Spring naar bijdragen

woensdag 2-2-2011


igor

Aanbevolen berichten

Goedemiddag.
Antabusje zit er weer in.
Ja Soothe, RRR werkt bij mij ook het beste. Alleen dat vervelende uitstellen zit me dwars. Jij hebt daar dus ook zo'n last van?

Snoep je gaat goed he. Fijn als je van je buien af bent. Positiviteit voelt veel beter.

Ben net bij vriendin aan de deur geweest. Doet niet open. Ik weet dat ze thuis is. Ze zal na gisteravond wel bont en blauw zijn.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Desi, blijf je wel goed op jezelf passen? Het is moeilijk om te zien dat andere mensen lijden en nog niet de keus kunnen maken veranderingen aan te brengen in hun leven. Je kunt er alleen voor ze zijn en voor de rest: Loslaten. Dat is niet gemakkelijk maar meer kan ik niet doen voor een ander. Take care.

Ik ben weer weg.

Hoi Kate.

Tas, fijn ff van je te horen. Succes meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer veel last Desi.

Echt waar. Ik zit vol voornemens en er gebeurt weinig.
Ik moet me echt er doorheen drukken om actie te ondernemen.

'S avonds heb ik geen blij gevoel. Weer niet gedaan, wat ik
van plan was.

Desi, je gaat goed. :present:

Misschien dat het beter wordt als de dagen gaan lengen.

Snoep, je gaat geweldig.:present:

Allen een groet.


ACTIE NU!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Desi, het is naar en rot.
Helaas je kan niets doen.

Nooit, echt nooit, voor iemand die drinkt met drank gaan slepen.
Niet doen!!

Voor je het weet, zit je mee te drinken.

Blijf zoals je gaat en laat los.
Je bent zelf nog te kort op weg, om dat aan te kunnen.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bammetje :)

Ja triest Desi. En toch: het is haar leven. Als je jouw leven te veel opvult met zorgen om haar ben je er niet voor jezelf. Je hoeft er ook niet altijd voor haar te zijn en altijd de telefoon op te nemen. Soms toon je meer liefde door niet helemaal met iemand mee te gaan. Wat is wijsheid.

Doodziek is misschien wat overdreven Soothe, maar het was wel een hoopje ellende. Vandaag lacht hij weer gelukkig. Er zit weer meer leven in.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

desi

vind het goed van je dat je niet haar wijn gaat halen..want dat schiet toch niet op
ja het is hard ..maar de deskundige zeggen dat je er zelf achter moet komen op wat voor manier dan ook
en wie weet wil ze wel niet geholpen worden en kies ze hier voor
ik heb ook zo kennis ..ook alcoholiste ...en wil ook niet stoppen ..ja dan houd het op..maar dan houd je leven er op een gegeven moment ook mee op...en je lever

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik wil weer proberen om me wat vaker op het forum te melden. Gewoon omdat ik benieuwd ben hoe het met andere mensen gaat die zijn gestopt met drinken of aan het minderen zijn.
Met mijzelf gaat het stoppen met alcohol gewoonweg goed. Ik heb sinds 9 november 2010 nog steeds geen druppel gedronken ondanks alle hecktiek thuis en op het werk. Ik ben ook best wel ontspannender geworden, meer beschouwender en duik niet meer direct overal bovenop zoals ik eerder deed. Wellicht is dat toch een positief effect van het stoppen?

Omdat ik problemen had met mijn geheugen en concentratie heb ik bij Scelta (onderdeel van GGNet voor persoonlijkheidsstoornissen) mijn hersenfuncties laten testen. Gelukkig is alles prima in orde met mijn hersenen en zit het met het IQ ook wel snor. De verklaring voor het niet meer herinneren van wat anderen mij vertelden zit hem waarschijnlijk erin dat ik mijzelf soms zo fixeer op mijn eigen standpunten en gedachtes dat ik die daarom voor waarheid aanneem. Te druk in mijn hoofd waardoor ik niet alles meer kan opnemen. Maar goed dat is iets waar ik aan kan gaan werken, qua fysiek is er dus niets aan de hand.

Nou tot zover even mijn geraas.

Wie weet er mensen die ook net als ik om en nabij november 2010 zijn gestopt? Helaas kan ik dat niet echt met een goede zoekfunctie uit het forum destileren maar ik zou het best heel leuk vinden om te weten welke gebruikers dat zijn.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bordi (mag ik toch wel zeggen?)

Ik ben gestopt 18 oktober 2010.
Ik heb ook mijn hersenfuncties laten testen vorig jaar. Dit naar aanleiding van een hersenbloeding in 1997.
Concentratie is stuk minder maar er is niks speciaals mis. Alleen zijn mijn visuuele functies stuk sterker.
Ga beginnen (sta op wachtlijst) voor induviduele cognitieve therapie.

Verder gaat het momenteel goed met mij. Ook het ADB blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...