo allemaal,Rapilos van harte gefeliciteerd met je nieuwe levensjaar. Hoop dat een fijn jaar wordt in goede gezondheid :present: Hier alles oke. Heb vanmorgen Caro geholpen met het inelkaar zetten van haar krabpaal dus moet nog bijlezen. Een heel gevaarte met vanalles erop en eraan maar errug mooi. Ze is er blij mee en dan ben ik het ook. Nou de katten nog hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Shahira welkom en ik hoop dat je snel je draai kan vinden hier.Tatum ben erg blij voor je.Blondie Alle mijlpalers ook een Maakt niet uit hoeveel dagen het zijn want elke dag is een mijnpaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 een "mijnpaal" drup? klinkt explosief!!de nieuwbouw hier is net die achmea reclame,"er gaat altijd meer in dan je denkt"! dus na wagentje zoveel stuurden ze nu de grootste betonwagen die ik ooit gezien heb,maar die kan niet door de bocht komen! foutje,bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hahaha Sailor, had ik niet eens gezien. Rare tikfout eigenlijk maja ik laat hem maar zo staan in de hoop dat anderen er ook om kunnen lachen want ze weten heus wel dat ik het niet zo bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Wat een stilte hier...Ga ik maar weer effe kliederen en klodderen.Ik krijg voor 16 uur te horen wanneer ik terug kan naar mijn eigen huis.Effe gedachten verzetten maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Wat een toestand Blondie...beetje geduld hebben, het is niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Weet je al wat bondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 +l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goeie middag lieve kanjersGoh, wilde ik vanochtend net een berichtje gaan schrijvan, stond de D.A. al voor de deur.Er is veel geschreven vandaag en ik heb geen zin om het allemaal te gaan lezen, want ik ben een beetje moe.Ga zo eens voor de inwendige Bol zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Rap. van harte gefeliciteerd lieverd, en heeeeel veel voor jou.Dees geweldig hé? Na zo lang gevochten te hebben, ben je eindelijk winnaar. Van harte meis. :heart: :heart: :heart: :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Snoepie hoe is het vandaag met jou gegaan? is het een beetje gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ben ik eindelijk weer hoor !!! Met nog steeds onzeker nieuws... maar wel goed nieuws...In Mei zit ik in ieder geval weer in mn koophuis. Zijn wel bezig om de huurders er nog sneller uit te krijgen. Streven is Half Februari, zodat ik er per Maart zelfs al in zou kunnen... Ik hoor dinsdag wanneer ik er precies weer in kan... IK BEN BLIJ !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Er valt hier echt veel te lezen zeg!Sommige die het al een tijdje volhouden, andere die het moeilijk hebben!Nu snap ik ook dat men zich gesteund voelt op deze site, ik had me niet meteen aangemeld aangezien ik altijd even de kat uit de boom kijk haha.En....omdat ik toch ook wel schaamtegevoel had.Gister echt moeilijke dag gehad van 12 tot 20.00Op een gegeven moment heb ik me zeer fanatiek op de afwas gestort (dat de borden nog heel zijn!), dat ik op een bepaald moment helemaal over mijn boosheid (trek) heen was.Weer een dag overwonnen dacht ik voor ik me bed in ging.Vandaag gelukkig een betere dag, ik hoop voor degene die het moeilijk hebben dat ze toch de dag door kunnen komen. Shahire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 @ Blondie: zou super voor je zijn als je er dan al in kan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Joh Blondie wat een geweldig bericht meis. Wat heerlijk voor je zeg. maar het mag ook wel eens mee vallen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden