Spring naar bijdragen

zondag de 30e

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 437
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
BamBam

quote:

Originally posted by:
Josje

He blondie teruggevallen? Hoe weet je dat bambam, heb ik iets gemist?

BB says: nee hoor Josje, ik vraag me af waarom iemand er doorstart erbij zet enzo.

Eerlijkheid gaat het dus om, naar mijzelf...
Ik ga het veranderen BB...
Weer wat geleerd.

Ook dat ik beter moet lezen !!!
Brilletje nodig ;) en vooral bij mijzelf blijven...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, dag 1 ben ik ook mee begonnen. Mag ik je een boek aanraden? Niet alleen het Big Book vd AA natuurlijk, maar de twaalf en twaalf. Daar staan de stappen uitgebreid in beschreven. Probeer het es, wat heb je te verliezen. Niet meteen naar een meeting(zou ik ook mooi vinden) maar alleen lezen. Wie weet heb je er wat aan en kan het je steunen.(ken je bestellen via de AA website, kost niet duur:-)

Niet geschoten is altijd mis, toch? Take care meisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ik ben ook weer aan de koffie, en lees mee, de komende tijd het zal wat tijd vragen voor ik me goed kan inleven of inlezen in alle mailtjes daar moet ik toch langer voor niet drinken.
Vandaag moet ik gewoon werken maar het is koud vandaag en ik heb bijna geen verwarming op zaak dus blijf ik maar lekker thuis en doe de btw, het is immers de laatste dag.

Ga zo mijn huis ruimen ik heb het erg druk gehad en dat is goed te zien aan rommel hier, en een opgeruimt huis geeft een opgeruimt humeur alles helpt .

gr. helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
BamBam

Volgende week kan ik weer foto's van mn digitale camera halen, mss lukt het dan om onze lelijkerd ff hier neer te zetten.

:angry:

Hoe kun je dat nu zeggen Bammie, want ik heb al foto's gezien van dat Guppie. En oooo wat is die ook ontzettend mooi. Een vreselijk mooi koppie met van die bolle oogjes. Nee dat zijn ook zulke lieverds. En vreselijk sterk. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder, ik ben ook pas sinds kort weer hier en het is inderdaad een tijdje meelezen geblazen om het weer te volgen.
Knap van je trouwens van gisteren!

Hier ook een feessie vandaag, maar vandaag telt en vandaag is te overzien en drink vandaag NIET.

ALBERTINA , ik zie je af en toe voorbij vliegen... ik mis je, hoe is het?? :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...