Spring naar bijdragen

zondag de 30e


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 437
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Josje


Goedemorgen Tom, hoe is het?

Goed hoor josje (was ff eieren aan het bakken)
Straks koffie drinken bij schoonouders en afscheid nemen van de hond.
Volgende week een midweekje weg met (stief) dochter, man en kleinkind, en de hond logeert daar.
Lekker een weekje Zeeland
Vrijstaande villa met sauna en whirpool, open haard enz...
en ik ben de enige die drinkt...
word iig niet gestimuleerd door anderen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Sommigen zijn alweer een tijdje wakker zie ik.
Allereerst gefeliciteerd vvor al degene die het allemaal alweer tig dagen hebben volgehouden :musicnote::present::moon::present: Goed hoor!! Ga zo verder :)

Ik schrok ook van het bericht van Tatem, hoop dat ze vandaag alles iets in een wat helderder perpectief kan zien. Heel vervelend om te lezen dat iemand zich zo down voelt, hoop dat ze ook hier even flink van zich kan afschrijven.

@Bolletje: Jij en Toos goeie nacht gehad?

Nu eerst koffie met een peukje. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste nacht met Toos,

Nou Toos is al helemaal ingeburgerd hoor. Of ze hier altijd al gewoon heeft. het is een heel vrij, vrolijk, nieuwsgierig maar bovenal een ontzettend lief diertje.
gisterenavond lag ik op de bank en had een botje op m'n borst liggen. OP een gegeven moment pakte ze het botje en ging daar aan knauwen. Dat stond niet zo lekker op zo'n zachte heuvel dus ging ze er bij zitten, boven met haar poeperd op mijn gezicht.
Maar al gauw had ze daar genoeg van en er moest weer gespeeld worden. Dan rent ze als een gek over de banken heen, hetzelfde als mijn vroegere chihuahua.
Na een tijdje had ik een volle neus en ja dan moet ik ff snuiten. Ja dat dacht je. Toen ik dat deed kwam ze aanrennen en trok de zakdoek uit m'n handen. 3 x raden waar mijn handen mee vol zaten. Jakkie.
Op 0.15 gingen we richting bed, maar ik denk dat ze dat niet gewend was dus zoeken voor de juiste plek om te gaan liggen. Dat heeft dus bijna 3 kwartier geduurd en ja hoor eindelijk had ze een plekkie gevonden MIJN KUSSEN:angry: Ik heb vannacht slecht geslapen ik denk dat het 4.30 was voor ik ff kon pitten. Bang dat ik op haar zou gaan liggen, daarom is het ook zo laat nu. Maar ik wil ze nu al niet meer kwijt. Wat is het een lieved. En zo vrolijk. Dat was met mijn andere hondje heel anders. Die was ook wel lief hoor maar gisterenavond op mijn schouder gaan liggen met haar koppie tegen mijn gezicht aan, nee dat heeft Poemeltje nooit gedaan.
Zo een heel verhaal op de vroege morgen maar ik wil het graag met jullie delen.
Ja en ik vond het toch erg vervelend dat Blondie zo veel pech heeft gehad met haar auto. Daar heb ik gisteren toch ook nog een tijd over liggen denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat klinkt dat fijn bolletje, en volgens mij ga je er echt niet opliggen hoor. Mijn hond slaapt hier voor mijn stoel onder tafel, en als ik beweeg schuift hij vanzelf op. Maar het is natuurlijk even zoeken. En fijn dat ze zo vrolijk is en speels. Gezellig:present:

Lekker tom een weekje weg, ben jaloers op die sauna... Ga je het nog wel een keer vertellen aan je familie? Het kan je ook steunen en ze weten vast wel hoe het zit of niet? En vandaag maar eens gebakken eieren ipv gekookte;)??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blondie6173

Zodra mijn auto gemaakt is kom ik haar dan wel halen Bol...
:P



Als je het maar uit je hoof laat. Nee ze heeft m'n hart gestolen hoor. het is zo'n ondeugend klein drolletje. Heerlijk, maar je mag zeker gauw weer komen hoor met Igor. Gisteren toen jullie weg waren werd ze even onrustig zo van, Waar zijn die twee reddende engelen?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...